Інтегрований урок в 1 класі природознавство та англійська мова "Сонце – небесна зірка. Значення Сонця для життя на Землі."

Про матеріал

Інтегрований урок в 1 класі природознавство та англійська мова "Сонце – небесна зірка. Значення Сонця для життя на Землі."

Перегляд файлу

 ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК В 1 КЛАСІ

 ПРИРОДОЗНАВСТВО  ТА АНГЛІЙСЬКА МОВА

Самолюк Олена Олександрівна,

                   спеціаліст І категорії,

старший учитель,

                             вчитель початкових класів

                                           Мелітопольського НВК № 16 ММР

                                                       Запорізької області

 

Тема уроку: Сонце – небесна зірка. Значення Сонця для життя на Землі.

Мета уроку:

  • навчальна: формувати в учнів уявлення про Сонце, як небесну зірку; про значення сонячного світла і тепла для рослин, тварин, людини; ознайомити учнів та сприяти запам’ятовуванню нових слів англійською мовою;
  • розвивальна: розширювати світогляд учнів, розвивати вміння та навички спостереження за навколишнім світом; розвивати вміння правильно вимовляти та використовувати у мовленні відомі (вивчені раніше) слова англійською мовою; поширювати словниковий запас слів англійською мовою;
  • виховна: вчити цінувати навколишнє середовище, виховувати чуйне ставлення до природи, сприяти формуванню в учнів потреби до пізнання світу.

    Обладнання:

  • демонстраційний матеріал:

- слайдова презентація «Сонце»,

- відео «Спостереження за сонцем у телескоп»,

- аудиозапис «Ранкова пісня»;

- предметні малюнки: сонце, вітер, хмара, дощ, ручка, книга, портфель, олівець, кішка,  собака, ведмідь, собака, мураха;

- сигнали зворотнього зв’язку: «хор», «піднятої руки», «згода-незгода», «парна робота».

  • роздатковий матеріал: малюнки для парної роботи.

 

 

 

Хід уроку

  1.               Організаційний етап уроку.

Вчитель:

  • Доброго ранку, діти!
  • Давайте привітаємось англійською мовою. Будьте уважними! Listen and repeat / Слухайте та повторюйте кожне слово або фразу відомої англійської пісні (вчитель вмикає аудіозапис «Ранкова пісня»).

Аудіо:

Good morning!

Учні повторюють разом:

  • Good morning!

Аудіо:

How are you?

Just fine!

http://shkola.ostriv.in.ua/images/publications/4/18694/content/2.jpgВчитель:

  • А тепер разом .

Учні: 

  • Just fine!

http://shkola.ostriv.in.ua/images/publications/4/18694/content/2.jpgВчитель:

  • Ще раз.

Учні: 

  • http://shkola.ostriv.in.ua/images/publications/4/18694/content/2.jpgJust fine!

Вчитель:

  • І ще раз від початку до кінця! Готові?

Учні співають разом з музичним супроводом:

Good morning!

Good morning!

Ho ware you?

Just fine!

Just fine!

Just fine!

Вчитель:

  • Зараз у нас урок природознавства та англійської мови. Сьогодні ми пригадаємо відомі англійські слова та вивчимо нові. Допоможуть працювати на уроці сигнали.

Вчитель демонструє сигнали:

http://shkola.ostriv.in.ua/images/publications/4/18694/content/2.jpg 

  • Цей сигнал означає, що треба відповідати разом.

 

http://shkola.ostriv.in.ua/images/publications/4/18694/content/1.jpg 

  • А цей говорить про те, що треба підняти руку. Покажіть, як це роблять  справжні першокласники.

 

http://nsc.1september.ru/2005/15/5.gif 

  • Це парна робота.

 

 

                      - І останній сигнал  - «згода, незгода». Якщо відповідь правильна, треба

                     показати пальчиками знак «плюс», якщо ні – то «мінус».

 

  1.               Мотиваційний етап уроку

Вчитель:

  • Відгадайте загадку.

Із неба диво золоте

І світить нам, і гріє.

Ніщо без нього не росте,

http://shkola.ostriv.in.ua/images/publications/4/18694/content/2.jpgІ всяк йому радіє.

  • Що це? (Вчитель вказує на сигнал зворотного зв’язку «хор»               )

Діти разом відповідають:

  • Сонце.

