Додавання малюнків та підписів у програмах

Про матеріал
Як у мові програмування створюють полотно для малювання? Які геометричні примітиви можна створювати за допомогою модуля Canvas? Як додавати малюнки та підписи до малюнків?
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцькякі інструменти малювання використовують у середовищі графічного редактора;як створюють і змінюють формат малюнків у середовищі текстового процесора;чим відрізняються малюнки, створені у векторному та растровому графічному редакторах;засоби для малювання в навчальному середовищі створення та виконання алгоритмів Скретч.

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Як у мові програмування створюють полотно для малювання. Які геометричні примітиви можна створювати за допомогою модуля Canvas. Як додавати малюнки та підписи до малюнків

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Середовища програмування. Додавання малюнків та підписів у програмах

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Додавання малюнків та підписів. Зображення на полотні можна доповнювати текстом і готовимималюнками. Для цього використовують об’єкти:text — текст (<властивості>);window — вікно (<властивості>);image — зображення(<властивості>). Зображення має бути збережене в ту само папку, що і файл програми

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Додавання малюнків та підписів. Властивість anchor. N — центр верхнього краю;S — центр нижнього краю;E — центр правого краю;W — центр лівого краю;NE — верхній правий кут;NW — верхній лівий кут;SE — нижній правий кут;SW — нижній лівий кут;CENTER — центр.

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Додавання малюнків та підписів. Приклад

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Додавання малюнків та підписів. Приклад

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §19 стор. 187-190 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Модуль tkinter, створення полотна, геометричні примітиви, додавання малюнків і підписів, властивість anchor

Номер слайду 10

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. МАЛЮНОКРозгадай ребус

Номер слайду 12

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Спрогнозуйте, що буде результатом виконання програми. Перевірте свій прогноз на практиці. Поясніть, яку програмі обираються кольори. Обговоріть можливі зміни в програмі, які дадуть подібне, але змінене зображення. Реалізуйте таку програму.

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

pptx
Додано
14 серпня 2023
Переглядів
871
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку