Урок "Подорож до країни Математики""

Про матеріал

Урок-подорож з математики для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, 1 клас

Перегляд файлу

Тема уроку: «Подорож до країни Математики»

Мета:   закріпити вміння порівнювати числа в межах 5; удосконалювати вміння розв’язувати приклади на додавання і віднімання в межах 5; повторити та закріпити склад чисел 2-5; вправляти у написанні цифр;

     Коригувати психоемоційний стан та психофізичне напруження.

     Розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, зв’язне мовлення, уяву.

     Виховувати цікавість до уроку математики, взаємодопомогу, товариськість.

Формування ключових компетентностей:

уміння учитися: учити визначати мету діяльності, планувати дії, розвивати мислення.

інформаційної: учити працювати з підручником;

здоров'язбережувальної: формувати навички правильного сидіння під час письма; вчити вміло робити паузи, зберігати зір.

Тип уроку: узагальнюючий урок-подорож з використанням інтерактивних технологій.

Форма уроку: урок-подорож.

Обладнання: комп’ютер, математичний набір, малюнки, картки, прищіпки.

Хід уроку:

І. Організаційний момент

 

1. Привітання

Стали, діти, порівнялись

До гостей всі привітались

Пролунав уже дзвінок,

Розпочинаємо урок.

 

На перерві відпочили,

І тепер за партии сіли.

Нагадаю вам, що ви

В школі справжні школярі.

На уроці не крутіться,

Лиш на вчителя дивіться,

І повинен кожен знати,

Що не можна розмовляти,

Не кричати, не стрибати,

Товаришам не заважати.

Хочеш  ти відповідати?

Треба руку підіймати,

Тому часу ми не гаєм

І урок розпочинаєм.

 

2. Читання віршів

Уч:  Раз, два, три, чотири

Рахувати нас учили.

Уч: П’ять, шість – не лінились,

Цифри ми писати вчились.

Уч:  Вчились приклади складати,

Мали числа порівняти.

Уч:  Не сиділи, працювали,
Додавали віднімали.

Уч:  Сім, вісім – ми будем більше знати,

Математику вивчати.

Уч:  Дев’ять, десять – не втомились,

Ми покажем, що навчились.

 

ІІ. Основна частина

 

1.Оголошення теми і мети уроку

 

2. Робота над темою уроку.

Часу з вами ми не гаєм

У країну вирушаєм

Мешканці там проживають,

І вони на нас чекають.

Вони вчаться рахувати,

Вчаться приклади складати,

Цю країну, любі діти!

Нам на карті не зустріти,

Про країну мова йдеться,

Що Математикою зветься.

– Ми з вами здійснемо подорож до країни Математика. Ми зустрінемо багато казкових героїв, які нам будуть давати різні завдання. Якщо ми виконаємо ці завдання, то вони нас приймуть  в математичну країну. Тож розпочнем нашу подорож. І ось наша перша зупинка.

Зупинка  1 «Два цапки»

 Ось до річки повертаєм

Двох цапків ми зустрічаєм

Маєм їм допомогти

Ось цю річку перейти.

(Діти будують місток. Вставити пропущені числа)

 0    1   …   3   …  5

 

Зупинка 2 «Вовк і троє поросят »

Подивіться ви , малята,

Живуть в хатинці поросята

Треба їх порахувати

Пригадати як їх звати.

(Наф-Наф, Нуф-Нуф, Ніф-Ніф)

Ці веселі поросята

Також вчаться рахувати,

Хочуть нам завдання дати.

 

У лісі темнім і дрімучим

Жив сірий вовк, голодний, злючий

В хатинку вовк хоче залізти

Щоб поросяток цих трьох з’їсти

Нам треба в ліс вовка прогнати,

Подалі від цієї хати

Треба діти нам не сидіти

І як найшвидше це зробити.

 

– Вовк зробив шкоду. Він перепутав малюнки з цифрами. Для того, щоб його прогнати ми пограємо в гру з прищіпками.

 

Пальчикова гімнастика « Роблять пальчики зарядку»

 Каліграфічна хвилинка (Написання цифри 2 і 4).

Індивідуальна робота з Черненко Р. над написанням цифри 1.

 

Зупинка 3 «Каченята»

Там за лісом тече річка

Не глибока ,невеличка

Подивіться ви,малята,

Плавають там каченята

Скільки плаває там каченят? Давайте їх порахуєм. (5)

 

Фізкультхвилинка « Раз, два, три»

Зупинка 4 «Бджілки»

Не сидять собі на місці

Наші бджілки трудівниці

На галявині літають

І медок вони збирають.

– Діти, а як гудуть бджілки? (дз-дз-дз, дж-дж-дж.)

– Давайте порахуємо бджілок. (5)

– Бджілки несуть у відрах мед до своїх вуликів. А давайте порахуємо

вулики. (4)

–А чого більше? (Бджілок)

–Чи всім бджілкам вистачає вуликів?(Ні)

 

– Ви вже бачу втомились, то ж давайте трішки відпочинемо і переглянемо коротеньке відео.

 

Хвилинка релаксації «Зимова казка»

 

Зупинка 5 « Білка і їжак»

 

Білка з їжачком в лісочку –

Прийшли  разом по грибочки

Будем їм допомагати,

Гриби в кошик всі збирати.

(діти відносять білочці грибочки з результатом 4, а їжачку з результатом 3).

 

ІІІ. Заключна частина

    Підсумок уроку.

– До якої країни ми з вами потрапили?

– Що вам найбільше сподобалося?

 

Перешкоди подолали,

Всі ви добре працювали,

 На уроці відповідали.

Тож скажу вам у кінці:

Першокласники мої – молодці!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КЗО «Котовський навчально-реабілітаційний центр» ДОР»

  

 

 

 

 

Відкритий урок,

проведений з учнями 1 класу

на тему:

«Подорож до країни Математики»

 

 

 

 

 

 Класовод 1 класу:

Пододня О.Ю.

 

 

 

 

Котовка

2019-2020 н.р 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
21 серпня 2022
Переглядів
986
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку