Доповідь на тему : "Проєктна технологія як засіб розвитку креативної особистості"

Про матеріал
Одним із ефективних шляхів навчання іноземної мови є проєктна технологія.Метод проєктів гармонійно поєднує академічні та прагматичні знання, стимулює самостійну пізнавальну діяльність і здійснюється за схемою: усе, що я пізнаю, я знаю, для чого мені потрібно і де я можу ці знання застосувати.
Перегляд файлу

               Масловська Наталя Анатоліївна –

 вчитель іноземних мов Булахівської гімназії

Проєктна технологія як засіб розвитку креативної особистості.

                  Успіх у вивченні іноземної мови багато в чому  залежить від першого уроку іноземної мови в житті дитини і початкового етапу навчання взагалі.

          Пошук ефективних шляхів навчання, розвиток пізнавальних інтересів і виховання  у кожного школяра свідомого ставлення до оволодіння знаннями з англійської мови  залишаються сьогодні  дуже актуальними. На мою думку, одним із ефективних шляхів навчання, є проєктна  технологія.

         Сутність проектної технології у функціонуванні цілісної системи дидактичних засобів (змісту, методів, прийомів тощо), що адаптує освітній  процес  до структурних і організаційних вимог навчального проєктування. Воно , у свою чергу, передбачає системне та послідовне моделювання тренувального вирішення проблемних ситуацій, які потребують від учасників освітнього процесу пошукових зусиль, спрямованих на дослідження і розробку оптимальних шляхів вирішення проєктів, їхній неодмінний публічний захист і аналіз підсумків упровадження.

        Проєктування не тільки акцентоване виявляти потребу в розвитку аналітичних, дослідницьких, комунікативних, організаційних, рефлексивних та інших життєво важливих умінь і навичок  дітей, а й обов’язково передбачає їхнє системне застосування, цілеспрямовано перевіряє ступінь їхньої надійності й ефективностй набутих учнями знань, умінь і навичок.

     Метод проєктів гармонійно поєднує академічні та прагматичні знання, стимулює самостійну пізнавальну діяльність і здійснюється за схемою: усе, що я пізнаю, я знаю, для чого мені потрібно і де я можу ці знання застосувати.  Проєкти можуть  бути дослідницькими, творчими, ігровими, інформаційними; форми роботи – індивідуальними або груповими.

    Проєктне навчання будується за алгоритмом:

  1. Підготовка (визначення теми та мети проєкту).
  2. Планування (визначення джерел інформації, послідовності виконання проекту).
  3. Збір і аналіз інформації.
  4. Презентація навчального проєкту.
  5. Підведення підсумків, оцінювання результатів діяльності.

    Розроблення проєктів-це індивідуальна, парна та групова робота, спрямована на вирішення проблемних питань і ситуацій, пресконференцій.

    Проєкт – це робота, що самостійно планується та реалізується учнями. Робота над проєктом – практика особистісно орієнтованого навчання в процесі конкретної праці учня на основі його вільного вибору з урахуванням його інтересів.

      Це передбачає, що мета кожного уроку визначається з позиції надбання учнем знань і вмінь, але з погляду прогресивних змін у структурі його особистості. Опановуючи культуру проєктування, учень привчається творчо мислити, самостійно планувати свої дії, естетично реалізувати засвоєні засоби та способи роботи, а також удосконалює свої навички та культуру особистого спілкування та співробітництва.

 

 

 

docx
Додано
3 лютого 2023
Переглядів
122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку