Тема уроку: Додавання двоцифрових чисел виду 25+43. Розв’язування задач.
Цілі:
Дидактичні
Розвиваючі
Виховні
Засоби навчання: підручник, робочий зошит, картки з виразами, лего циглинки
Перебіг уроку
І. Повторення та закріплення вивченого матеріалу
Пара учнів отримують картки із завданнями: один – розв’язує вираз та передає іншому, за допомогою мови жестів, результат, який записують на дошці. Так працюють чотири пари.
І
18+5
49-6
23 50
ІІ
14+7
55-3
21 52
ІІІ
93-2
15+9
91 24
ІV
67-5
17+8
62 25
Перевіряємо.
Завдання: записати ці числа в зошит у порядку зростання.
21 23 24 25 43 52 62 91
Перевірка: один учень прочитує записані числа, а решта – перевіряють свої записи, сигналізуючи лего циглинками вірно (синій), невірно (червоний).
Поясни свій вибір.
ІІ. Вивчення нового матеріалу
Постановка проблеми
Скориставшись переставною властивістю додавання, обчисли вирази з поясненням
Пояснення нового матеріалу
Закріплення нового матеріалу
Коментоване виконання завдання №312.
Фізкультхвилинка
ІІІ. Розвиток математичних знань учнів.
ІV. Рефлексія
V. Домашнє завдання
Завдання для домашнього опрацювання кожен учень обирає собі сам:
кому потрібно потренуватись у розв’язуванні задач або прикладів, або ж обох видів ст.55 №315, 316.