Рік.Пори року.Місяці.Конспект уроку математики для учнів 2 класу,за підручником О.Гісь.

Про матеріал
Конспект уроку математики для учнів 2 класу, за підручником О.Гісь. Рік.Пори року.Місяці.
Перегляд файлу

Тема. Рiк. Пори року. Мiсяцi.

Мета: удосконалювати вміння додавати двоцифрові числа,  розв’язувати задачі,  порівнювати одиниці вимірювання часу; розвивати вміння визначати кiлькiсть днiв у мiсяцях; виховувати бажання вчитися.

Обладнання: календар,малюнок Левка,мiкрофон.

Підручник: с.163-165.

Робочий зошит: ч. 3, с.36-38.

Хід уроку

І.Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

1.Перевірка домашнього завдання. Зошит, с.13, урок 73.

- Завд.1.Скiльки тюльпанiв було у кошику? (34)

- Завд.2. Прочитайте рівності; нерівності, в яких поставили знак «більше», знак «менше».

2. Загадка.

Дванадцять братів один за одним ходять.

Один одного не обходять. (Місяці року)

3.Гра «Допоможи Левковi».

Давайте допоможемо Левковi обчислити вирази й прочитати слова.

12+24

90-5

15+17

65-6

30+2

10+75

35+45

100-1

36-п

85-о

32-р

59-и

32-р

85-о

80-к

99

-Що визнаєте про пори року?

ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

— Сьогодні на уроцi поговоримо про одиницi вимiрювання часу.

ІV. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу.

1.Пояснення вчителя.

Одиниці часу зв’язані із обертанням небесних тіл: Земля обертається навколо Сонця й навколо своєї осі, а навколо Землі обертається Місяць.

Рiк - це проміжок часу, протягом якого Земля робить повний оберт навколо Сонця Рік містить 365 діб та 6 годин. Тому 3 роки по 365 діб кожний, а четвертий рiк – високосний має 366 діб. За час, який Земля робить повний оберт навколо Сонця, Місяць робить 12 обертів навколо Землі. Тому, рік поділили на 12 проміжків – місяців. Рік має 12 місяців.

Тиждень – це проміжок часу, якій вмiщує 7 діб. Приблизно чотири тижні складають один місяць.

Доба – проміжок часу, протягом якого Земля робить повний оберт навколо своєї осі. Доба ділиться на 24 рівні частини – години. Отже, доба має 24 години.

2.Робота за підручником, с. 163-165.

  • С.163,завд.1. Усне опрацювання матерiалу Довiдничка.
  • С.163,завд.2. Колективне опрацювання. Вибрати правильнi вiдповiдi.
  • С.164,завд.3 – Учнi читають умову задачi.Один учень біля дошки розв’язує і пояснює.

2 роки 3 мiс=27 мiс.

27-25=2(мiс.)

Вiдповiдь: собачка Жучка на 2 мiсяцi старша,нiж пес Кудлай.

3.Фізкультхвилинка.

  • С.164,завд.4. Робота у парах. Практична робота. Учні вчаться на кулачках дiзнаватися скiльки днiв має кожен мiсяць.
  • С.164,завд.5. Гра «Порiвняй, доведи свою думку»

1мiсяць˃3 тижнi-1 мiсяць триває довше,нiж 3 тижнi,тому що кожен мiсяць має мiнiмум 4 тижнi i т.д.

  • С.165,завд.6. Колективне опрацювання матеріалу.Гра «Кореспондент»
  • С.165,завд.7. Розв’язання задачі.

1)31-16=15(дн.)-робочих;

2)16-15=1(д.)

Вiдповiдь: на 1 робочий день менше,було у школярiв у сiчнi.

  • С.166,завд.8. Робота у парi.

1)14+9=23(дн.)-всього ясних.

2)31-23=8(дн.)

Вiдповiдь:у груднi було 8 похмурих днiв.

  • С.165,завд.9. Робота у парах. Рубрика «Добре подумай».

2 квiтня-день народження Лесi.

25 березня- день народження Iванки.

V. Узагальнення i систематизацiя знань учнiв.

Робота в зошитi, с.36-38.

Завд.1.Гра «Правда-неправда». Робота з цеглинками LEGO. Правда-зелена цеглинка, неправда-червона.

Завд.2,3.Робота у парах.Взаємоперевiрка.

Завд.4.Самостiйно.Вiдпрацювання комунiкацiйних навичок: вмiння визначати на кулачках кiлькiсть днiв у мiсяцях.

VI. Пiдбиття пiдсумкiв.

Гра «Незакінчене твердження. Я знаю,що…»

-Я знаю,що 1 рiк-це …12 мiсяцiв.

- Я знаю,що кожна пора року складається з …3 мiсцiв.

- Я знаю,що у лютому може бути менша кiлькiсть днiв…28( 29днiв-раз у 4 роки).

- Я знаю,що мої кулачки допомагають менi визначати … кiлькiсть днiв у мiсяцях.

VII. Домашнє завдання.

Зошит, с.13, урок 74.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
1805
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку