Додавання та віднімання вивчених видів

Про матеріал
Формування предметних компетентностей; Актуалізувати знання учнів з теми; додавати і віднімати в межах 1000; закріплювати вміння розв'язувати задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне; Формування ключових компетентностей; - Уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес; - Комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно висловлюватися з використанням математичних термінів; - Соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, виявляти ініціативу.
Перегляд файлу

Урок: математика                                                Закріплення матеріалу

Тема. Додавання та віднімання вивчених видів.

Мета:

Формування предметних компетентностей;

Актуалізувати знання учнів з теми; додавати і віднімати в межах 1000; закріплювати вміння розв'язувати задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне;

Формування ключових компетентностей;

  • Уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес;
  • Комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно висловлюватися з використанням математичних термінів;
  • Соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, виявляти ініціативу.

Тип уроку: урок застосування знань, умінь та навичок.

Обладнання: дерево «Очікувань», індивідуальні картки, ноутбук.

 

 

                                           Хід уроку

І. Вступна частина

1. Організаційний момент

Холодно в полі, в саду, на городі,

Осінь мандрує по нашій господі.

Тепло і затишно в класі у нас,

Доброго дня, я вітаю всіх вас.

2. Вступне слово вчителя.

1) Бесіда про осінь, осінні місяці, підготовка дерев до зими.

3. Усне опитування «Мозковий штурм».

1) Результат дії додавання (сума).

- Якщо до різниці додамо від'ємник, отримаємо ( зменшуване).

- Що важче – 1 кг пуху чи 1 кг заліза? (однаково).

- Скільки всього десятків у числі 538? (53).

2) Каліграфічна хвилинка – 270

- Що ви можете сказати про це число?

3) Математичний диктант

- Записати числа 808, 237. 642, 999, 101, 587, 330, 400.

Дівчатка записують у порядку зростання: 101, 237, 330, 400, 587, 642, 808, 999.

Хлопчики – у порядку спадання: 999,808, 642, 587, 400, 330, 237, 101.

ІІ. Основна частина

  1. Повідомлення теми та мети уроку.
  • Незабаром ми напишемо контрольну роботу, як ви думаєте, яка тема уроку?
  1. Розв'язування задачі. Вид задачі: на знаходження невідомого доданка.

І - ?           

                       750

ІІ - ?                                                            980

                                  240

ІІІ - ?

 

  1. 980 – 750 = 230
  2. 240 – 230 = 10
  3. 750 – 10 = 740

Аналіз задачі.  

  1. 10 + 740 = 980

 

 

 

 

 

  1. Обчисліть вирази (картки).

Взаємоперевірка

C:\Users\User\Desktop\PHOTO_20191205_055616.jpgC:\Users\User\Desktop\PHOTO_20191205_055651.jpg

 

 

 

2м 30см + 30см = 2м 60см

5дм 5см – 2дм = 3дм 5см

3м 10см + 30см = 3м 40см

  1. Фізкультхвилинка.
  2. Рівняння ( за варіантами)

340 – Х = 30                         Х + 50 = 450

  1. Порівняння. ( Самостійна робота)

50кг * 5ц

50год * 50хв

50см * 5м 5см

ІІІ. Заключна частина

  1. Домашнє завдання.

Ст.63 №408, 409

  1. Рефлексія.
  • Що повторювали на уроці?
  • Які види роботи були складними?
  • Що сподобалося найбільше?
  • Чому?

Оцінювання.

  • Кращі учні готують дерево до зими. Прикрашають його сніжинками.

 

docx
Додано
18 жовтня 2021
Переглядів
304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку