14 травня о 18:00Вебінар: Закордонний досвід: принципи взаємодії батьків, вчителів та учнів у закладах освіти (на прикладі школи «Британніка», м. Будапешт)

Додаток до Лабораторної роботи №3

Про матеріал
Додаток до Лабораторної роботи №3 з фізики для 7 класу на тему: "Вимірювання розмірів малих тіл." За відсутності в учнів зошита для лабораторних робіт можна роздрукувати та використовувати в якості звіту виконання роботи.
Перегляд файлу

Лабораторна робота № 3

 

Вимірювання розмірів малих тіл.

 

Мета: визначити методом рядів діаметр горошини, діаметр пшоняного зернятка, товщину нитки.

Обладнання: лінійка; невеликі посудини із пшоном і  горохом; дві зубочистки; стрижень для ручки; нитка (№ 10) завдовжки близько 50 см.

Хід роботи

Завдання:

Результати вимірювань відразу заносьте до таблиці.

Результати вимірювань діаметрів і товщини округліть до десятих.

Для вирівнювання рядів скористайтеся зубочисткою.

  1.               Визначте методом рядів середнє значення: діаметра горошини; діаметра пшоняного зернятка.
  2.               Визначте методом рядів середню товщину нитки.

Номер  досліду

Тіло

Довжина   ряду , мм

Кількість тіл (витків) у ряді

Діаметр (товщина) , мм

1

Горошина

 

 

 

2

Пшоняне зернятко

 

 

 

3

Нитка

 

 

 

 

Обчислення:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

Висновок:

  1. чого ви навчилися в ході виконання роботи;

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. які результати отримали;

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. як можна підвищити точність експерименту;

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. для чого можуть бути потрібні навички, набуті в ході виконання роботи.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1

 

docx
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
До уроку
§ 5. Похибки й оцінювання точності вимірювання
Додано
6 лютого 2019
Переглядів
834
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку