Урок "Додаємо і віднімаємо число 3. Підготовчі вправи до розв’язування задач"

Про матеріал
Мета. Формувати ключові компетентності: уміння вчитися – оволодіння учнями загально навчальними вміннями і навичками: навчально-організаційними, загальномовленнєвими, загальнопізнавальними. Розвивати уважність, спостережливість, логічне мислення. Виховувати бажання займатися фізкультурою та спортом, бути здоровими.
Перегляд файлу

Тема. Додаємо і віднімаємо число 3. Підготовчі вправи до розв’язування задач.

Мета. Формувати ключові компетентності: уміння вчитися – оволодіння учнями загально навчальними вміннями і навичками: навчально-організаційними, загальномовленнєвими, загальнопізнавальними. Розвивати уважність, спостережливість, логічне мислення. Виховувати бажання займатися фізкультурою та спортом, бути здоровими.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

- Як називається наш тиждень?

- як ви вважаєте, чи потрібно займатися спортом?

- Для чого?

ІІ. Активізація опорних знань та їхнього життєвого досвіду.

  •          Спортом може займатися не кожен, а от фізкультурою – так. І це потрібно робити, адже рух – це здоров’я. тільки здорова людина може бути щасливою, успішною та досягати своєї мети.

Отже, сьогодні ми з вами будемо займатися фізкультурою. Але спершу ви маєте відгадати загадки.

Показ відео.

 

 

  •          Як називається вид спорту, в якому використовуються ось ці предмети? (Ключка, шайба)
  •          Як вони називаються?
  •          Так, це хокей. І ми спробуємо навчитися грати в цю гру. Для цього будемо забивати шайби у ворота.
  •          Де грають у хокей? (На катку)
  •          Щоб дістатися катка, ми маємо їхати потягом. Встаньте всі з-за парт, утворіть потяг. «Від станції Навчальний заклад №4 до станції Каток відправляється потяг». Ту – ту –у –у

ІІІ. Сприймання, усвідомлення й засвоєння нового матеріалу.

  1. Робота за підручником. Робота в групах.
  •          Поки ми будемо їхати, вам необхідно виконати завдання. На с.73 є завдання, в якому ви повинні порахувати ланцюжком. Відповідь викладіть за допомогою блоків Дьенеша синього кольору.
  •          Ось ми й дісталися катка. І навіть забили першу шайбу. Молодці!
  1. Усний рахунок.
  •          Я показую число, а ви виходите до дошки і робите вправу, яку я скажу. (Попереднє та наступне числа)
  •          Ви впоралися й з цим завданням і забили ще одну шайбу прямо у ворота.
  1. Каліграфічна хвилинка.
  •          Час настав забивати третю шайбу. Розгорніть зошити, запишіть дату, класна робота. Напишемо каліграфічно рядочок цифри 3.

 

 

 

  •          Ми забили нарешті третю шайбу.
  1. Гра «Зроби вибір»
  •          Для наступної шайби ви маєте бути влучними. Тому що вам необхідно забити м’яч ось у баскетбольну корзину. На дошці є баскетбольні м’ячі з прикладами. Ви маєте обрати тільки ті, відповідь у яких дорівнюватиме 3.
  •          Молодці! Забили ще одну шайбу.

 

  1. Робота за підручником, с.73

Розв’язування прикладів

 

 

 

  •          Ще одна шайба у воротах.
  1. Робота з геометричним матеріалом.
  •          Ми граємо в хокей, тому до нас завітали хокеїсти. Отже, на каток вийшли 5 спортсменів. Покладіть на парти стільки трикутників, скільки хокеїстів вийшло на лід. Потім до них приєднався воротар. Покладіть квадрат. Скільки гравців стало на катку?
  •          У нас у команді є 6 хокеїстів. Двоє захисників покинули каток. Що потрібно зробити з геометричними фігурами?
  •          Так, забрати. Скільки гравців залишилося?
  •          Молодці! Забили ще одну шайбу.

ІV. Підсумок уроку.

  •          Давайте порахуємо, скільки шайб ми забили.
  •          А чим їх забивають?
  •          Тож давайте за допомогою блоків викладемо ключку, використовуючи будь-які фігури, але вони мають бути одного кольору.
  •          Ви впоралися з усіми завданнями. Вже час повертатися додому. Яким транспортом ми добиралися до катка?
  •          Назад повертаємося також потягом. Встаньте з місця, з’єднайте вагони і поїхали. Ту-ту-у-у.
  •          Ось ми й повернулися. З яким видом спорту ви ознайомилися?
  •          Що вам найбільше сподобалося?
  •          Навіщо потрібно займатися фізкультурою та спортом?
  •          Ви всі молодці. Я бажаю вам, щоб ви були здоровими і тоді збудуться всі ваші бажання.

Вправа для дихання (рахунок 10-1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа для очей (заплющити, погладити)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рух навколо парт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обруч, гімнастична палка, кегля

 

 

 

 

 

 

 

Мішечки

Вправа для очей(сильно заплющити-розплющити), для пальців «Молоточки»

 

 

 

 

 

 

 

Рівняння спинки

 

Руханка «Зарядка»

 

Мішечки

Вправа для очей (порахувати з заплющеними очима шипи у цеглинки лего)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рух навколо парт

 

Пружинка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 жовтня
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку