Допоможемо нашому другові LEGO -хлопчику.

Про матеріал
Мета: закріплювати знання про овочі та фрукти; розвивати вміння зосереджувати увагу, вчити обґрунтовувати та відстоювати свій вибір. Формувати сенсорні основи сприйняття, вміння порівнювати, групувати, розвивати рухову активність. Вчити викладати цифрову пірамідку LEGO DUPLO за вказівками вихователя, продовжувати вивчати властивості натурального ряду чисел: закріпити знання цифр 1-10, вправляти в умінні лічити прямою і зворотною лічбою. Розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, дрібну моторику рук, кмітливість. Вправляти дітей в умінні викладати звуковий аналіз слова за допомогою цеглинок LEGO DUPLO, співвідносити кольори цеглинок відповідно позначок (червона цеглинка 2х2 – голосні звуки, синя цеглинка 2х4 – тверді приголосні, зелена цеглинка 2х4 – м’які приголосні), вправляти в підборі слів. Вчити виконувати точні вказівки вихователя, орієнтуватися в напрямках(праворуч, ліворуч, над, під, по діагоналі вгору, по діагоналі вниз, вертикально, горизонтально). Розвивати вміння орієнтуватися на площині, дрібні м’язи рук, візуальну пам'ять, координацію «око-рука». Формувати сенсорні основи сприйняття.
Перегляд файлу

Допоможемо нашому другові LEGO -хлопчику.

Мета: закріплювати знання про овочі та фрукти; розвивати вміння зосереджувати увагу, вчити обґрунтовувати та відстоювати свій вибір.

       Формувати сенсорні основи сприйняття, вміння порівнювати, групувати, розвивати рухову активність. Вчити викладати цифрову пірамідку LEGO DUPLO за вказівками вихователя, продовжувати вивчати властивості натурального ряду чисел: закріпити знання цифр 1-10, вправляти в умінні лічити прямою і зворотною лічбою. Розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, дрібну моторику рук, кмітливість.

      Вправляти дітей в умінні викладати звуковий аналіз слова за допомогою цеглинок LEGO DUPLO, співвідносити кольори цеглинок відповідно позначок (червона цеглинка 2х2 – голосні звуки, синя цеглинка 2х4 – тверді приголосні, зелена цеглинка 2х4 – м’які приголосні), вправляти в підборі слів.

      Вчити виконувати точні вказівки вихователя, орієнтуватися в напрямках(праворуч, ліворуч, над, під, по діагоналі вгору, по діагоналі вниз, вертикально, горизонтально). Розвивати вміння орієнтуватися на площині, дрібні м’язи рук, візуальну пам'ять, координацію «око-рука». Формувати сенсорні основи сприйняття.

Обладнання: цеглинки LEGO DUPLO, картки з зображенням овочів та фруктів; залізні щипці; цеглинки LEGO DUPLO з цифрами від 1 до 10; предметні картинки, чарівний мішечок, площина.

Ключові слова-характеристики, орієнтири: овочі, фрукти, колір, увага;спритність, колір, сортувати, порівняння; рахунок, зворотний рахунок, суміжні числа; звуковий аналіз слова, голосні, приголосні звуки, кольори;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття:

І. Організаційний момент

Вихователь пропонує дітям привітатися одне з одним. Психогімнастика «Привітання»

Доброго ранку, рідний наш дім!

Доброго ранку, діткам усім!

Доброго ранку, сонечку ясному!

Доброго ранку садочку прекрасному!

Вліво – вправо оберніться,

Одне одному всміхніться!

 

(Стук у двері. Прийшов хлопчик LEGO та приніс листа)

 

ІІ. Основна частина:

Діти отримують конверт з листом від друзів: жителів країни LEGO, які просять про допомогу.

  • Діти, ви згодні допомогти жителям країни LEGO?
  • Тож до роботи!
  •  Перше завдання ми знайдемо тоді, коли відгадаємо загадки:

 

  1. Сидить Марушка в семи кожушках.

     Хто її роздягає, той сльози проливає.

                     (Цибуля)

 

  1. На городі в нас грядки,

На грядках – рясні листки:

Там зростають малюки,

Зелененькі…

                 (Огірки)

 

  1. Хто хустиночку свою влітку покриває?

І по двадцять хустинок на голівці має?

                      (Капуста)

 

  • Молодці, загадки ви відгадали. Як можна назвати ці рослини одним словом? Де вони ростуть? В якому куточку нашої кімнати ми можемо знайти 1-ше завдання?

 

 

 

Гра «Овочі-фрукти»

Роздайте кожній дитині картку поділену на квадрати з зображеннями овочі і фруктів в довільному порядку, та цеглинки 2х2 двох кольорів LEGO. Домовтеся з дітьми, що цеглинки зеленого кольору – це фрукти, а жовтого – овочі. Попросіть дітей виконати наступні дії:

  • Знайди і накрий відповідним кольором цеглинки овочі (фрукти) на всій картці. Прокоментуй свій вибір.

 

  • Перше завдання ми виконали. У цьому посланні вказано де ми знайдемо наступне завдання:

 

Всім про все вона розкаже, і малюночки покаже.

Усіх розуму навчить, хоч сама вона мовчить.

                              (Книга)

 

Довгі палички кругленькі –

Сині, жовті, червоненькі.

На папері походили,

Кольори свої лишили…

Звуться палички оці

Кольорові…

               (Олівці)

  • Діти у якому куточку кімнати ми будемо шукати наступне 2-ге завдання?

 

Гра «Спритні рученята, математична піраміда»

Розташуйте в колі набір із різних по кольору і формі цеглинок, на кожній з  яких наклеєна цифра від1 до 10. Діти мають щипці. Перших троє дітей, використовуючи щипці, розсортовують цеглинки за кольорами за встановлений час _____ хв.. Наступних троє дітей складають піраміду за вказівкою: починаючи від 10 в зворотному рахунку так, щоб 1 була вершиною пірамідки.

 

 

 

 

 

  • Молодці! І з цим завданням ми справилися успішно!
  • Слідуюче  3-те завдання знайдемо тільки тоді, коли  дамо відповідь на запитання, хто написав цей вірш?

 

Садок вишневий коло хати.

Хрущі над вишнями гудуть.

Плугатарі з плугами йдуть.

Співають ідучи дівчата,

А матері вечерять ждуть.

Сім’я вечеря коло хати,

Вечірня зіронька встає.

Дочка вечерять подає,

А мати хоче научати,

Так соловейко не дає.

                                                  (Т.Г.Шевченко)

 

  • Як ви гадаєте, де знаходиться наше завдання?

«Хитрі звуки»

Дітям потрібно розсортувати цеглинки LEGO у відповідні позначені коробочки (кружечок - голосний звук; 1-а рисочка - приголосний твердий звук, 2-і рисочки – приголосний м’який) червона цеглинка 2х2- голосні звуки, синя цеглинка 2х4 – тверді приголосні звуки, зелена цеглинка 2х4 – м’яка приголосна.

Діти по черзі дістають з чарівного мішечка предметну картинку і викладають звуковий аналіз слова, використовуючи цеглинки.

 

  • І з цим завданням ми справилися, ми молодці, правда ж ?  Отже нам залишилося виконати останнє завдання, і знайдемо ми його ось за таким орієнтиром:

 

Щучий хвіст у землю вріс.                       Тут міста, країни, скелі,

                                 (Сансевє’ра)              Океани і пустелі, гори, ріки і моря –

                                                                     Мандрувати буду я!

                                                                     Щоб по світу мандрувати,

                                                                     Не виходжу я із хати,

                                                                     Не сідаю я в автобус,

                                                                     А беру у руки…

                                                                                            (Глобус)

 

 

Гра «Графічний LEGO диктант»

На площині «Зоряне небо» діти за вказівкою вихователя викладають зображення «Ківш Великої Ведмедиці» - частина сузір’я Великої Ведмедиці.

   Запитання до дітей:

  •  Яке зображення ми отримали? (Що таке сузір’я – сімя зірок, що завжди знаходиться разом)

 

ІІІ. Підсумок:

  • LEGO – хлопчику вже час повертатися до своїх друзів, та повідомити гарну новину, що ми добре впоралися із завданнями, допомогли виконати LEGO – хлопчику завдання та врятувати жителів країни LEGO, від злого Лорда Гармадона,  і тепер вони можуть спокійно жити в своїй іграшковій, різнобарвній країні. Дякую вам діти за те, що ви були справжніми знавцями
  •  Чи складно вам було виконувати завдання? Яке із завдань ви запам’ятали? Яке завдання було складним?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\НВК\Різне про ДНЗ\Документація вихователя\Рамки для фотошопа\РАМКИ\csillagoseg.gifДоброго дня дорогі друзі!

 

Звертаємося з проханням про допомогу саме до вас, оскільки постійно спостерігаємо, як вправно та дружно ви граєтесь, конструюєте та будуєте з наших LEGO-цеглинок гарні будівлі та цікаві речі. Тому впевнені, що ви нам допоможете.

 Нашій яскравій країні LEGO, загрожує небезпека: зловісний Лорд Гармадон знову нас атакує, і на цей раз він придумав найстрашніше покарання: якщо ми не виконаємо завдання, які він придумав, то зробить нашу країну невидимою, а всі LEGO-конструктори знищить, щоб діти не грались ними. Свої завдання Лорд Гармадон заховав у різні куточки вашої кімнати, і знайти їх зможете лише ви, відгадавши загадки, та виконавши кожне з завдань. Тому дуже вас просимо, допоможіть врятувати нам нашу країну LEGO, з повагою ваші друзі.

 

  • Діти, ви згодні допомогти жителям країни LEGO?
  • Тож до роботи!
  •  Перше завдання ми знайдемо тоді, коли відгадаємо загадки:

 

1.Сидить Марушка в семи кожушках.

     Хто її роздягає, той сльози проливає.

                     (Цибуля)

2.На городі в нас грядки,

На грядках – рясні листки:

Там зростають малюки,

Зелененькі…

                 (Огірки)

 

3.Хто хустиночку свою влітку покриває?

І по двадцять хустинок на голівці має?

                      (Капуста)

 

 

  • Молодці, загадки ви відгадали. Як можна назвати ці рослини одним словом? Де вони ростуть? В якому куточку нашої кімнати ми можемо знайти 1-ше завдання?

D:\НВК\Різне про ДНЗ\Документація вихователя\Рамки для фотошопа\РАМКИ\656.jpeg

 

D:\НВК\Різне про ДНЗ\Документація вихователя\Рамки для фотошопа\РАМКИ\aa7c5928f3a2t.jpgГра «Овочі-фрукти»

Роздайте кожній дитині картку поділену на квадрати з зображеннями овочі і фруктів в довільному порядку, та цеглинки 2х2 двох кольорів LEGO. Домовтеся з дітьми, що цеглинки зеленого кольору – це фрукти, а жовтого – овочі. Попросіть дітей виконати наступні дії:

  • Знайди і накрий відповідним кольором цеглинки овочі (фрукти) на всій картці. Зелений колір цеглинок – овочі, жовтий колір цеглинок – фрукти.
  • 1-ших 3-є дітей – підніміть жовті цеглинки та назвіть по черзі, що ви накрили; інші 3-є  - назвіть, що ви накрили зеленими цеглинками.
  •           Перше завдання ми виконали. У цьому посланні вказано де ми знайдемо наступне завдання:

Всім про все вона розкаже, і малюночки покаже.

Усіх розуму навчить, хоч сама вона мовчить.

                             (Книга)

Довгі палички кругленькі –

Сині, жовті, червоненькі.

На папері походили,

Кольори свої лишили…

Звуться палички оці

Кольорові…

              (Олівці)

  • D:\НВК\Різне про ДНЗ\Документація вихователя\Рамки для фотошопа\РАМКИ\70641514_1297627192_ramka271.gif  Діти у якому куточку кімнати ми будемо шукати наступне 2-ге завдання?

 

Гра «Спритні рученята, математична піраміда»

Розташуйте в колі набір із різних по кольору і формі цеглинок, на кожній з  яких наклеєна цифра від1 до 10. Діти мають щипці.

