Інтегрований урок математики та інформатики у 6 класі Додавання та відніманн "Додавання та віднімання раціональних чисел. Текстовий редактор Microsoft Office Word"
Додавання та віднімання раціональних чисел Текстовий редактор Microsoft Office Word Інтегрований урок з математики та інформатики 6 – й клас : Яцків Л.Й., вчитель інформатики; Пурус Н.В., вчитель математики Апостолівська ЗШ І-ІІІ ступенів №4
Номер слайду 2
Математика. Узагальнити та систематизувати знання та вміння учнів з теми «Додавання і віднімання раціональних чисел»; формувати вміння застосовувати набуті знання і навички до розв’язування вправ; розвивати мислення, математичне мовлення, вміння зрозуміло виразити свою думку, робити висновки; виховувати інтерес до знань, самостійність, взаємоповагу, культуру математичних записів. Інформатика. Формувати знання учнів про призначення програми „Microsoft Office Word” та уміння і навички працювати у текстовому редакторі. Розвивати:творчу уяву, почуття композиції, творчу пізнавальну активність, координацію і точність рухів, логічне мислення. Виховувати художній смак у доборі кольорів, культуру праці, інтерес до вивчення інформатики, уважність. Показати учням важливість знань інформатики для вивчення математики.
Правила поведінки в комп'ютерному класі За комп’ютер ми сідаємо Правила всі пригадаємо. Щоб безпечно працювати, Треба їх нам добре знати.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Перевіряємо домашню роботу
Номер слайду 8
Позначити на координатній прямій точки А(-4) і В(9). Знайти відстань між точками А та В в одиничних відрізках. Відповідь: АВ=13 од. в.
Номер слайду 9
і н ф о р м а т и к а р а ц і о н а л ь н і к о о р д и н а т а с у м а д у ж к и ф о р м у л а п о ч а т о к
Номер слайду 10
Зобразити на координатній прямій точки, що відповідають результатам дій: 1. - 0,3+(-3,7) 2. -0,25+(-0,75) 3. 5+(-5) 4. -2-(-5) 5. -2,4+6+2,4 0 0 0 0 0 -4 -1 3 6 А В С D F
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Всі ми добре потрудились - Оченята притомились. Гляньте вправо, гляньте вліво, Вгору й вниз дивіться сміло. Очкам слід ще станцювати І лиш потім працювати. Фізкультхвилинка (вправи для очей)
Номер слайду 13
Номер слайду 14
В кімнаті горіло 50 свічок, 20 з них задули. Скільки свічок залишиться? Якщо в 12 ночі йде дощ, то чи можна очікувати, що через 72 години буде сонячно? Коли чорній кішці краще всього забратися в дім? - Із якого посуду не можна їсти? Що можна приготувати, але не можна з’їсти? - Куди йде курча, переходячи дорогу?
Номер слайду 15
ПРИНТЕРДОДАТНІСКАНЕРМОНІТОР КЛАВІАТУРАКОЛОНКИКЛАВІШАМИША РОБОЧИЙСТІЛВІД'ЄМНІДИСКІНФОРМАЦІЯ Відокремте проміжками слова з інформатики та математики
Номер слайду 16
4 0 -9 2 -3 5 -8 -4 3 -7 12 -6 -11 -1 -5 11
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Компетентними Активними Знаючими Кмітливими Акуратними Математика та інформатика– це казка, яку слід читати, відкривати, вивчати.
Номер слайду 21
Намалювати смайлик: -зелений, якщо урок сподобався; -червоний, якщо урок не сподобався; -жовтий, якщо урок трошки сподобався. Самооцінка учня
Номер слайду 22
Повторити § 41, § 42 №1149 ( 1,3); №1152 (3,4) Компꞌютерні технології майбутнього (работи у Word, Paint, Power Point)