КОНСПЕКТ ІНТЕГРОВАНОГО ЗАНЯТТЯ група Україна рідний край, щедрий та багатий

Про матеріал
Освітні завдання: виховувати інтерес до об’єктів природи, патріотичні почуття на основі знайомства з народними символами України; дати знання про калину як народний символ українського народу;розвивати спостережливість, увагу, діалогічне мовлення, дрібну та загальну моторику, сенсорні здібності дітей; продовжувати вчити дітей слухати та розуміти віршований текст; учити дітей малювати пальчиком, наносячи крапки на задане місце; продовжувати знайомити дітей з природними символами (з калиною, з її цілющими властивостями); вправляти дітей у створенні колективної роботи; спонукати до милування природними об’єктами; закріпити диференціацію червоного та зеленого кольорів; активізувати у словнику слова калина, червоний, зелений, намисто, гроно, листя, кущ; заохочувати до діалогу з дорослими; формувати вміння емоційно, з інто- наційною виразністю декламувати тексти малих фольклорних форм, чітко і виразно промовляти скоромовку.
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ ІНТЕГРОВАНОГО ЗАНЯТТЯ

середня група

 

Україна рідний край, щедрий та багатий

           Освітні завдання: виховувати інтерес до об’єктів природи, патріотичні почуття на основі знайомства з народними символами України; дати знання про калину як народний символ українського народу;розвивати спостережливість, увагу, діалогічне мовлення, дрібну та загальну моторику, сенсорні здібності дітей; продовжувати вчити дітей слухати та розуміти віршований текст; учити дітей малювати пальчиком, наносячи крапки на задане місце; продовжувати знайомити дітей з природними символами (з калиною, з її цілющими властивостями); вправляти дітей у створенні колективної роботи; спонукати до милування природними об’єктами; закріпити диференціацію червоного та зеленого кольорів; активізувати у словнику слова калина, червоний, зелений, намисто, гроно, листя, кущ; заохочувати до діалогу з дорослими; формувати вміння емоційно, з інто- наційною виразністю декламувати тексти малих фольклорних форм, чітко і виразно промовляти скоромовку.

          Обладнання: аркуші паперу, на якому намальований кущ калини; гуаш червоного кольору, ; калинове варення, трав’яний чай, посуд для чаювання, паперові серветки, гроно калини.

          Попередня робота: ознайомлення дітей із калиною, читання художньої літератури про цю рослину, розглядання малюнків.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Група прикрашена – український прапор, державні символи, українські рушники, гілка калини, на столі овочі, фрукти, ляльки українець,українка.

  •  Що то за країна,

 гарна та багата?

          Тихо пісня лине

          В рушниках вся хата?

          Синьо-жовтий прапор мріє,

          Пишная роста калина.

          Що за чудо-сторона?

          Що це за країна?    (Україна)

  • Вірно діти. Сьогодні у нас цікава подорож по нашій гарній та багатій Україні. А погляньте, хто нас зустрічає? Маленькі Оленка та Тарасик.
  • Хто наша Оленка?

1) До барвистого віночка –

Вишиваночка-сорочка,

Фартушок і чобітки

Й різноколірні стрічки.

  1. Це Оленка – Українка.

як вона співає дзвінко!

Як сміються оченята!

Як танцюють ноженята!

  • А погляньте на Тарасика. Що одягнув Тарасик (Тарасик одягнув вишиту сорочку,
  • Широкі шаровари, високу смушкову шапку, підв'язався широким червоним поясом, та взувся у чорні чоботи.
  • У який одяг вбралися Оленка та Тарасик? (в український)
  • А ми хто? Чому? ( тому що ми живемо в Україні, це наша Батьківщина і  ми також на свята вбираємося в український одяг)
  • Далі нас Тарасик та Оленка запрошують поглянути на наші державні символи. А ви знаєте державні символи України? (прапор та герб)
  1. Синьо-жовтий прапор маємо,

Синє небо, жовте жито,

Прапор свій оберігаємо,

Він -  святиня, знають діти.

