«Допоможемо мишеняткові»

Про матеріал
Формувати уявлення про якість предметів, закріплювати назви кольорів, поняття кількості ( один, багато),стимулювати пізнавальну активність дітей. Розвивати увагу, пам'ять, зв'язне мовлення, логічне та аналітичне мислення, дрібну моторику рук, комунікативні здібності, конструктивні навички. Виховувати почуття співчуття, бажання прийти на допомогу, уміння доводити почату справу до кінця.
Перегляд файлу

«Допоможемо мишеняткові»

Програмовий зміст: Формувати уявлення про якість предметів, закріплювати назви кольорів, поняття кількості ( один, багато),стимулювати пізнавальну активність дітей. Розвивати увагу, пам'ять, зв'язне мовлення, логічне та аналітичне мислення, дрібну моторику рук, комунікативні здібності, конструктивні навички. Виховувати почуття співчуття, бажання прийти на допомогу, уміння доводити почату справу до кінця.

Словник:  мишенятко,  котик, червоний, фіолетовий, білий.

Методи: наочно-слуховий, ігровий, наглядно-зоровий, словесний, дослідницький, практичний, інструкції, практичний.

Прийоми: запитання, повторення, уточнення, нагадування, заохочення, ігровий, художнє слово, проблемна ситуація,  сюрпризний момент.

Обладнення: мультимедійне обладнання, іграшки котик, мишенятко.

Хід заняття

І. Організаційний момент

Діти, всі ми дуже любимо, коли до нас в гості приходять гості. Подивіться, скільки їх сьогодні до нас прийшло. Скільки? ( багато). Коли ми вранці приходимо до дитсадка. що ми говоримо? (добрий ранок, добрий день). Для чого ми це говоримо? Для того, щоб день був добрим, щоб у нас був добрий настрій. Давайте скажемо ці чарівні слова нашим гостям.

А тепер давайте станемо в коло і покажемо, які ми дружні, дамо один одному долоньки.

«Ось моя долонька раз, ось моя долонька два, дружня ми вся дітвора. Посміхаємось і граєм, суму місця в нас не має.»
ІІ. Основна частина
Сідайте, будь ласка, на стільці. Подивіться уважно і скажіть, що в нашій групі нового з'явилося? (будинок)

Як ви думаєте, хто живе в цьому будиночку? Щоб про це нам всім дізнатись, треба загадки відгадати.

(Діти відгадують загадки).

«Має вуса, пишний хвіст і ще має звичку – спершу добре він поїсть, після – вмиє личко.»  «У норі хатинку має, хліб, сирочок полюбляє, По підлозі тишком- нишком бігає сіренька…»

Так в цьому будинку живе кіт та мишка. Кіт великий, а мишка яка? Мишка сіра, а котик якого кольору ? (рудий).

Як можна лагідно сказати про кота? (котик) а коли миша маленька, кажуть, що це мишенятко.

Мишенятко неслухняне, навело в будинку безлад. Тому котик розсердився, спіймав мишеня і посадив  його в клітку. Вам мишенятко шкода? Як ми можемо допомогти йому?  А давайте ми навчимо мишеня наводити порядок, адже ми вміємо. І мишеня навчиться і котик зрадіє і випустить його з клітки. Готові? Подивіться, який безлад на столах! Це, мабуть, мишеня із своїми друзями бешкетувало. Порозкидали насіння і все змішали. Дітки давайте розкладемо насіння біле до білого а чорне до чорного в тарілку.

Молодці, одне діло ми зробили, а що це на цьому столі, давайте подивимось. В будинку котика та мишеняти було багато серветок. І були вони ось такої форми. На яку геометричну фігуру вони були схожі? Подивіться, що з ними трапилось, мабуть, це мишеня позгризло  їх на шматочки. Давайте навчимо його складати частинки так, щоб вийшов квадрат. Це і будуть  наші серветки. Спочатку спробую я, а ви подивіться.

Молодці, діти, ви швидко

Справились із завданням і бачу котик вже майже задоволений.  А Мишеня сумне, мабуть, голодне. Хоча воно і неслухняне, але ж шкода його, погано йому у клітці, воно хоче до свого будиночка теплого та затишного. А ми також вміємо будиночки будувати, давайте покажемо Котику і Мишеняті.

Гра  «ЛЕГО» сідають на стільці за парту і починають складати будиночок.

Дивись, Мишеня, як наші дітки швидко і гарно складають кубики після гри. І тобі допомогли, навели порядок.

Дітки як ви думаєте, відпустить котик Мишеня? Звичайно, деякі домашні тваринки живуть в клітках, але ж наші звірі не справжні і мишеняткові , мабуть, було дуже сумно в клітці? Щоб ви порадили котикові сказати Мишеняткові, щоб не садити його в клітку. Кому ми сьогодні допомагали? Що ми складали? Що вам найбільше сподобалось робити? Мені також сподобалось, як ви старалися, думаю, Мишеня у вас багато чому навчилося і більше не буде так робити.

ІІІ. Заключна частина

Діти, а ви знаєте, що любить їсти котик, а мишка?

Котик також дуже вдячний вам і Мишенятко вибачив, тому приготував для вас і Мишеняти смачний… (сир).

Пригощайтеся. Що треба сказати?

А зараз я пропоную на згадку про цю пригоду сфотографуватися нам з Котиком та Мишеням.

 

Використана література:

1. Методична скриня  http://dnz2.kupyansk-rada.gov.ua/info/page/13352

2. Організація роботи з дітьми раннього віку / уклад. Л. А. Швайка, Г. В. Гаркуша; іл. Н. В. Кридченко.— Х. : Вид. група «Основа», 2009.— 223, [1] с. : іл.— (Серія «Дошкільний навчальний заклад. Вихователю»)

docx
Додано
15 лютого 2021
Переглядів
836
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку