Дослідницька робота в початкових класах "Трав'янчик із насінини"

Про матеріал

Дослідницька робота "Трав'янчик із насінини"

До Вашої уваги представлено пізнавальний проект для

учнів початкової школи проведений учнями початкових класів

з метою формування природничо-екологічної компетенції

під час трудової діяльності.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дослідницька робота на тему: «Трав’янчик з насінини»Підготували учні 4 – А класу НВК №2 м. Немирова

Номер слайду 2

Зміст: 1. Актуальність проекту 2. Шляхи реалізації проекту 3. Висновки 4. Список використаної літератури

Номер слайду 3

1. Актуальність проекту Якщо б кожна людина на клаптику землі своєї зробила все,що вона може, яка прекрасна була б наша Земля. А. П. Чехов. Мета проекту: Привернути увагу дітей до навколишнього середовища, до рослинного світу природи. Ознайомлювати з професією садівника. Формувати у дітей екологічну культуру, дбайливе ставлення до природи. Залучати до активного громадського життя в рамках проекту. Формувати уявлення дітей про особливості зародження рослини з насінини та умови проростання насіння. Продовжувати ознайомлювати дітей зі змінами,які відбуваються в природі . Викликати інтерес до вивчення й дослідження природи. Розвивати мовлення,мислення,пам'ять, увагу, уяву. Виховувати почуття прекрасного.

Номер слайду 4

Тривалість проекту: 1-2 місяці. Учасники проекту: діти початкової школи. Невичерпна краса навколишнього середовища привертає увагу усіх оточуючих. Заглиблюючись у нього, вбираючи його звуки, запахи, барви, спостерігаючи різні явища, життя й поведінки тварин, насолоджуючись його гармонією,встановлюючи діалог з природою, дитина оздоровлюється, вдосконалюється як особистість, розвивається в багатьох напрямках. Завдання проекту:навчати вихованців різним умінням і навичкам, збагачуючи їх знаннями про рослини та технології вирощування;перетворити шкільне приміщення на таке яке вирізнялося б оригінальністю, неповторністю, цікавим форматом та ідеями;розмежувати зони шкільної території з метою створення найбільш приємної екологічної обстановки;об'єднати зусилля педагогів, учнів, батьків націлених на благоустрій та озеленення території школи.

Номер слайду 5

2 Шляхи реалізації проекту

Номер слайду 6

Для дослідження нам потрібно: Капронові носочки;Насіння газонної трави;Тирса;Ножниці;Пластиковий посуд;«Очі» для іграшкових тварин;- Водостійкий клей.

Номер слайду 7

1. Готуємо мішечок їз капронового носочка

Номер слайду 8

2. На дно торбинки насипаємо кілька ложечок насіння трави

Номер слайду 9

3. Наступним кроком є заповнення усього носочка тирсою, формуючи образ трав’янчика

Номер слайду 10

4. Надійно зав’язавши мішечки, формуємо носики, вушка

Номер слайду 11

5. Готові трав’янчики викладаємо в ємкості і заливаємо водою на 2-3 години

Номер слайду 12

6. Потім виставляємо їх на підвіконня,наклеюємо очі

Номер слайду 13

7. Поливаємо трав’янчики по мірі їх висихання

Номер слайду 14

8. Для швидшого проростання насіннязагортаємо у прозорі торбинки

Номер слайду 15

Пройшло 5 днів дослідження

Номер слайду 16

Пройшло 9 днів дослідження

Номер слайду 17

Пройшло 15 днів дослідження

Номер слайду 18

Пройшло 20 днів дослідження

Номер слайду 19

Пройшло 30 днів дослідження

Номер слайду 20

Кінцевий результат дослідження

Номер слайду 21

Пізнаємо професію перукаря:

Номер слайду 22

Висновок До Вашої уваги представлено пізнавальний проект для учнів початкової школи проведений учнями. НВК №2 м. Немирова з метою формування природничо-екологічної компетенції під час трудової діяльності. Проект допомагає розвинути ціннісне ставлення дитини до природи, бережливе ставлення до рослин;готовності долучатися до охоронної та трудової діяльності у природному довкіллі, дотриманні правил природокористування. Щоб досягти цієї мети, потрібно пробудити в дітях любов до всього живого, відчуття єдності з природою. Найкращим помічником тут є практична діяльність

Номер слайду 23

Дослідницька діяльність забезпечує формування реалістичних уявлень про окремі об’єкти чи явища природи, потреби живих організмів, зв’язки та залежності у природі в їх багатоступеневій послідовності та єдності, комплексно впливає на почуттєву і діяльнісну сфери особистості дитини. Своє завдання вбачаємо в тому, щоб у спілкування з природою гартувати учнів, комфортно для них розв’язувати різноманітні освітні завдання, плекати високу духовність моральні почуття. Бо на своїй землі й посаджене власноруч деревце та квітка найгарніші. –найкраща.

Номер слайду 24

Список використаної літератури:1. Розвивайка. Проектні технології . //Харків. Видавнича група «Основа»,2009р. 2.  Наталія Дацюк, Любов Слива. Екскурсія в країну «Екологознай» .//Дошкільне виховання , 2014р., No5.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Солопа Наталія Олексіївна
    Молодці, надзвичайно цікаво, а головне - повчально!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Солопа Наталія Олексіївна
    Молодці, надзвичайно цікаво, а головне - повчально!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
20 лютого 2018
Переглядів
1981
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку