Додавання двоцифрових чисел виду 25+43. Розв’язування задач.

Про матеріал
Розробка уроку математики у 2 класі по темі: "Додавання двоцифрових чисел виду 25+43. Розв’язування задач."
Перегляд файлу

Тема уроку: Додавання двоцифрових чисел виду 25+43. Розв’язування задач.

Цілі:

  Дидактичні

  • Ознайомити учнів з прийомом обчислень виразів виду 25+43
  • Формувати вміння розв’язувати складені задачі

Розвиваючі

  • Розвивати навички додавання двоцифрових чисел
  • Розвивати увагу, пам’ять

Виховні

  • Виховувати вміння чітко висловлюватися

Засоби навчання: підручник, робочий зошит, картки з виразами, лего циглинки

Перебіг уроку

І. Повторення та закріплення вивченого матеріалу

  1. Урок почнем з: (разом) каліграфічної хвилинки
  2. Логічний ряд

 

  1. Робота в парах

Пара учнів отримують картки із завданнями: один – розв’язує вираз та передає іншому, за допомогою мови жестів,  результат, який записують на дошці. Так працюють чотири пари.


І

18+5

49-6

23      50 

ІІ

14+7

55-3

21     52 

ІІІ

93-2

15+9

91      24       

ІV

67-5

17+8

62     25


Перевіряємо.

Завдання: записати ці числа в зошит у порядку зростання.

21  23  24  25  43  52  62  91

Перевірка: один учень прочитує записані числа, а решта – перевіряють свої записи, сигналізуючи лего циглинками вірно (синій), невірно (червоний).  

 

 

                Поясни свій вибір.

  1. Завдання для опитування
  • Прокоментуйте обчислення значення виразів: 46+30, 46-30, 46+3, 46-3
  • Усно розв’язати задачу: У Оленки було 100 грн. Вона купила блокнот за  10 грн і олівці за 20 грн. Скільки грошей залишилось у дівчинки? (70грн)
  • Розкладіть на розрядні доданки числа: 91,19, 25, 43
  • Що таке периметр?
  • Обчислити периметр трикутника зі сторонами 8см, 6см і 2см. (16см)
  • одна картоплина важить 20 г. Скільки важитиме 2 картоплини, а 3, а 4?

ІІ. Вивчення нового матеріалу

Постановка проблеми

Скориставшись переставною властивістю додавання, обчисли вирази з поясненням

 

 

 

Пояснення нового матеріалу

Закріплення нового матеріалу

Коментоване виконання завдання №312.

Фізкультхвилинка

ІІІ. Розвиток математичних знань учнів.

  1. Інсценізація задачі №313 (Листопад) та запис її розв’язання.

 

  1. Колективна робота.

  1. Робота в парах

 

 

 

 

  1. Робота в групах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Рефлексія

  •          Сьогодні на уроці я навчився(навчилась)…
  •          Мені сподобалось …
  •          Тепер я вмію …
  •          Вдома я ще потренуюсь …

V. Домашнє завдання

Завдання для домашнього опрацювання кожен учень обирає собі сам:

кому потрібно потренуватись у розв’язуванні задач або прикладів, або ж обох видів ст.55 №315, 316.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 жовтня
Переглядів
394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку