Дослідницька робота "Трав'янчик із насінини"
До Вашої уваги представлено пізнавальний проект для
учнів початкової школи проведений учнями початкових класів
з метою формування природничо-екологічної компетенції
під час трудової діяльності.
1. Актуальність проекту Якщо б кожна людина на клаптику землі своєї зробила все,що вона може, яка прекрасна була б наша Земля. А. П. Чехов. Мета проекту: Привернути увагу дітей до навколишнього середовища, до рослинного світу природи. Ознайомлювати з професією садівника. Формувати у дітей екологічну культуру, дбайливе ставлення до природи. Залучати до активного громадського життя в рамках проекту. Формувати уявлення дітей про особливості зародження рослини з насінини та умови проростання насіння. Продовжувати ознайомлювати дітей зі змінами,які відбуваються в природі . Викликати інтерес до вивчення й дослідження природи. Розвивати мовлення,мислення,пам'ять, увагу, уяву. Виховувати почуття прекрасного.
Тривалість проекту: 1-2 місяці. Учасники проекту: діти початкової школи. Невичерпна краса навколишнього середовища привертає увагу усіх оточуючих. Заглиблюючись у нього, вбираючи його звуки, запахи, барви, спостерігаючи різні явища, життя й поведінки тварин, насолоджуючись його гармонією,встановлюючи діалог з природою, дитина оздоровлюється, вдосконалюється як особистість, розвивається в багатьох напрямках. Завдання проекту:навчати вихованців різним умінням і навичкам, збагачуючи їх знаннями про рослини та технології вирощування;перетворити шкільне приміщення на таке яке вирізнялося б оригінальністю, неповторністю, цікавим форматом та ідеями;розмежувати зони шкільної території з метою створення найбільш приємної екологічної обстановки;об'єднати зусилля педагогів, учнів, батьків націлених на благоустрій та озеленення території школи.
Висновок До Вашої уваги представлено пізнавальний проект для учнів початкової школи проведений учнями. НВК №2 м. Немирова з метою формування природничо-екологічної компетенції під час трудової діяльності. Проект допомагає розвинути ціннісне ставлення дитини до природи, бережливе ставлення до рослин;готовності долучатися до охоронної та трудової діяльності у природному довкіллі, дотриманні правил природокористування. Щоб досягти цієї мети, потрібно пробудити в дітях любов до всього живого, відчуття єдності з природою. Найкращим помічником тут є практична діяльність
Дослідницька діяльність забезпечує формування реалістичних уявлень про окремі об’єкти чи явища природи, потреби живих організмів, зв’язки та залежності у природі в їх багатоступеневій послідовності та єдності, комплексно впливає на почуттєву і діяльнісну сфери особистості дитини. Своє завдання вбачаємо в тому, щоб у спілкування з природою гартувати учнів, комфортно для них розв’язувати різноманітні освітні завдання, плекати високу духовність моральні почуття. Бо на своїй землі й посаджене власноруч деревце та квітка найгарніші. –найкраща.