Тема уроку: Додавання і віднімання двоцифрових чисел порозрядно (закріплення)
Мета: закріпити знання учнів із загальним випадком додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд; закріпити вміння застосовувати прийом порозрядного додавання і віднімання; розвивати математичне мовлення і мислення; активізувати пам'ять; виховувати наполегливість, працьовитість.
Предметні компетентності:
-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;
-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;
Очікувані результати:
Читає та записує натуральні числа в межах 100 словами і цифрами
розуміє сутність прийомів усного та письмового додавання й віднімання чисел: частинами, порозрядно; застосовує в обчисленнях правила додавання та віднімання, у межах 100 з переходом через розряд; коментує свої дії під час виконання обчислень; володіє обчислювальними навичками додавання з переходом через розряд у межах 100;
перевіряє правильність виконання додавання та віднімання.
Хід уроку:
І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності
Вправа «Настрій м’яча»
Перевірка д/з
Усний рахунок (презентація)
ІІ. Етап цілепокладання
- Сьогодні ми з вами закріплюємо додавання і віднімання двоцифрових чисел порозрядно.
ІІІ. Етап цілереалізації
Каліграфічна хвилинка 22
Математичний диктант
1.Запиши число, у якому 5 дес. і 8 од.
2. Найбільше двоцифрове число збільшити на 1.
3. Найбільше одноцифрове число збільшити на 10
4. Запишіть суму чисел 53 і 20
5. Запиши різницю чисел 87 і 40.
Повторення : під час додавання і відніманні чисел десятки додаємо до десятків. До одиниць додають одиниці. Потім результати додають. При відніманні від десятків віднімаємо десятки, від одиниць віднімаємо одиниці. Результати додаємо.
у кого є помилки до мене червоний колір
І етап. Розв’язують самостійно Розв’язують вирази з підказками.
56+25 82-46 36+27 46-18
Перевірка. Без помилок – зелений
1 помилка – жовтий
Багато помилок - червоний
ІІ етап. Знайдіть помилки у виразах Розв’язати сам ост. Розв’яз. з вчителем
78+13 92-64 24+68 91-53 18+24 64-48
Перевірка Без помилок – зелений
1 помилка – жовтий
Багато помилок - червоний
ІІІ етап Встав невідомий компонент Знайди помилку Розв’яжи самостійно
64-…= 28 23+…= 51 36+28= 54 44+28 52-29
81-43= 48
Перевірка .
Спільне завдання
6…+ … 4= 98 68 - 29=97(що треба змінити у виразі щоб результат не змінився)
8… - … 3 = 24 42+39=91 (що треба змінити у виразі щоб результат не змінився)
Фізкультхвилинка
Геометричне завдання.
Поділи квадрат на 4 рівні частини двома лініями по-різному.
Інтерактивне завдання
https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/porozriadne-dodavannia-dvotsyfrovykh-chysel
ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий
- Що ви на уроці навчились?
- За що себе можете похвалити?
- Що було важко?
- Покажіть який у вас настрій зараз на кінець уроку.
1