Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцькякі інструменти малювання використовують у середовищі графічного редактора;як створюють і змінюють формат малюнків у середовищі текстового процесора;чим відрізняються малюнки, створені у векторному та растровому графічному редакторах;засоби для малювання в навчальному середовищі створення та виконання алгоритмів Скретч.
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Додавання малюнків та підписів. Зображення на полотні можна доповнювати текстом і готовимималюнками. Для цього використовують об’єкти:text — текст (<властивості>);window — вікно (<властивості>);image — зображення(<властивості>). Зображення має бути збережене в ту само папку, що і файл програми
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Додавання малюнків та підписів. Властивість anchor. N — центр верхнього краю;S — центр нижнього краю;E — центр правого краю;W — центр лівого краю;NE — верхній правий кут;NW — верхній лівий кут;SE — нижній правий кут;SW — нижній лівий кут;CENTER — центр.
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Спрогнозуйте, що буде результатом виконання програми. Перевірте свій прогноз на практиці. Поясніть, яку програмі обираються кольори. Обговоріть можливі зміни в програмі, які дадуть подібне, але змінене зображення. Реалізуйте таку програму.