  1. Прапоп –це державний символ

Він є в кожної держави.

Це для всії ознака сили,

Це для всіх ознака слави.

  • Герб- інакше називають його Тризуб. Зубці означають – «вогонь, вода і земля»  або «батько, мати та дитя»
  • Гімн України використовується на громадських святах, державних  церемоніях, та ритуалах
  • Ви справжні українці, знаєте державні символи нашої Батьківщини. 

Щедра та багата наша Україна  на  лікарські рослини,овочі, фрукти.

  •  Діти, послухайте віршик!

У вінку зеленолистім,

У червоному намисті,

Видивляється у воду

На свою хорошу вроду.

Про яку ягоду я прочитала віршик? (Про калину.) Подивіться, яка вона гарна. (Виставляє картинку куща калини або слайд.)

Якого кольору листя, а якого — ягідки? (Відповіді дітей.) Подивіться: ягідки калини ростуть разом, дружно. Такий пучечок ягідок називається гроно. (Показує гроно калини.)

Діти, подивіться, який гарний кущ калини! Які яскраві кольори! Вам він подобається? (Відповіді дітей.) Калину в Україні завжди любили та шанували, складали про неї вірші:

  1. Калинонька

Ось калина над водою,

Віти стеле по воді.

Хто це щедрою рукою

Їй намистечко надів?

Червонясте, променисте,

Розцвітає, як вогні.

Дай хоч трошечки намиста,

Калинонько і мені.

  1. Зацвітає калина

Зеленіє ліщина

Степом котиться диво-луна

Це моя Україна,

Це моя Батьківщина

Що як тато і мама одна.

Вихователь. А ще калина — народний символ України. Недарма кажуть: Без верби та калини нема України. Калина — символ дівочої краси, вроди і долі. А ми з вами вже вчили приказки про калину. Зараз ми їх пригадаємо, я буду починати, а ви – продовжуйте:

  • Красива, мов червона калина.
  • Щоки червоні, як ягідки калинові.
  • Любуйся калиною, коли цвіте, а дитиною, коли росте.
  • Молода дівчина гарна, мов калина.

Вихователь. А ще калина дуже смачна та корисна. Вона допомагає від багатьох хвороб, у неї багато цукру, її плоди покращують роботу серця і знижують кров»яний тиск, корою калини лікують рани. З калини виготовляють сиропи, желе,кисіль, мармелад. Погляньте і наші кухарі приготували для вас смачний калиновий чай, який ми разом покуштуємо після заняття.

  •  А зараз  я пропоную вам прикрасити нашу группу ілюстраціями з калиною. Згодні? У вас  у кожного є емблеми, згідно яких ви розподілитеся на три групи.Одні діти будуть малювати кущ калини пальчиками та штампами, друга група буде робити аплікацію куща калини, а третя група – поробку з пластиліну калинового намиста. (Вихователь спонукає дітей до роботи

Давайте приготуємо наші пальчитки для роботи.

Пальчикова гімнастика «Червона калина»

Є в нас ягідка одна, (Пальчики зімкнені в кільце.)

Дуже гарна та смачна, (Незначні повороти кистю руки.)

Не ожина, не малина, (Легке струшування кистями рук.)

А червоная калина. (Плескання в долоні.)

Вихователь показує та пояснює прийоми роботи; нагадує про охайність.)

А матусі ваші доки ви будете працювати приготують для вас вітамінний салат з моркви та калини.

А тепер підходьте до столу і починайте малювати. А поки наш калиновий кущ підсихає, я пропоную вам поводити хоровод  «Ой у лузі калина»

  • Молодці діти, ось і роботи ваші готові, ми прикрасимо їми групу. Ви гарно попрацював. А по роботі й нагорода и- будемо  разом частуватись вітамінним салатом з моркви та калини та  смакувати калиновий чай.

 

 

docx
Додано
8 лютого 2021
Переглядів
921
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку