Як у мові програмування створюють полотно для малювання?
Які геометричні примітиви можна створювати за допомогою модуля Canvas?
Як додавати малюнки та підписи до малюнків?
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцькякі інструменти малювання використовують у середовищі графічного редактора;як створюють і змінюють формат малюнків у середовищі текстового процесора;чим відрізняються малюнки, створені у векторному та растровому графічному редакторах;засоби для малювання в навчальному середовищі створення та виконання алгоритмів Скретч.
Номер слайду 3
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Як у мові програмування створюють полотно для малювання. Які геометричні примітиви можна створювати за допомогою модуля Canvas. Як додавати малюнки та підписи до малюнків
Номер слайду 4
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Середовища програмування. Додавання малюнків та підписів у програмах
Номер слайду 5
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Додавання малюнків та підписів. Зображення на полотні можна доповнювати текстом і готовимималюнками. Для цього використовують об’єкти:text — текст (<властивості>);window — вікно (<властивості>);image — зображення(<властивості>). Зображення має бути збережене в ту само папку, що і файл програми
Номер слайду 6
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Додавання малюнків та підписів. Властивість anchor. N — центр верхнього краю;S — центр нижнього краю;E — центр правого краю;W — центр лівого краю;NE — верхній правий кут;NW — верхній лівий кут;SE — нижній правий кут;SW — нижній лівий кут;CENTER — центр.
Номер слайду 7
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Додавання малюнків та підписів. Приклад
Номер слайду 8
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Додавання малюнків та підписів. Приклад
Номер слайду 9
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §19 стор. 187-190 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Модуль tkinter, створення полотна, геометричні примітиви, додавання малюнків і підписів, властивість anchor
Номер слайду 10
Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк
Номер слайду 11
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. МАЛЮНОКРозгадай ребус
Номер слайду 12
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Спрогнозуйте, що буде результатом виконання програми. Перевірте свій прогноз на практиці. Поясніть, яку програмі обираються кольори. Обговоріть можливі зміни в програмі, які дадуть подібне, але змінене зображення. Реалізуйте таку програму.
Номер слайду 13
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером