Дата __________ПІ дитини ______________________________________
Назва твору: ____________________________________
Автор: ________________________________________
Стиль: ________________________________________
Жанр: ________________________________________
2. У яких розділах «Читанки» можна розмістити цю історію?
а) Казка в гості завітала; б) Науково - художні твори;
в) Пригоди і фантастика; г) Оповідання про життя твоїх
ровесників.
3. Тлумачний словник
«Бо-онжу-ур » - _______________________________________________________
Дотепи - ____________________________________________________________
«Оре-вуа –ар » _______________________________________________________
Міні- бандеролі - _____________________________________________________
Опосередковано - ____________________________________________________
4. Мсьє Жак розповів про французьку традицію до свята….
а) Різдва; б) Великодня; в) Першого квітня; г) Першого вересня.
5. Коли авторка згадує мсьє Жака?
а) Коли сумує за дитинством. б) Коли когось образила.
в) Коли зустрічає друзів.
6. Чому мсьє Жак не відповів на лист дітей?
а) Тримав образу на них. б) Їх лист затримали на пошті.
в) Забув, через купу справ.
___________________________________________________________
7. Який настрій навіює ця історія ?
а) Веселий, життєрадісний. б) Викликає збентеження.
в) Викликає дратівливість. г) Налаштовує на мрійливість.
д) Викликає нудьгу. є) Замислитись про життя.
8. Ця історія навчає:
9 . Створи свою квітневу рибу.
Дай свою оцінку прочитаному твору.
Як настрій?