Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою

Про матеріал
Як створюється тривимірне зображення Які прийоми дозволяють зробити 3D-зображення реалістичним Які програми використовують для роботи із 3D-графікою
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Як створюється тривимірне зображення. Які прийоми дозволяють зробити3 D-зображення реалістичним. Які програми використовують для роботи із 3 D-графікою

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Створення тривимірного зображення. Створення 3 D-зображення об’єкта передбачає такі кроки: Моделювання. Полігональне моделювання. Моделювання сплайна

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Створення тривимірного зображення. Моделювання — побудова математичної 3 D-моделі загальної сцени та її об’єктів. Моделювання Моделювання передбачає створення віртуального простору й об’єктів усередині нього, включає створення різних геометрій, матеріалів, джерел світла, віртуальних камер, додаткових спецефектів. Завданням тривимірного моделюванняописати ці об’єкти й розмістити їх у сцені за допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення. Використовують такі прийоми:вичавлювання;модифікатори;полігональне моделювання;обертання.

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Створення тривимірного зображення. Моделювання Сцена (віртуальний простір моделювання) включає категорії об’єктів:геометрія(побудована за допомогою різних технік модель, наприклад, будівля);матеріали (інформація про візуальні властивості моделі, наприклад, колір стін і здатність вікон відбивати чи заломлювати світло);джерела світла(налаштування напрямків, потужності, спектра освітлення);віртуальні камери(вибір точки та кута побудови проекції);сили та дії(налаштування динамічних спотворень об’єктів, застосовується в основному в анімації);додаткові ефекти(об’єкти, що імітують атмосферні явища: світло в тумані, хмари, полум’я тощо).

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Створення тривимірного зображення. Полігональне моделювання. Полігональне моделювання — це вид 3 D-моделювання, яке передбачає побудову зображень за місцезнаходженням точки (за її координатами по осях X, Y, Z). Полігон — трикутник, що задається координатами трьох точок у тривимірному просторі.

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Створення тривимірного зображення. Моделювання сплайна. Моделювання сплайна — це вид 3 D-моделювання, за якого модель створюється за допомогою сплайнів (від англ. spline — гнучке лекало, у 3 D — це тривимірна крива).1) лінія (Line);2) дуга (Arc);3) спіраль (Helix).4) коло (Circle);5) кільце (Donut);6) еліпс (Ellipse);7) прямокутник (Rectangle);8) багатокутник (NGon);9) багатокутник у вигляді зірки (Star). Базові сплайнові примітиви

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Прийоми 3 D-моделювання. Згладжування. Текстурування. Налаштування освітлення. Створення анімації

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Програми 3 D-моделювання. Універсальні 3 D-редакторипідтримують усі методи створення 3 D-зображень(Cinema 4 D, 3 Ds Max, Maya, Blender);Вузькоспеціалізовані редакторивикористовують для конкретних завдань (анімація рідин — Real. Flow, створення текстур — Mari, сторення Lego моделей Lego Digital Designer);Програми для створення цифрової скульптури й текстурного фарбування 3 D-моделей(Autodesk Mudbox);Програми для створення 3 D-ігор(Unreal Engine 4, Unity 5).

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §19 стор. 203-209; Завдання 2-4, 6-7 (с. 208, 209)Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик. Заповнити словничок Моделювання, полігональне моделювання, полігон, моделювання сплайна, згладжування, текстурування, текстура, налаштування освітлення, створення анімації, програми для роботи з 3 D-графікою

Номер слайду 13

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 14

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. ПРОГРАМИ

Номер слайду 15

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп'ютером2. Наведіть приклади різних способів 3 D-моделювання. Для ілюстрації прикладів знайдіть відповідні зображення в інтернеті.3. Проаналізуйте матеріали статті «3 D-моделювання: огляд кращих програм» із сайту https://hinews.pp.ua/kompyuteri/11369-3dmodelyuvannya-oglyad-kraschih-program.html. Визначте, до якого типу програм для роботи із 3 D можна віднести розглянуті приклади програм. Наведіть свої аргументи.4. У мобільних пристроях з ОС Android 7 або новішої версії можна переглядати результати пошуку в 3 D. Для цього Довідка Google пропонує виконати інструкцію. У парі виконайте запропоновані кроки та знайдіть 3 D бурого ведмедя, лабрадора, морської черепахи. Обговоріть, які засоби використали розробники, щоб зробити зображення реалістичними.

Номер слайду 16

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп'ютером6. Ознайомтесь із технологією створення 3 D-моделей з паперу за матеріалами сайту http://www.supercoloring.com/ua/vyroby-zpaperu/3d-papercraft. Оберіть одну із моделей, розгляньте файл розгортки та сплануйте створення такої моделі. Поясніть технологію паперкрафт в термінах 3 D-моделювання.7. Дослідіть демонстраційний проєкт 3 D-дизайну квартири за посиланням https://planoplan.com/en/demo/. Врахуйте, що макетом обертають за допомогою стрілок клавіатури.

Номер слайду 17

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

pptx
Додано
18 вересня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку