Дослідницька діяльність з елементами експериментування, ознайомлення з природним довкіллям: «Сніг сніжок білі всі доріжки»

Про матеріал
- Розвивати в дітей спостережливість,пізнавальний інтерес під час ознайомлення з об`єктом неживої природи-снігом,його властивостями(холодний,білий ,м`який,ліпиться,у теплі розтає ). - Залучати дітей до простих досліджень,порівнянь та елементів експериментування (на подвір`ї сніг не розтав ,а на долоньці перетворився на краплинку води ). - Заохочувати дітей до активних дій зі сніжинками. - Розвивати вміння бачити красу природи милуватися зимовими пейзажами. - Розвивати зв`язне мовлення,логічне мислення,увагу ,пам`ять. - Виховувати спостережливість ,допитливість, інтерес до навколишньої природи.
Перегляд файлу

Дослідницька діяльність з елементами експериментування, ознайомлення з природним довкіллям: «Сніг сніжок білі всі доріжки»

 

Програмовий зміст:

- Розвивати в дітей спостережливість,пізнавальний інтерес під час ознайомлення з об`єктом неживої природи-снігом,його властивостями(холодний,білий ,м`який,ліпиться,у теплі розтає ).

- Залучати дітей до простих досліджень,порівнянь та елементів експериментування (на подвір`ї сніг не розтав ,а на долоньці перетворився на краплинку води ).

- Заохочувати дітей до активних дій зі сніжинками.

- Розвивати вміння бачити красу природи милуватися зимовими пейзажами.

- Розвивати зв`язне мовлення,логічне мислення,увагу ,пам`ять.

- Виховувати спостережливість ,допитливість, інтерес до навколишньої природи.

Матеріал:

Загадка ,вірш про зиму,відерця,лопатки,дидактична гра «Чому взимку йде сніг»,Дидактична гра «Збери сніжинки»,Українська народна потішка «Падав сніг»

 

Хід заняття

Вихователь: Малята,давайте з вами помилуємося красою: дивними ,казковими ,зимовими пейзажами

(Загадка) Сніг на полях

Лід на річках

Метелиця гуляє

Коли це буває?(взимку)

Вихователь: Дітки простягніть ручки і спіймайте сніжинку на долоньку .

-Якого вона кольору?

-Яка вона холодна чи тепла?

-Сніжинка м`яка чи тверда?

-Потримайте сніжинку на долоньці!

 -Що з нею сталося?

-Де вона поділася?

Вихователь:дітки подивіться чому у вас такі червоні щічки?

Вихователь:( розповідає вірш) Морозець,морозець не щіпай нам щічки

Теплі валянки у нас шубки й рукавички

Морозець,морозець плещемо в долоньки

У дівчаток і хлоп`яток носики червоні

 

Дітки нумо давайте зі снігу зліпимо сніжки  і пограємося з ними .

Які сніжки ви зліпили?(білі,круглі,холодні,тверді)

(Діти граються в сніжки)

Вихователь:А що сталося зі сніжками ?(сніжки розсипалися і стали сніжком)

Малята давайте візьмемо лопатки, наберемо снігу у відерця і віднесемо  в групу (Діти прийшли до групи).

-Що сталося зі снігом?

-Що від нього залишилося?

-Як утворюється сніг?

-Чому в груповій кімнаті сніг тане,а на дворі ні?

Вихователь:А зараз ми з вами уявимо що ми маленькі сніжинки.

Летять ,летять сніжинки на поле,ліс і сад

Веселий свій танок танцює снігопад.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
8 лютого 2021
Переглядів
372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку