Доповідь на тему: "Самоаналіз освітньої діяльності педагога - організатора Черкаської ЗОШ І-ІІ ст. Абрамової Тетяни Анатоліївни".

Про матеріал
Доповідь підготовлена до шкільної наради. Вона стане у нагоді педагогам - організаторам, допоможе їм скласти всій власний самоаналіз освітньої діяльності за рік.
Перегляд файлу

Самоаналіз освітньої діяльності педагога - організатора

Черкаської ЗОШ І-ІІ ст. Абрамової Тетяни Анатоліївни

 

„Якщо ви мислите на рік уперед – сійте зерна,

Якщо ви мислите на десять років уперед – садіть дерева,

Якщо ви мислите на сто років уперед – виховуйте Людину”.

 

Протягом  навчального року я, як педагог-організатор, основну увагу в своїй діяльності  приділяла  особистості учнів, допомагала  і підтримувала учнів у їх саморозвитку, самовихованні, поєднувала уміння учителя-предметника (вчителя музики і малювання), соціального педагога, практичного психолога, наставника, старшого товариша, здатного увійти в референтне середовище школяра. Свою роботу планувала в залежності від вікової групи учнів (підлітки чи юнацтво).

 Весь час працювала над створенням  сприятливих умов для розвитку  творчого потенціалу кожного учня та його самореалізації у навчально-виховному процесі школи, реалізації культурнонаціонального, духовного і фізичного стану учнів, що є основою патріотичного, морально-естетичного та національного виховання учнів, а також складовою змістовного дозвілля.

До якої діяльності я би не зверталася, завжди пам'ятала, що кожна дитина талановита, кожна дитина має право на вільний творчий пошук, кожна дитина потребує самостійності. Це, звичайно, важливі завдання і одним із засобів і методів розв‘язання цих завдань є учнівське самоврядування, яке, забезпечуючи участь усіх школярів в управлінні справами колективу свого класу та школи, стає моделлю елементів дорослого життя, формою усвідомлення подальшої активної життєвої позиції.

Вирішуючи поставлені завдання, протягом року я залучала дітей до участі у шкільних, районних та міських заходах:

- Свято першого дзвоника

- Мітинг, присвячений Дню визволення селища

- Районний конкурс "Дитячі фарби Донеччини" - Калатур Дар'я (І місто), Кузьменко Неоніла (І місто)

- "Вчителю славу співаємо!"

- "Ось і настала осінь золота"

- Новорічні свята

- Зустріч з випускниками "Здрастуй, рідна школо!"

- Конкурс інсценованої патріотичної пісні "Заспіваємо, козаченьки"

- Святковий концерт до 8 березня

- "Мій біль - Чорнобиль"

-  Районний конкурс " Молодь обирає здоров'я" (відео робота)

- Свято останнього дзвоника

- Відкриття літнього табору

- "Живі барви природи" ( міський фотоконкурс) - Калатур Дар'я ІІ місце

Як соліст-вокаліст я неодноразово приймала участь у шкільних та районних заходах разом з дітьми. Протягом року керувала вокальним гуртком "Райдуга", у якому навчала дітей мистецтву співу та гри на піаніно. На уроках музики виховувала в учнів музично-естетичний смак, слухацьку увагу, підтримувала в учнів інтерес та позитивне ставлення до музики.

Протягом року підготувала тематичні виставці: "Небезпечний вогник", "Барви осені", "Зимові візерунки", "Інтернет: безпека", "На захисті Вітчизни", "Мій біль - Чорнобиль", "Моє село".

В ході своєї роботи намагалась знайти до кожної дитини індивідуальний підхід, надати необхідну допомогу як вчитель і як людина.

На мою думку така тісна співпраця педагога з учнями не лише дає блискучий результат, а й закладає між ними відкриті, теплі і щирі стосунки, які допомагають педагогу-організатору як можна більше дітей залучати до творчої діяльності і рухатися вперед шляхом професійного вдосконалення.

Протягом року намагалась підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
948
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку