І. Організаційний момент.
- Як називається наш тиждень?
- як ви вважаєте, чи потрібно займатися спортом?
- Для чого?
ІІ. Активізація опорних знань та їхнього життєвого досвіду.
-
Спортом може займатися не кожен, а от фізкультурою – так. І це потрібно робити, адже рух – це здоров’я. тільки здорова людина може бути щасливою, успішною та досягати своєї мети.
Отже, сьогодні ми з вами будемо займатися фізкультурою. Але спершу ви маєте відгадати загадки.
Показ відео.
-
Як називається вид спорту, в якому використовуються ось ці предмети? (Ключка, шайба)
-
Як вони називаються?
-
Так, це хокей. І ми спробуємо навчитися грати в цю гру. Для цього будемо забивати шайби у ворота.
-
Де грають у хокей? (На катку)
-
Щоб дістатися катка, ми маємо їхати потягом. Встаньте всі з-за парт, утворіть потяг. «Від станції Навчальний заклад №4 до станції Каток відправляється потяг». Ту – ту –у –у
ІІІ. Сприймання, усвідомлення й засвоєння нового матеріалу.
-
Робота за підручником. Робота в групах.
-
Поки ми будемо їхати, вам необхідно виконати завдання. На с.73 є завдання, в якому ви повинні порахувати ланцюжком. Відповідь викладіть за допомогою блоків Дьенеша синього кольору.
-
Ось ми й дісталися катка. І навіть забили першу шайбу. Молодці!
-
Усний рахунок.
-
Я показую число, а ви виходите до дошки і робите вправу, яку я скажу. (Попереднє та наступне числа)
-
Ви впоралися й з цим завданням і забили ще одну шайбу прямо у ворота.
-
Каліграфічна хвилинка.
-
Час настав забивати третю шайбу. Розгорніть зошити, запишіть дату, класна робота. Напишемо каліграфічно рядочок цифри 3.
-
Ми забили нарешті третю шайбу.
-
Гра «Зроби вибір»
-
Для наступної шайби ви маєте бути влучними. Тому що вам необхідно забити м’яч ось у баскетбольну корзину. На дошці є баскетбольні м’ячі з прикладами. Ви маєте обрати тільки ті, відповідь у яких дорівнюватиме 3.
-
Молодці! Забили ще одну шайбу.
-
Робота за підручником, с.73
Розв’язування прикладів
-
Робота з геометричним матеріалом.
-
Ми граємо в хокей, тому до нас завітали хокеїсти. Отже, на каток вийшли 5 спортсменів. Покладіть на парти стільки трикутників, скільки хокеїстів вийшло на лід. Потім до них приєднався воротар. Покладіть квадрат. Скільки гравців стало на катку?
-
У нас у команді є 6 хокеїстів. Двоє захисників покинули каток. Що потрібно зробити з геометричними фігурами?
-
Так, забрати. Скільки гравців залишилося?
-
Молодці! Забили ще одну шайбу.
ІV. Підсумок уроку.
-
Давайте порахуємо, скільки шайб ми забили.
-
А чим їх забивають?
-
Тож давайте за допомогою блоків викладемо ключку, використовуючи будь-які фігури, але вони мають бути одного кольору.
-
Ви впоралися з усіми завданнями. Вже час повертатися додому. Яким транспортом ми добиралися до катка?
-
Назад повертаємося також потягом. Встаньте з місця, з’єднайте вагони і поїхали. Ту-ту-у-у.
-
Ось ми й повернулися. З яким видом спорту ви ознайомилися?
-
Що вам найбільше сподобалося?
-
Навіщо потрібно займатися фізкультурою та спортом?
-
Ви всі молодці. Я бажаю вам, щоб ви були здоровими і тоді збудуться всі ваші бажання.
|
Вправа для дихання (рахунок 10-1)
Вправа для очей (заплющити, погладити)
Рух навколо парт
Обруч, гімнастична палка, кегля
Мішечки
Вправа для очей(сильно заплющити-розплющити), для пальців «Молоточки»
Рівняння спинки
Руханка «Зарядка»
Мішечки
Вправа для очей (порахувати з заплющеними очима шипи у цеглинки лего)
Рух навколо парт
Пружинка
|