Перших троє дітей, використовуючи щипці, розсортовують цеглинки за кольорами за встановлений час 40сек.. Наступних троє дітей складають піраміду за вказівкою: починаючи від 10 в зворотному рахунку так, щоб 1 була вершиною пірамідки.

  • Зверніть увагу! Якщо вершина пірамідки 1, то з якої цифри вам потрібно почати будувати піраміду?
  • Молодці! І з цим завданням ми справилися успішно!

 

  • Слідуюче  3-те завдання знайдемо тільки тоді, коли  дамо відповідь на запитання, хто написав цей вірш?

 

Садок вишневий коло хати. Хрущі над вишнями гудуть.

Плугатарі з плугами йдуть. Співають ідучи дівчата,

А матері вечерять ждуть. Сім’я вечеря коло хати,

Вечірня зіронька встає. Дочка вечерять подає,

А мати хоче научати, Так соловейко не дає.

                                                  (Т.Г.Шевченко)

Як ви гадаєте, де знаходиться наше завдання?

 

D:\НВК\Різне про ДНЗ\Документація вихователя\Рамки для фотошопа\РАМКИ\КУЕКЕУК.jpeg «Хитрі звуки»

Вам потрібно розсортувати цеглинки LEGO у відповідні позначені коробочки (кружечок - голосний звук; 1-а рисочка - приголосний твердий звук, 2-і рисочки – приголосний м’який) червона цеглинка 2х2- голосні звуки, синя цеглинка 2х4 – тверді приголосні звуки, зелена цеглинка 2х4 – м’яка приголосна.

По черзі дістаньте з чарівного мішечка предметну картинку і викладіть звуковий аналіз слова, використовуючи цеглинки.

 

  • І з цим завданням ми справилися, ми молодці, правда ж ?  Отже нам залишилося виконати останнє завдання, і знайдемо ми його ось за таким орієнтиром:

 

Щучий хвіст у землю вріс.                       Тут міста, країни, скелі,

                                 (Сансевє’ра)              Океани і пустелі, гори, ріки і моря –

                                                                     Мандрувати буду я!

                                                                     Щоб по світу мандрувати,

                                                                     Не виходжу я із хати,

                                                                     Не сідаю я в автобус,

                                                                     А беру у руки…

                                                                                            (Глобус)

D:\НВК\Різне про ДНЗ\Документація вихователя\Рамки для фотошопа\РАМКИ\1214887662_driveart_paesaggi_03.jpg 

 

Гра «Графічний LEGO диктант»

На площині «Зоряне небо» діти за вказівкою вихователя викладають зображення «Ківш Великої Ведмедиці» - частина сузір’я Великої Ведмедиці.

   Запитання до дітей:

  •  Яке зображення ми отримали? (Що таке сузір’я – сімя зірок, що завжди знаходиться разом)

 

ІІІ. Підсумок:

  • LEGO – хлопчику вже час повертатися до своїх друзів, та повідомити гарну новину, що ми добре впоралися із завданнями, допомогли виконати LEGO – хлопчику завдання та врятувати жителів країни LEGO, від злого Лорда Гармадона,  і тепер вони можуть спокійно жити в своїй іграшковій, різнобарвній країні. Дякую вам діти за те, що ви були справжніми знавцями
  •  Чи складно вам було виконувати завдання? Яке із завдань ви запам’ятали? Яке завдання було складним?

D:\НВК\Різне про ДНЗ\Документація вихователя\Рамки для фотошопа\РАМКИ\КУЕКЕУК.jpeg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\НВК\Різне про ДНЗ\Документація вихователя\Рамки для фотошопа\РАМКИ\1214887662_driveart_paesaggi_03.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\НВК\Різне про ДНЗ\Документація вихователя\Рамки для фотошопа\РАМКИ\aa7c5928f3a2t.jpg 

 

 

 

 

 

 

D:\НВК\Різне про ДНЗ\Документація вихователя\Рамки для фотошопа\РАМКИ\70641514_1297627192_ramka271.gif 

docx
Додано
26 березня 2021
Переглядів
516
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку