МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НУКИ УКРАЇНИ
Відкритий урок з математики по темі «Додаванні і віднімання чисел в межах 10»
1 клас
Вчитель: Богомаз О.С.
Чернігів 2021
Завдання уроку: Додаванні і віднімання чисел в межах 5. Повторення склау числа 5.
Освітня мета: Повторення та закріплення знання складу числа 5; нумерація чисел в межах 10; удосконалення вмінь виконувати дії в межах 5.
Виховна мета: Знайомити учнів з професіями людей, виховувати повагу до праці батьків, бажання вчитися, цікавість до уроків математики.
Розвиваюча мета: Розвивати мислення учнів, увагу, самостійність у роботі.
Обладнання: Дидактичні матеріали, геометричний пенал, міні-підручник.
Хід уроку
І. Вступна бесіда.
Сьогодні на уроці математики поглибимо ваші знання, отримані на уроках ознайомлення з навколишнім світом, про професії ваших батьків. Але говорити про працю будемо мовою математики, адже математику потрібно знати всім: лікарю і вчителю, шоферу і столяру, маляру і повару, треба вміти рахувати, розв’язувати задачі, мислити.
ІІ. Повторення нумерації чисел в межах 10.
1 учень. Біля керма сидить електрички водій
Сюди заходити не смій
В його кабіні автомати,
Тобі не можна їх чіпати.
2 учень. Нехай хурделиця, чи мжичка –
Летить мов птиця електричка
Вона із рейок е зійде –
Водій в путі не підведе.
Вчитель: - Керуючи такою електричкою неодмінно треба вміти добре рахувати.
ІІІ. Повторення складу числа 5.
- Діти, уявіть себе будівельниками. Візьміть з геометричного пеналу 5 квадратиків – цеглинок і побудуйте незвичайні будиночки у 2 поверхи. Працюйте в парі з сусідом. Ваш будинок не повинен бути схожим на будинок сусіда. Поважайте працю один одного.
2. – Щоб краще запам’ятати склад числа 5, заповніть в міні-підручнику поверхи будинку №5. (Хором повторити склад числа)
ІV. Складання і розв’язування виразів в межах 5.
ОООАА |
|
|
|
|
|
||||
ААААȺ |
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
Ǿ Ǿ ǾОО |
||||
(Учні коментують)
V. Фізкультхвилинка
VI. Розв’язування задач.
(учні складають задачу, вчитель одягає корони з буквами У-умова, П-питання, Р-розв’язання, В – відповідь. Розв’язування записують в міні-підручнику)
VII. Закріплення вивченого
5-3= |
|
і 5+0= |
|
и 3+3= |
|
к |
||||||||
2+2= |
|
н 5-2= |
|
с 5-4= |
|
л |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
Утворилось слово - лісник |
|||||||||
Учень. Лісникове діло не просте,
Знає він, як дерево росте,
Як садити клена, чи сосну
І яку потрібно глибину.
VIII. Підсумок уроку.
Вчитель: - Так, в професіях ваших батьків дуже важливо знати математику. Мабуть кожний з вас мріє кимось стати. Але без школи, без навчання ваша мрія ніколи може не здійснитись.
Учитель, лікар чи геолог,
Письменник, слюсар, чи кресляр.
Всі називають головною – одну професію – школяр!
Бо всім відомо, що без школи
Без знань, що мусиш там здобуть
Не станеш у житті ніколи, тим
Ким у дитинстві хочеш буть.