Тема уроку «Додатні та від’ємні числа»
Мета уроку: закріпити і розвинути уміння та навички учнів порівнювати від’ємні та додатні числа, знаходити модуль числа, організувати систематичне повторення матеріалу, розвинути інтерес до проблем охорони навколишнього середовища, бачення краси природи, розуміння потреби бути бережливим, виховувати бережливе ставлення до природи.
Тип уроку: закріплення вивченого матеріалу
Обладнання: таблиця, картки, плакат.
Хід уроку
Природа! Великою майстерністю з найпростішою речовини виробляє вона різноманітні творіння без найменших зусиль. А людина, як відомо, є частиною природи, її розумом.
Здавна людина милувалася природою, її рослинним і тваринним світом, використовувала багатство Землі, але також здавна людина зрозуміла, що природні ресурси треба охороняти і множити. Отже, на сьогоднішньому уроці ми і спробуємо розібратися в проблемах екології – науки про довкілля, про взаємодію організмів з навколишнім середовищем (від грец. Екос-дім).
А для цього давайте помандруємо вулицями чудового міста Екограда, де познайомимося з його мешканцями, а допоможе нам в цьому цариця всіх наук – Математика.
3. Актуалізація опорних знань, умінь та навичок учнів.
Усний рахунок.
Отже, вирушаємо в дорогу. Ми оберемо найбільш екологічно чистий вид транспорту – підемо пішки. Ви готові? Отже, попереду нас чекає вулиця під назвою «Червона книга».
Вперше «Червона книга» була видана в Україні в 1980 році, куди було занесено всі рідкісні і зникаючи види рослин і тварин.
Черви – 373
Ракоподібні – 356
Молюски – 370
Комахи – 209
Риби – 350
Птахи – 315
Ссавці – 341
Знайдіть чисельність видів кожної групи?
Дізнатися про масу зубра нам допоможе цікавий квадрат
-0,15 |
-0,37 |
-0,29 |
-0,25 |
-0,9 |
-2,7 |
-2,8 |
0,38 |
2,8 |
1..З першого рядка оберіть найменше число і знайдіть модуль.
2..З другого рядка оберіть най більше число і знайдіть його модуль.
3..З третього рядка оберіть не найбільше і не найменше число.
4..Обчисліть суму цих чисел в тонах і одержите відповідь на запитання.
Відповідь:(0,37+0,25+0,38)=1т
Давайте визначимо розмах крил цього птаха (в метрах).
Подивимось на малюнок.
: 4/5 = ; – 1/3 =
: 1/6 = м; + 1/4 =
16/15 – 3/5 =
(Всі числа, записані в фігурах – невідомі, учням вони не записуються.)
Отже, розмах крил цього птаха 2,5 м.
Скільки центнерів валеріанового кореню збирають зараз?
(220*1) / (1*40)=5,5ц.
(48*2/16)
(20/80*100%=25%)
Скільки кг ягід збирали на Поліссі 30 років тому?
( 90: 1/10=900кг)
Все це відбулося в наслідок «господарювання людини.» І ми з Вами, діти, повинні стати на захист природи, щоб зміст Червоної книги України не розширювався. Тепер підемо далі містом Екоградом і потрапимо з вами на вулицю чистої води.