Додавання і віднімання в межах 10.

Про матеріал
Конспект уроку з математики в 1 класі, які можна використати при вивченні теми "Додавання і віднімання в межах 10."
Перегляд файлу

Математика

Тема: Повторення вивченої теми «Додавання і віднімання в межах 10. Геометричний матеріал».

Мета: Вчити узагальнювати свої знання.

            Розвивати математичне ставлення.

            Виховувати бережливе ставлення до природи.

                                         Хід уроку.

  1. Організація учнів до уроку.

Ось і дзвоник пролунав,

Для навчання час настав.

От і ми негаймо

Працювати починаймо.

 

  1. Оголошення теми і мети.

-сьогодні на уроці перевирімо,що ми дізналися в процесі навчання, як свої знання можемо застосовувати на практиці.

 

  1. Робота над метою.

Зачитування завдань: «Шановні учні 1-Б класу» до нас звертаються звірі з «Лісової школи».

 

Був туман, і ми заблукали допоможіть нам добратися до

школи.

-діти, допоможемо звірям добратися до школи?

-але на своєму шляху ми зустрінемо різні перешкоди.

-отже, відправляємося у дорогу.

-нам потрібно йти навпростець.

Ми познайомились зі словами «зверху», «знизу».

Яка пряма лінія?

Чи ви бачите тут відрізок?

-перша зупинка «Весела лічба». Від 1 до 10, 10 до 1.

1. Усна лічба.

Гляньте, білочка одна

Визирає із дупла,

Ще три стрибнуло із гілки.

Діти, часу не марнуйте,

Скільки білок? Порахуйте.

                            (1+3=4)

Біля річки на галявці

Знайшли морку сірі зайці

П'ять морквин- це немало.

Одну з'їли. Скільки стало?

                           (5-1=4)

По дорозі їжак біг,

Ніс 5 яблук на пиріг.

Одне впало, покотилось,

Скільки яблук залишилось?

                              (5-1=4)

Під кущами вздовж ріки

Оселилися жуки:

Син і донька, батько й мати.

Спробуй всіх порахувати.

                           (1+1+1+1=4)

З яких чисел утворилось число 4?

2. Каліграфічна хвилинка.

2  4  6  8  10

10  8  6  4  2

3.Математичний диктант.

1. Яке число утворилося з 1+1?

2. Яке число стоїть перед 4?

3. Назвіть наступне число за числом 2?

4. Між якими числами стоїть число 3?

5. До задуманого числа додали 1 дістали 3.

4.Фізкультхвилинка.

-Йдемо лісам. А навкруги ростуть липи, клени, сосни. Одним словом, -це… (дерева). Яку користь приносять дерева?

(Збагачують повітря киснем, прикрашають)

-Що з дерев можна виготовити?

(меблі, книжки, зошити)

Наступна зупинка.

5.Робота з підручником.

 «Перевір себе». 

6.Фізкультхвилинка

7. Самостійна робота

2+2=             1+0=                 3+1=

            5-1=                2-1=           3-1=

                        >,<,=

              4 * 3                  5 * 5               2 * 3

               3 * 4                  5 * 1               3 * 2

 

 

 

 

 

 

 

8. Робота з геометричним матеріалом

-Ось і ми дійшли до «Лісової школи».

Але двері відкриваються тільки тоді, коли ми відгадаємо, які геометричні фігури, нагадують дах, вікно, сам дім

                                                         

                                                          Трикутник

 

                                                              Коло                          

                                                                                                       Весь дім

                                                                         Прямокутник    -п`ятику-

                                                                                                       тник.

 

 

Що ви знаєте про                                           ?

ІV. Підсумок уроку.

    Ви добре попрацювали, звірям дійти до « Лісової школи». А перед тим, як повернутися  додому, пограємо у гру

«Ніч-день?». Відгадай «- «Ніч»-діти відпочивають , а вчитель переставляє фігури. «День»- відгадають.  Кольори фігур можна міняти, що  змінилося  в них.

                                                                                                            

 

docx
Додав(-ла)
Махник Зінаїда
Додано
9 жовтня
Переглядів
159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку