Тема. Додавання. Знак «+».
Мета: сформувати уявлення про додавання як об'єднання груп предметів; ознайомити зі знаком «+»; закріпити знання про розмір предметів, розвивати увагу; виховувати поважне ставлення до відповідей товаришів.
Хід заняття
1.Психогімнастика " Сніжинки - пушинки "
2. Знайомство зі знаком "+"
3. Вправа на складання прикладів.
4.Фізкультхвилинка " Раз,два! Пострибали!
5. Гра " Знайди однакові предмети"
6.Допиши приклад за іншим малюнком.
7.Виконай завдання за зразком
8. Підсумок заняття.
Конспекти занять
з логіко-математичного розвитку для дітей старшого дошкільного віку
Тема. Додавання. Знак «+».
Мета: сформувати уявлення про додавання як об’єднання груп предметів; ознайомити зі знаком «+»; закріпити знання про розмір предметів, розвивати увагу; виховувати поважне ставлення до відповідей товаришів.
Демонстраційний матеріал: картки зі знаками «+» і «=», плоскі
фігурки фруктів, тваринок цуценят та метеликів.
Роздатковий ватеріал: набір вчимося рахувати (геометричні фігури, картки зі знаками«+» і «=», набір карток для складання прикладів)
Хід заняття
Психогімнастика « Сніжинки –пушинки »
«Падає ніжний, пухнастий сніжок. Ми – сніжинки, що летять і кружляють у повітрі. Нам легко, радісно, весело. Подуває вітерець, немов грає музика, ніжна, загадкова, ми танцюємо. Нас переповнює радість (вдих на повні груди - видих), хочеться літати, бути невагомими, радіти ».
Вихователь : (показує дітям « + »)
- Діти, ви знаєте цей знак? - Як він називається? (плюс)
- Молодці! - А що нам допомагає зробити «плюс»? («Плюс» може додати одне число до іншого.) Сьогодні ми звами познайомимося зі знаком « + », прошу обвести його пальчиком, написати в повітрі (вихователь демонструє )
Вихователь читає. Діти працюють на місцях із роздатковим матеріалом.
У Миколки було . Тато приніс йому ще .
Скільки яблук стало у Миколки?
яблука ми можемо замінити цифрами 2 + 1 = 3
Цифру до цифри ми додамо,
Між ними хрестик поставимо.
Намотай собі на вус:
Цей знак в математиці називається «плюс».
— Цей знак «=» називається дорівнює. Запис 2 + 1 = 3 називається прикладом. Читати цей приклад можна по-різному: два плюс один дорівнює три.
Вправа на складання прикладів.
2 + 1 = 3
2 + 2 = 4
Фізкультхвилинка.
Раз, два! Пострибали!
Три, чотири! Знову стали!
Лапки вліво, лапки вправо,
Лапки вгору підняли.
Всі тихесенько присіли,
Потім знову підвелись.
Покрутились, звеселились,
Усміхнулись!
Й за науку знов взялись!
Гра «Знайди однакові предмети».
Вихователь пропонує розглянути предмети, розміщені на двох столах: (на
першому столі— пірамідка, м’ячик, кубик, прапорець; на другому столі — іграшковий автомобіль, повітряна кулька, лялька, м’ячик, такий самий, як і в
першому обручі).
— Полічіть предмети на кожному столі. Що знаходиться на першому столі, на другому?
— Чи можете ви сказати, який предмет є на першому, і на другому столі?
Підсумок заняття.
— Що нового ви дізналися на занятті?
— Що ви вчилися робити? (Складати приклади на додавання.)