Додавання і віднімання в межах 20

Про матеріал
Удосконалювати вміння учнів виконувати вправи на додавання і віднімання в межах 20, розв’язувати задачі на знаходження невідомого доданка; розпізнавати геометричні фігури, берегти навколишній світ, що нас.
Перегляд файлу

Тема: Додавання і  віднімання в межах 20.

Мета: удосконалювати вміння учнів виконувати вправи на додавання і віднімання в межах 20, розв’язувати задачі на знаходження невідомого доданка; розпізнавати геометричні фігури, берегти навколишній світ, що  нас.

Обладнання: мультимедія, лічильний матеріал, геометричні фігури.

                                   Хід уроку

І. Організаційний момент

Дзвоник щойно продзвенів,

Про роботу сповістив.

Вушка слухать нагострили,

Очі широко відкрили.

Все, що будете вивчати,

Треба вам запам’ятати.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

  • Сьогодні у нас цікави урок. Не виходячи з нашого класу, ми вирушимо у весняний ліс. Але це буде математична подорож. Ми зустрічатимемо лісових мешканців і покажемо їм, як ми вміємо рахувати, розв’язувати задачі, розпізнавати геометричні фігури і дружно працювати.

ІІІ. Основна частина

  1. Усна лічба:

До лісу сьогодні йдемо,

Всі речі необхідні беремо.

А ліс не простий, а казковий,

Математичний, загадковий.

Там мешканці лісу живуть,

А шлях туди «Сходами чисел» всі звуть.

 

10+10                               20-10                             4+4

14-4                                  10+5                              16-6

8-8                                    11+6                              11+5                                 

6+6                                   15-10                              17-7

  • Ось ми вже у казковому, математичному лісі.
  1. «Мозковий штурм»
  • Яка погода буває навесні? (Світить сонечко, дні стають теплішими, дме легкий вітерець).
  • Що відбувається з пташками? ( Вони повертаються з теплих країв, щебечуть, мостять свої гніздечка).
  • Що відбувається з рослинами? (Зеленіє травичка, зявляються перші квіточки, оживають дерева).
  • Що відбувається з тваринками? А це ми дізнаємося зустрічаючи їх у нашому весняному, математичному, казковому лісі.
  1. Каліграфічна хвилинка
  • Першою ми зустрінемо наймудрішу лісову пташку. А хто це, відгадайте загадку.

Лісом в темряві літає,

«Ху-гу, ху-гу»,- промовляє.

Велетенська голова.

Здогадались дітвора? Це…(Сова).

  • Мудра сова хоче перевірити, як ви знаєте і вмієте правильно писати вивчені цифри.
  • Тепер, діти, розташуйте числа в порядку зростання. (Від меншого до найбільшого)

о

д

м

ц

л

і

о

2

5

1

6

3

7

4

 

  • Молодці! Мудра сова задоволена вашими відповідями.

Wise owl - YouTube

 

  1. Робота над задачею.
  • На лісовій галявинці нас зустрічає інший мешканець лісу.

Гостроносий і малий,

Сірий, тихий і незлий.

Вдень ховається. Вночі

Йде шукать собі харчі.

Весь із тонких гілочок.

Як він зветься?...(Їжачок)

  • Їжачку в лісовій школі дала завдання Мудра Сова, але він не знає, як його виконати.

ᐈ Книжка "Їжачок" купити в інтернет-магазині Vivat

Задача

У Їжачка було 6 грибів, Він знайшов ще кілька грибів. Скільки грибів він знайшов?

  • Що таке задача? (Це розповідь про величини, що містить питання.)
  • Про які величини йдеться у задачі? (Про гриби.)
  • З яких частин складається задача?

Умова-питання-розвязання-відповідь

  • Що таке умова? (Умова – це те, що нам відомо у задачі).
  • Що таке питання у задачі? Це те, що потрібно знайти).
  • Яке питання в цій задачі? Скільки грибів знайшов їжачок?).
  • Знаходимо ключові слова? (Задача на знаходження невідомого доданка).
  • Як знайти невідомий доданок? (Від суми потрібно відняти відомий доданок).

(Запис задачі на дошці та в зошиті: «Відповідь: 4 гриба.»)

  1. Гімнастика для очей (Мультимедія)
  2. Робота з підручником

-Ходімо далі. Ми опинилися на квітучій галявині. А хто ж заховався.

Не ходжу я, а стрибаю,
Бо я спритні ноги маю.
Через поле навмання
Перегнав би і коня.
Я страшенний боягуз,
Дуже я усіх боюсь.
(Зайчик)

  • Зайчик вам підготував завдання. Зайчик і глечик молока - українська народна казка

Додавання і віднімання в межах 20

  • Зайчик задоволений вашою роботою.

Фізкультхвилинка

Працювали дружно ми.

Відпочинемо усі.

Діти виконують рухи під музичний супровід).

  1. Робота з геометричним матеріалом
  • Зайчик утік, як ви думаєте кого він злякався?

В темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місці не сидиться.

Як зовуть її?… (лисиця)

 

 

 

  • Які фігури ви бачите? (Овал, трикутник, чотирикутник, ромб.)
  • Діти, наші лісові, казкові мешканці хочуть вам подякувати, адже ви, молодці! Ви  виконали всі їхні завдання.

Робота у групах

  1.  Правила техніки безпеки на уроці.
  2. Самостійна робота учнів.

Звучить музика весняного лісу, діти працюють.

 

  • Навесні природа пробуджується від зимового сну. Поступово сходить сніг, та земля недовго лишається чорною та голою. Тільки-но теплішає, звідусіль починає пробиватися молода яскраво-зелена травичка, на деревах набухають бруньки та згодом перетворюються на маленькі листочки. На водоймах швидко тане лід. Починається справжня краса. Усюди розпускаються квіти – проліски, фіалки, кульбабки… Весняний сад – це чарівне місце! У дрібних ароматних квіточках стоять дерева, аж здається, що вони закутані в легкий пахучий туман.
  • Закінчили роботу! Що у вас вийшло? Молодці! У вас вийшли у усіх гарні лисички!
  1. Підсумок уроку
  • Сьогодні на уроці ми зустрічалися з лісовими, казковими мешканцями лісу, які дізналися, що ви всі умієте: писати,   розв’язувати задачі і приклади, а ще, знаєте геометричні фігури! Молодці! Але наші мешканці просять: «Діти! Бережіть природу!» Тоді і вона буде радувати: квітами, травами, кумедними, лісовими мешканцями».

Термонаклейки дитячі для одягу Лісові Мешканці: продаж, ціна у Києві.  Текстильні аксесуари від "Интернет магазин сувениров Старик Хоттабыч" -  1353068012

 

docx
Додав(-ла)
Локоть Юлія
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
20 серпня 2022
Переглядів
636
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку