Додаток до "Інтегрованого уроку для 3-го класу на тему «Що таке толерантність. Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям. Людина має творити добро

Про матеріал

У міні-посібнику вміщено матеріали для учнів до інтегрованого уроку на тему: «Що таке толерантність. Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров'ям. Людина має творити добро

Перегляд файлу

Бахмутська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10

Бахмутської міської ради Донецької області

 

 

 

 

 

 

«Що таке толерантність. Толерантне  ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям. Людина має творити добро»

             

МІНІ-ПОСІБНИК

для учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

Бахмут

2017

C:\Users\Админ\Desktop\friends-holding-hands-around-the-world-vectorstockhappykidshol.jpgДевіз уроку: Чинити добро іншим - робити радість собі.

 

 

 

 

 

 

  1. Гра «Правильний вибір».

— Підкресліть якості, які людина повинна викорінювати в собі.

Щедрість, скупість, ввічливість, працьовитість, делікатність улесливість,жадібність, справедливість, агресивність, доброта, брехливість.

  1. Гра «Утвори пару».

— З’єднайте стрілочками близькі за значенням назви людських чеснот.

Доброта                                 чесність

правдивість                           поміркованість

розважливість                       чуйність

делікатність                           відвертість

щирість                                  сміливість

рішучість                               тактовність

 

  1. Словник:

Толерантність (від лат. Tolerantia ) - терпіння,прийняття іншої людини такою,якою вона є,зі всіма її достоїнствами і недоліками.

  1. «Пісня друзів» (Уривок з м/фільму «Бременські музиканти»

Картинки по запросу картинка бременские музыканты

  1. Фотосюжет з казки Г.-Х.Андерсена «Гидке каченя»

 Картинки по запросу картинка гадкого утенка

 

 

 

  1. Прочитайте текст .

                                     Василь Сухомлинський

ГОРБАТЕНЬКА ДІВЧИНКА

 Другий клас розв’язував задачу. Тридцять п’ять учнів схилились над зошитами. Коли це у двері хтось тихо постукав.
— Будь ласка, відчини двері й подивись, хто там стукає,— мовить учитель.
Чорноокий хлопчик, що сидів за першою партою, живенько відчинив двері. До класу зайшов директор школи з маленькою дівчинкою. Тридцять п’ять пар очей впилися в незнайому дівчинку.
Вона була горбатенька.
Василь Сухомлинський, Горбатенька дівчинка, оповіданняУчитель затамував подих і повернувся обличчям до класу. Він дивився у вічі пустотливих школярів і мовчки благав: хай не побачить дівчинка у ваших очах ні подиву, ні насмішки.
У їхніх очах була тільки цікавість. Вони дивилися на незнайому дівчинку й лагідно всміхалися.
Учитель полегшено перевів дух.
— Цю дівчинку кличуть Олею,— каже директор.— Вона здалеку приїхала до нас. Хто поступиться їй місцем на першій парті? Бачте, яка вона маленька?
Усі шість хлопчиків і дівчаток, що сиділи за передніми партами, піднесли руки.
— Я...
Тепер учитель був спокійний: клас витримав іспит.

 

  1. Визначення формули терпимості.

«Я маю Право на терпимість з боку оточуючих».

«Оточуючі мають право на повагу і терпимість з мого боку»

 

  1. Гра «Квітка толерантності». Робота в групах.

скачанные файлыЗавдання: заповнити пелюстки квітки "Толерантність" рисами- синонімами:

 

 

 

 

 

    10. Формула терпимості:

«Я маю Право на терпимість з боку оточуючих».

Картинки по запросу картинка весов правосудия

Оточуючі мають право на повагу                 і терпимість з мого боку»

 

 

11. Робота  в парах.

Обговоріть,  у яких випадках, на вашу думку, не можна бути толерантними.

 

  1.  Вправа-гра « Продовжіть прислів’я »:

Хто людям добра бажає,  -... .

Перший крок до добра -... .

Робиш добро -... , робиш зло-… .

 

  1. Домашнє завдання .

Скласти казку про незвичайних людей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Админ\Desktop\images.jpg

docx
Додано
3 січня 2018
Переглядів
1381
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку