Доповнення текстів таблицями, зображеннями, схемами.

Про матеріал
ТЕМА УРОКУ: Доповнення текстів таблицями, зображеннями, схемами. МЕТА: Дидактична:  навчити учнів доповнювати готові тексти різними об’єктами;  удосконалювати навички оформлення текстів;  повторити правила поведінки і безпеки життєдіяльності в кабінеті інформатики;  узагальнити і систематизувати знання та вміння учнів з опрацювання текстових даних; Розвивальна:  Розвивати інтерес до вивчення предмету;  Розвивати навички самостійної роботи;  Розвивати бажання застосовувати набуті знання у реальних життєвих ситуаціях; Виховна:  Виховувати інформаційну культуру;  Виховувати почуття взаємодопомоги. Обладнання: НКК, мультимедійний проектор, навчальна презентація, картки із зразками завдань, програма MS Office Word 2007, оцінювальні жетони, зображення, опорні картки, сигнальні триколірні картки.
Перегляд файлу

ТЕМА УРОКУ:  Доповнення текстів таблицями, зображеннями, схемами.
МЕТА:  Дидактична:

  •                      навчити учнів доповнювати готові тексти різними об’єктами;
  •                      удосконалювати навички оформлення текстів;
  •                      повторити правила поведінки і безпеки життєдіяльності в кабінеті інформатики;
  •                      узагальнити і систематизувати знання та вміння учнів з опрацювання текстових даних;

Розвивальна:

  • Розвивати інтерес до вивчення предмету;
  • Розвивати навички самостійної роботи;
  • Розвивати бажання застосовувати набуті знання у реальних життєвих ситуаціях;

Виховна:

  • Виховувати інформаційну культуру;
  • Виховувати почуття взаємодопомоги.

Обладнання: НКК, мультимедійний проектор, навчальна презентація, картки із зразками завдань, програма MS Office Word 2007, оцінювальні жетони, зображення, опорні картки, сигнальні триколірні картки.

ТИП УРОКУ: комбінований.

ПЛАН УРОКУ:

  1. Організація роботи учнів.
    • Привітання;
    • Повідомлення теми;
    • Визначення мети уроку.
  2. Актуалізація опорних знань.
    • Гра «Склади команду» (Робота в парах)
  3. Робота за комп'ютером.
    • Повторення правил поведінки і БЖД під час роботи за комп’ютером. Гра «Світлофор»;
    • Інструктаж учителя (план роботи, використання наочності);
    • Виконання завдань практичної роботи:
      1.                    Зупинка «Зображення»
      2.                    Зупинка «Совенятка»
      3.   Зупинка «Таблиця»
      4.                    Зупинка «Танцювальна»
      5.                    Зупинка «Схема»
  4. Оцінювання роботи учнів.
  5. Підсумок уроку.

ХІД УРОКУ:

  1. Організація роботи учнів.
    Привітання.
    Доброго дня всім!  Я рада сьогодні бачити ваші допитливі очі, усміхнені личка. Це означає, що у вас гарний настрій, а він допомагає справитись з будь-якими завданнями. Сьогодні я запрошую вас у подорож до країни Знань. А добиратися туди ми будемо на потязі «ТЕКСТ». Хочу, щоб ви були сьогодні на уроці: 
    УВАЖНИМИ

СПОКІЙНИМИ

ПРАЦЕЛЮБНИМИ

ІНІЦІАТИВНИМИ

ХОРОБРИМИ.                І тоді , що нас чекає в кінці уроку? Вірно, УСПІХ.

  • Повідомлення теми;
  • Визначення мети уроку.
    Запитання до учнів: - Чому наш потяг називається «Текст», як ви думаєте?
    Прогнозовані відповіді:
    •                    На кількох попередніх уроках ми вивчали тему «Текст»;
    •                    Розглянули різні способи опрацювання текстів;
    •                    Навчилися вставляти до тексту різні об’єкти;
    •                    Вводили текст за допомогою клавіатури.
      Отже, сьогодні вам потрібно  показати, як можна застосовувати набуті знання та вміння з даної теми у реальній життєвій ситуації, наприклад, при оформленні листів.
  1. Актуалізація опорних знань.
    • Гра «Склади команду» (Робота в парах). На партах перед учнями, які сидять по двоє, розкладені картки із зображеннями вкладок  та інструментів вікна програми Microsoft Office 2007. Учням потрібно швидко поєднати в пари зображення вкладки і відповідного інструменту таким чином, щоб утворилася команда, якою доведеться користуватися на уроці. В парі діти можуть спілкуватися, обговорювати, допомагати один одному. Потім почергово пояснюють, яку дію команда виконує (Додаток 15.1).
  2. Робота за комп'ютером.
    • Повторення правил поведінки і БЖД під час роботи за комп’ютером. Гра «Світлофор»; Називаю правила, серед яких є істинні та хибні висловлювання.  Учні розпізнають і піднімають вгору кольорові сигнали: Червоний – хибно, Зелений – істинно, Жовтий – не знаю. Якщо всі відповіді вірні, учням можна сідати за комп’ютери. Якщо ні –  разом обговорюємо неправильні відповіді.
    • Інструктаж учителя (план роботи, використання наочності);
    • Виконання завдань практичної роботи:
      1. Зупинка «Зображення».  Наш потяг прибув на станцію «Зображення». Відкрийте файл «Лист», який ми створили на попредньому уроці. Розгляньте роздруковану схему-інструкцію  (на робочому місці). Яке зображення потрібно вставити першим? (Додаток 15.2). Вашу світлину, яка знаходиться у папці «Фото 4 класу» на Робочому столі. Далі вставити світлину нашої школи. Місце вставлення зображень та їх стилі і розташування у тексті підбираємо самостійно.  (При потребі, якщо учень піднімає жовту картку, допомагаю йому)
      2.               Зупинка «Совенятка». Вправи для зняття зорової втоми, вірш-інструкція «Совенятка».
      3.                Зупинка «Таблиця». Учні самостійно вставляють таблицю своїх оцінок за зразком  (Додаток 15.2) і заповнюють її власними даними.
      4.               Зупинка «Танцювальна» (відео «Танець дідусів Морозів»), вправи для зняття м’язової напруги.
      5.               Зупинка «Схема». Учні вставляють організаційну діаграму своїх бажань, схему підбирають самостійно.
  3. Оцінювання роботи учнів.
    За кожен із видів завдань учні отримують певну кількість балів:
  •      Попередньо створений документ (Лист Святому Миколаю) – 1 бал;
  •      Квиток на потяг (за правильні відповіді у грі «Склади команду») – 1 бал;
  •      Вірні відповіді при повторенні правил поведінки – 1 бал;
  •      Правильно виконані завдання на зупинках «Зображення», «Таблиця», «Схема» – по 2 бали. Якщо були недоліки у роботі або робота виконана з допомогою учителя, то учень отримує 1 бал (у вигляді жетонів).
  •      За бездоганні відповіді, самостійне виконання всіх завдань та творчий підхід до оформлення документа + 3 бали. (Додаток 15.3)
  1. Підсумок уроку.

Порахуємо бали. Кожен учень називає свою оцінку. Не екрані демонструє виконану роботу. Інші учні можуть встати і розглянути роботи своїх товаришів.      Запитання учителя:

  • Чи сподобалась подорож?
  • Чи можна вважати нашу мету досягнутою?
  • Які труднощі виникли у процесі роботи?
  • Як ви оціните власну роботу на уроці?
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
До підручника
Інформатика 4 клас (Морзе Н. В. та ін.)
Додано
27 грудня 2021
Переглядів
376
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку