Соціально - ігрове проєктування(проєкт) "Йдемо в похід"

Про матеріал
Проєктна діяльність "Йдемо в похід" за програмою Впевнений старт автор Шатківська І.В. м. Житомир
Перегляд файлу

Старша група

Особистісний розвиток:

 соціально – ігрове проектування (проект)

Тема: «Йдемо в похід»                                                    (підготовка до походу)

(за програмою Впевнений старт)

Розробила вихователь старшої групи Шатківська І.В.

Психогімнастика

  • Доброго ранку, всім людям Землі!

Доброго ранку тобі і мені.

Хай день буде вдалим,

Успішним нехай

На добрі справи  наш день починай!

Вихователь: Діти  нам прийшов на електронну пошту лист, я його без вас не читала, тож почитаємо разом. (читаємо листа , який прийшов на елект. пошту)

Відеолист:        

                                 Шановні діти старшої групи №2

    Ми учні 3- Г класу школи №16 запрошуємо вас разом з нами вирушити  в похід  та допомогти зібрати інформацію про лікарські рослини.

    Отож, збирайтеся та завтра вирушаємо.

    До зустрічі!

    Ваш 3- Г клас.

Вихователь:  Діти,  учні пропонують вирушити разом з нами в похід.

 (запитання для дітей)

  • Що таке похід?
  • Чому люди ходять в похід?
  • Чи потрібен транспорт, щоб вирушити в похід?
  • Чим похід відрізняється від подорожі?

(розгляд картинок на тему «Похід)

  • Як звуться люди , які ходять в похід? (турист + картинка)

Вихователь:  Кожен турист має туристичний рюкзак, де знаходяться найнеобхідніші речі. Розглянемо, що знаходиться в цьому рюкзаку.

 (Розгляд речей у рюкзаку: діти витягують речі та розповідають їх значення для походу, вихователь при потребі доповнює чи надає нову інформацію)

  • Компас – допомагає орієнтуватися на місцевості та визначає напрямки сторін світу: північ, південь, захід, схід)
  • Казанок – ємкість для варки
  • Мотузка – щось зав’язати,підлізти
  • Ніж – порізати, відрізати
  • Палатка – для ночівлі
  • Посуд – ємкість для їжі

Вихователь: Отож, спробуйте укласти свої рюкзаки та покладіть найнеобхідніші речі.

  • А чи зможемо ми взяти все що захочемо? Чому?

Дидактична гра «Збираємо рюкзак»                                                                        (індивідуальна робота)

(дитина вкладає в рюкзак найнеобхідніше, що може знадобитися в поході)

Індивідуальні запитання дитині:

  - Що ти поклав(ла)  найперше в рюкзак? Чому?

 - Що для тебе  є найнеобхідніше в поході? Чому?

Вихователь:  В нас в рюкзаку ще щось залишилося… витягують карту

  • Карта – допомагає дійти та знайти  певний  об’єкт, зорієнтуватися на місцевості

(діти пояснюють чому потрібна карта в поході, вихователь доповнює)

Вихователь:  Так. Справді. Речі ми з вами зібрали, а куди йти не знаємо. Ось нам і стане в пригоді карта.   (розгляд карти)

Вихователь:  А для того, щоб ви могли добре орієнтуватися на місцевості , за допомогою LEGO цеглинок викладіть маршрут на своїй карті.

Дидактична гра «Карта – схема»

(Діти викладають цеглинки, відповідно стрілочок)

Вихователь:  Діти, але найголовніше це знати правила поведінки в лісі.

Вчителька 3- Г надіслала відео , де перевірить чи знаєте і пам’ятаєте правила поведінки поводження  в лісі ( рухова діяльність)

Вихователь:  Діти, рюкзак зібрали, карту – схему намалювали, правила повторили. А чи знаємо ми як одягнутися в похід?

Дидактична гра  «Одягни  туриста»                                                                                      (групова робота)

І група – одягає дівчинку туриста

ІІ група -  одягає хлопчика туриста

Ви молодці до походу підготувалися, а тепер спробуємо всі  наші знання закріпити за допомогою інтелектуальної карти. (діти клеять картинки, які відносяться до слова «похід»)

Все, що ви дізнаєтеся нове про похід будемо і далі приклеювати та доповнювати нашу інтелектуальну карту.

 

 

 

 

 


 

docx
Додано
9 лютого 2021
Переглядів
917
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку