Додавання виду 48+22,39+15.Конспект уроку математики для учнів 2 класу за підручником О,Гісь

Про матеріал
Додавання виду 48+22,39+15. Конспект уроку математики для учнів 2 класу за підручником О,Гісь
Перегляд файлу

Урок. 68

Тема. Додавання виду 48+22 та 39+15. Розв’язування задач.

Мета: пояснити прийоми додавання; формувати вміння застосовувати їх у процесі розв'язування виразів і задач; удосконалювати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; розвивати пам’ять, логічне мислення; виховувати інтерес до вивчення математики.

Обладнання: фото мережi Iнстаграм, сердечка для результатiв обчислень виразiв.

Підручник: с.150-151.

Робочий зошит: ч. 3, с.27-28.

 

Хід уроку

 

І.Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

1.Перевірка домашнього завдання.

- Декiлька учiв читають свої задачi,пояснюють хiд розв’язання.

2. Гра «Калькулятор».

Учнi намагаються швидко обчислити вирази на картках.

25+25=      43-5=       15+17=        56-8=          100-10=      37+1=      44+33=

- Який вираз вам було найлегше обчислити? Який найважче? Чому?

3.Калiграфiчна хвилинка. (Усно обчислити суму i рiзницю поданих чисел.)

55 5 6 66 7 77

ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

Сьогодні навчимося додавати двоцифровi числа з переходом через десяток.

ІV. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу.

1.Робота за підручником, с.150-151.

  • С.150,завд.1. Коментоване обчислення виразiв 70,68,54,89,71,67,92,85.
  • С.150,завд.2. Колективне опрацювання матеріалу.Пояснення вчителя.

Перший спосіб

1) Розкладаємо другий доданок на розряднi доданки.

2) До першого доданку спочатку додаємо десятки, потiм одиницi.

48+22=(48+20)+2=70

Другий спосіб

1) Розкладаємо другий доданок на розряднi доданки.

2) До першого доданку спочатку додаємо одиницi, потiм одиницi.

48+22=(48+2)+20=70

Третiй спосіб

1) Розкладаємо числа на розрядні доданки.

2) До десятків додаємо десятки.

3) До одиниць додаємо одиниці.

4) Отримані результати додай.

48+22=(40+20)+(8+2)=70

Пiсля пояснення вчителя, учні обирають один iз прийомiв, обчислюють вирази, коментують.

17+13=40     26+34=60      41+39=80      55+35=90  

2.Фізкультхвилинка.

Треба м’язи розiм’яти,

Нумо, давайте крокувати.

1,2,3,4,5-будем кроки рахувать.

До парку недалеко нам iти,100 м маємо пройти.

Влiво,вправо подивись,

Один одному всміхнись.

1,2,3,4,5-знову треба працювать.

  • С.150,завд.3. Колективне обчислення виразiв. Працюючи у зошитах, учні пояснюють, як закінчити обчислення:

 18+16=34     35+26=61      47+34=81     68+25=93

  • С.151,завд.4. Один з учнiв читає умову задачi,разом складають план розв’язання.Після складання плану учні записують розв’язання самостійно,деяким вчитель надає допомогу.

План розв’язання

1)Скiльки фотографiй у першому i другому альбомi разом?

26+24=50

2)Скiльки всього фотографiй у трьох альбомах?

50+50=100

Вiдповiдь: 100 фотографiй.

  • С.151,завд.5. Під час повторення умови один учень креслить схему і пояснює розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання. Учитель перевіряє.

«Сiм’я»-35 фот.

«Дитсадок»- 18 фот.

«Школа»- ?,на 20 ˃

Розв’язання

1)35+18=53(ф.)- у перших двох разом.   

2)53-20=33(ф.)

Вiдповiдь: в альбомi «Школа» -33 фотографiї. 

  • С.151,завд.6. Усне опрацювання. Доповнити числовi трiйки.
  • С.151,завд.7. Робота у парах.Списати поданi числа,сполучивши їх,щоб у сумi отримати 90.

70+20=90            35+55=90            13+77=90             82+8=90

  • С.151,завд.8-Рубрика «Добре подумай». Робота у парi. 50+35+15=100 м

V. Узагальнення i систематизацiя знань учнiв.Робота в зошитi, с.27-28.

Завд.1.Пiдкреслити тi непарнi числа,що стоять пiсля непарних.(3,5,5,9,1,7,5,3,1,9.) Завд.2.Коментоване обчислення виразiв.

Завд.3.Гра «Дiйди до фiнiшу».

Завд.4.Робота в парi.Розв’язування задачi за схемою.

1)45+15=60(м)-всього пробiг.

2)60-35=25(м)-опинився вiд дому.

Завд.5.Завдання на знаходження невiдомих доданкiв,якщо у сумi -100.

VI. Пiдбиття пiдсумкiв.

  • Що ми сьогоднi навчилися?
  • Гра «Порахуй лайки».
  • Допоможiть дiтям, порахуйте скiльки вподобайок вони отримали за два днi.

Тетянка 

Оля

Наталя 

     Степан            

Михайлик

        Iгор

 

54

56

25

42

55

43

26

37

18

17

36

48

 

 

 

 

 

 

Учнi обчислюють  вирази, коментують.

VII. Домашнє завдання.

Зошит, с.10, урок 68.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
2393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку