Старша група
Особистісний розвиток:
соціально – ігрове проектування (проект)
Тема: «Йдемо в похід» (підготовка до походу)
(за програмою Впевнений старт)
Розробила вихователь старшої групи Шатківська І.В.
Психогімнастика
Доброго ранку тобі і мені.
Хай день буде вдалим,
Успішним нехай
На добрі справи наш день починай!
Вихователь: Діти нам прийшов на електронну пошту лист, я його без вас не читала, тож почитаємо разом. (читаємо листа , який прийшов на елект. пошту)
Відеолист:
Шановні діти старшої групи №2
Ми учні 3- Г класу школи №16 запрошуємо вас разом з нами вирушити в похід та допомогти зібрати інформацію про лікарські рослини.
Отож, збирайтеся та завтра вирушаємо.
До зустрічі!
Ваш 3- Г клас.
Вихователь: Діти, учні пропонують вирушити разом з нами в похід.
(запитання для дітей)
(розгляд картинок на тему «Похід)
Вихователь: Кожен турист має туристичний рюкзак, де знаходяться найнеобхідніші речі. Розглянемо, що знаходиться в цьому рюкзаку.
(Розгляд речей у рюкзаку: діти витягують речі та розповідають їх значення для походу, вихователь при потребі доповнює чи надає нову інформацію)
Вихователь: Отож, спробуйте укласти свої рюкзаки та покладіть найнеобхідніші речі.
Дидактична гра «Збираємо рюкзак» (індивідуальна робота)
(дитина вкладає в рюкзак найнеобхідніше, що може знадобитися в поході)
Індивідуальні запитання дитині:
- Що ти поклав(ла) найперше в рюкзак? Чому?
- Що для тебе є найнеобхідніше в поході? Чому?
Вихователь: В нас в рюкзаку ще щось залишилося… витягують карту
(діти пояснюють чому потрібна карта в поході, вихователь доповнює)
Вихователь: Так. Справді. Речі ми з вами зібрали, а куди йти не знаємо. Ось нам і стане в пригоді карта. (розгляд карти)
Вихователь: А для того, щоб ви могли добре орієнтуватися на місцевості , за допомогою LEGO цеглинок викладіть маршрут на своїй карті.
Дидактична гра «Карта – схема»
(Діти викладають цеглинки, відповідно стрілочок)
Вихователь: Діти, але найголовніше це знати правила поведінки в лісі.
Вчителька 3- Г надіслала відео , де перевірить чи знаєте і пам’ятаєте правила поведінки поводження в лісі ( рухова діяльність)
Вихователь: Діти, рюкзак зібрали, карту – схему намалювали, правила повторили. А чи знаємо ми як одягнутися в похід?
Дидактична гра «Одягни туриста» (групова робота)
І група – одягає дівчинку туриста
ІІ група - одягає хлопчика туриста
Ви молодці до походу підготувалися, а тепер спробуємо всі наші знання закріпити за допомогою інтелектуальної карти. (діти клеять картинки, які відносяться до слова «похід»)
Все, що ви дізнаєтеся нове про похід будемо і далі приклеювати та доповнювати нашу інтелектуальну карту.