Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Тривимірна графіка3 D-графіка, або тривимірна графіка, — це один з розділів комп’ютерної графіки, комплекс прийомів й інструментів, які дають змогу створити об’ємні (3 D) об’єкти за допомогою форми й кольору. Тривимірна графіка, або 3 D-графіка (від 3 Dimensions — «3 виміри»)
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Тривимірна графіка. Засоби комп'ютерної графіки Відеокарта. Монітор. Принтер. Сканер. Плотер. Цифрова фотокамера. Графічний планшет. Програми перегляду графічних зображень. Графічні редактори. Програми розпізнавання графічних зображень. Програми спеціалізованого опрацювання графічних зображень. АпаратніПрограмні
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Тривимірна графіка. Тривимірне зображення на площині відрізняється від двовимірного тим, що включає побудову геометричної проекції тривимірної моделі (сцени) на площину за допомогою спеціалізованих програм. відповідати об'єктам з реального світубути повністю абстрактною(автомобілі, будівлі, ураган, астероїд)проекція чотиривимірного фрактала. Модель може бути:
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Тривимірна графіка. Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки: Виведення отриманого зображення на пристрій виведення — дисплей або принтер. Рендеринг (візуалізація) — побудова проекції відповідно до обраної фізичної моделі. Моделювання — створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній.
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Тривимірна графіка. Сцена (віртуальний простір моделювання) включає в себе кілька категорій об'єктів: Геометрія (побудована за допомогою різних технік модель, наприклад будівля)Матеріали (інформація про візуальні властивості моделі, наприклад колір стін і відбиває / заломлююча здатність вікон)Джерела світла (налаштування напрямки, потужності, спектра освітлення)
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Тривимірна графіка. Сцена (віртуальний простір моделювання) включає в себе кілька категорій об'єктів: Віртуальні камери (вибір точки та кута побудови проекції)Сили та дії (налаштування динамічних спотворень об'єктів, застосовується в основному в анімації)Додаткові ефекти (об'єкти, що імітують атмосферні явища: світло у тумані, хмари, полум'я і пр.)
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп'ютером. Завдання. Розгляньте на сайті Mozaik Education за посиланням https://bit.ly/2 JDBio. I 3 D-сцену, яка демонструє роботу чотиритактного двигуна внутрішнього згоряння. Зробіть висновок про те, чи можна назвати переглянуті анімації комп’ютерною моделлю. Вправа 1. 3 D-анімації.1. На сайті Mozaik Education відкрийте вкладку 3 D. У розділі Фізика оберіть сцену Чотиритактний двигун Отто.2. Дочекайтеся завантаження 3 D-сцени. За потреби встановіть пропонований сайтом переглядач або відкрийте файл за допомогою раніше встановленої програми m3d. Viewer.3. Розгляньте різні анімації за вкладками.