Вчитель:

  • Так, Сонце – небесна зірка – тема нашого уроку. А чи потрібно воно для життя на Землі? Це ми з’ясуємо сьогодні на уроці.
  1.               Етап актуалізації опорних знань

3.1  Робота на впізнавання штучних об’єктів. Розвиток навичок вимови раніше вивчених слів англійською мовою.

Вчитель :

- Перед нами на дошці зображення деяких  предметів навколишнього світу. Оберіть серед них ті, що створено руками людини? (вчитель вказує на сигнал «піднята рука»). 

C:\Users\Организаторы\Pictures\2013-11-05 1\1 003.jpgF:\rain.jpghttp://www.fotokanal.com/images/72/picture-7426.jpgE:\0_838c8_3289fe90_XXXL.pngF:\7306731-nuage-de-tempete-de-dessin-anime-aucune-transparence-et-degrades-utilises.jpghttp://ai-cdr.ucoz.ru/kartinki_2/shkolportfel.gif 

 

C:\Users\Организаторы\Pictures\2013-11-05 1\1 002.jpgC:\Users\Организаторы\Pictures\2013-11-05 1\1 003.jpg 

C:\Users\Организаторы\Pictures\2013-11-05 1\1 002.jpgF:\752564765.jpg 

 

Вчитель викликає учнів по одному. Учень обирає відповідне зображення та називає предмет словом – українською та англійською мовами (з хоровим повторенням учнями класу).

  • Ручка – pen.
  • http://shkola.ostriv.in.ua/images/publications/4/18694/content/2.jpgКнига – book.
  • Олівець – pencil.
  • Портфель – bag.

Вчитель:

- Молодці! Дуже вдалі відповіді! (Вчитель надає словесну оцінку кожному учню та підтримує хорові відповіді «Добре!», «Дружніше!», «Гарно!», «Чітка вимова!»).

Підсумок:

- Штучні об’єкти ми назвали, залишається назвати  українською та англійською мовами зображення об’єктів живої та неживої природи.

3.2 Впізнавання об’єктів живої природи за вивченими раніше ознаками.

Вчитель:

  • Пригадайте та назвіть ознаки живої природи.

Діти:

  • народжуються;
  • дихають;
  • живляться;
  • ростуть (розвиваються);
  • розмножуються;
  • http://shkola.ostriv.in.ua/images/publications/4/18694/content/1.jpgвмирають.

Вчитель:

- Назвіть об’єкти живої природи. Кого ви бачите на малюнках?

(Діти відповідають з місць.)

- Пригадаємо назви цих тварин англійською мовою.

  • http://shkola.ostriv.in.ua/images/publications/4/18694/content/2.jpgВедмідь – bear.
  • Мураха – ant.
  • Кішка – cat.
  • Собака – dog.

Підсумок:

- І знов ваші вдалі відповіді допомогли пригадати ознаки живої природи та назви тварин англійською мовою.

3.3. Розпізнавання об’єктів неживої природи. Фонематична розминка, первинне сприйняття нових англійських слів.

Вчитель:

- Перед нами на дошці залишилися зображення об’єктів неживої природи.

Що це?

Діти:

-  Сонце!

http://shkola.ostriv.in.ua/images/publications/4/18694/content/2.jpgВчитель:

-Так! А англійською мовою SUN [sΛn].

- А це що?

Діти:

- Вітер.

  • http://shkola.ostriv.in.ua/images/publications/4/18694/content/2.jpg Уявіть листочок, що лежить на долоньці. Здуйте його [w]. Вітер англійською мовою WIND [wΛnd]. 
  •  Молодці!

http://shkola.ostriv.in.ua/images/publications/4/18694/content/2.jpg- Вітер приніс хмару. Уявіть, що ви побачили велику хмару та здивувалися [au].

http://shkola.ostriv.in.ua/images/publications/4/18694/content/2.jpgХмара англійською CLOUD[cloud].

http://shkola.ostriv.in.ua/images/publications/4/18694/content/2.jpg- А з великої хмари пішов дощ. Собака сховавшись в будці невдоволено ричить [r]       

Англійською мовою дощ – RAIN [rein].

Підсумок:

- Молодці! Впізнали усі обєкти неживої природи, назвали їх англійською.

 

  1.    Етап «Фенологічні спостереження». Розвивати вмінь спостерігати за змінами у навколишньому світі: станом Сонця, явищами природи..

Вчитель:

- Яка зараз пора року?

Діти:

- Осінь.

Вчитель:

  • Опишемо сьогоднішню погоду за допомогою малюнків.   

F:\7306731-nuage-de-tempete-de-dessin-anime-aucune-transparence-et-degrades-utilises.jpg 

E:\0_838c8_3289fe90_XXXL.pngCan you feel the wind?

 

F:\rain.jpgCan you see the sun? 

 

Can you see the rain?

F:\752564765.jpg 

Can you see the cloud? 

Yes/ No (відповіді учнів)

Підсумок:

- Ми пригадали, що усі обєкти навколишнього світу поділяються на штучні ( ті що створені руками людини ) та природні, пригадали ознаки живої природи, описали погоду за допомогою об’єктів неживої природи. Також повторили відомі слова англійською мовою та вивчили нові.

       

 Фізкультхвилинка

Hands up!

To the sides!

Bend left!

Bend right!

One, two, three! Hop!

One, two, three stop!

Hands up!

Hands down!

Hands on hips!

Sit down!

 

4.  Основний етап уроку.

4.1.  Робота над скоромовкою.

Вчитель :

  • Так само як і ви, люблять сонячну погоду мешканці   Sunshine city  /Сонячного міста, відомої повісті Миколи Носова. Давайте  разом вимовимо і запам’ятаємо назву міста Sunshine city.  
  1.               http://shkola.ostriv.in.ua/images/publications/4/18694/content/2.jpgПослухайте (назва міста Sunshine city  звучить як скоромовка).
  2.               Вимовляємо разом у повільному темпі.
  3.               Вимовляємо разом у прискореному темпі.
  4.               Вимовляємо разом у швидкому темпі.

4.2. Первинне закріплення вивчених слів англійською мовою.

Вчитель:

- Я розповім вам історію яка відбулася одного разу з мешканцями Сонячного міста, але ви допоможете мені. Побачивши малюнок – називайте  слово англійською мовою. Давайте спробуємо разом.

Вчитель демонструє малюнки, діти - озвучують.

E:\0_838c8_3289fe90_XXXL.pngF:\7306731-nuage-de-tempete-de-dessin-anime-aucune-transparence-et-degrades-utilises.jpg 

Sunshine city                             Sun                           Wind

 

F:\rain.jpgF:\752564765.jpg 

                              Cloud                               Rain

 

E:\0_838c8_3289fe90_XXXL.pngE:\0_838c8_3289fe90_XXXL.png 

E:\0_838c8_3289fe90_XXXL.pngУсі мешканці                        дуже люблять                  . Коли                     сходить,

E:\0_838c8_3289fe90_XXXL.pngF:\7306731-nuage-de-tempete-de-dessin-anime-aucune-transparence-et-degrades-utilises.jpgF:\rain.jpgF:\752564765.jpgприрода довкола оживає, радіє, радіють усі мешканці                      . Птахи голосно щебечуть, а квіти підіймають свої голівки у бік              . Одного веселого сонячного дня подув                 , налетіла велика              . Пішов             .     Це злий чаклун перетворився на велику хмару і вкрав Сонце.

 Вчитель:

  • http://shkola.ostriv.in.ua/images/publications/4/18694/content/1.jpgЗаплющить очі. Уявіть собі, як холодно, темно стало мешканцям Сонячного міста. Відкрийте очі. Сумно – правда? Поміркуйте, що станеться з усіма мешканцями, якщо сонечко ніколи до них не повернеться.

Діти:

Якщо Сонце зникне, то завжди буде ніч і все замерзне, Земля вкриється кригою. А все живе загине.

Вчитель:

- Діти, давайте допоможемо мешканцям Сонячного міста?  Злий чаклун поверне сонце, якщо ми доведемо, що без Сонця немає життя на Землі.

4.3. Етап сприйняття та засвоєння нового природничого матеріалу./ Організація спостереження за Сонцем.

Вчитель:

  • А що таке Сонце? (зображення Сонця вчитель прикріплює на дошку)
  • Це небесне тіло. Зірка. (доповнення схеми)
  • Пропоную поспостерігати за Сонцем в телескоп. Увага на екран.

( Перегляд відеосюжету «Спостереження за Сонцем у телескоп»)

Вчитель організовує бесіду за питаннями:

- Ви уважно дивилися.

- Якої форми  Сонце? (куля)

( Вчитель доповнює схему на дошці з малюнків)

- Якого кольору Сонце? (жовтого)

- Так, тому що на поверхні Сонця дуже велика температура.  Сонце це  розпечена куля.

- Якого розміру Сонце? (велике)

- Земля менше, так як горошина менша за м’яч.

(Вчитель наглядно порівнює м’яч і горошину.)

  • Сонце набагато більше ніж Земля. А чому ж воно нам здається маленьким?

(Земля від Сонця дуже далеко.) Так, на літаку летіти до Сонця 10 років!!! 

Уявіть, якщо б ми сьогодні сядемо на літак, то долетимо, коли ви будете  аж в10 класі.

Підсумок.

Сонце це небесне тіло, зірка, величезна розпечена куля. Єдина зірка, яку ми бачимо вдень.

  1. Етап закріплення набутих знань.

5.1. Парна робота

5.1.1 Інструкція до парної роботи.

http://nsc.1september.ru/2005/15/5.gifВчитель:

  • http://postyplenie.ru/upload/News/kol1.jpgМи зараз будемо працювати в парах.  (Саме так                ви покажете, коли впораєтесь з роботою).  Роботу починаємо та закінчуємо за таким сигналом.             (       звук дзвіночка)        

Кожна пара отримує малюнок на якому зображені мешканці сонячного міста, будинки, рослини.  Не поспішайте, роздивіться, почнемо за сигналом.

C:\Documents and Settings\Пользователь\Рабочий стол\507763.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ваша задача позначити знаком + у кружечках ті об’єкти, які не зможуть жити без сонця.  Завдання зрозуміло?

На виконання завдання 3 хвилини. Починаємо.

5.1.2 Виконання роботи. (Звучить сигнал дзвіночка на початку та наприкінці роботи).

5.1.3 Перевірка парної роботи.

Вчитель:

  • Таку саме роботу виконували першокласники,  учні іншої школи. Порівняйте свою роботу, покажіть пальчиками                           згодні чи  незгодні.
  • Ви позначили тільки об’єкти живої природи. Тому що всьому живому потрібні сонячне світло і тепло. Чому квітка, як і всі рослини не може жити без сонця?

(Без сонячного світла і тепла не зеленіють листочки у рослин, не з’являються квіти, не проростає насіння. )

  • Всім відомо, що живі істоти  на землі дихають . Збагачують киснем повітря рослини. Проте, виробляти кисень рослини можуть лише на світлі. Якби не Сонце  - на Землі не було б кисню. Тому слід  подумати про наслідки,  перш ніж зірвати і пошкодити рослини . Нам потрібно берегти,  охороняти рослини!

 

                                                                             (доповнюється схема)

 

 

  • Ви вважаєте, що комаха, як і інші тварини теж не може жити без сонця? Чому?

(Їм потрібно сонячне тепло.) Так, Сонячні промені допомагають виробляти в тілі тварин дуже корисні речовини вітаміни, вони стають рухливими і швидкими.

 

                                                                         (доповнюється схема)

 

  • А чи потрібне сонечко тим тваринам, у яких немає очей. Наприклад кроту? (Так, бо йому потрібне тепло, також він харчується рослинами, яким потрібно світло і тепло).

Вчитель:

  • Молодці не попали в пастку. А людині для чого потрібне Сонце? (Відповіді дітей.)
  • Окрім того, Сонце допомагає людському організму виробляти необхідний людському організму вітамін Д.

 

                                                                         ( доповнюється схема)

 

 

Підсумок.

Ви довели, що і рослинам і тваринам і людині необхідно  сонячне світло і тепло.  Що життя на Землі без Сонця неможливе. Якщо перестане світити Сонце то рослини загинуть, адже вони не можуть жити без тепла і світла. Тваринам і людям нічим буде харчуватися. Усе живе замерзне від нестерпної холоднечі.

 

Фізкультхвилинка.

Гра «Сонце сходить – усе оживає. Сонце заходить – усе завмирає».

  1. Підсумок уроку. Рефлексія.

6.1. Відтворення розповіді «Сонячне місто».

http://shkola.ostriv.in.ua/images/publications/4/18694/content/2.jpgВчитель:

F:\752564765.jpg- Допомагайте               називати слова англійською мовою за малюнками.         

F:\rain.jpgF:\7306731-nuage-de-tempete-de-dessin-anime-aucune-transparence-et-degrades-utilises.jpg 

Закінчився                  . Зник                  . Розтанула                          . Зник злий чарівник.

E:\0_838c8_3289fe90_XXXL.png 

Засяяло яскраве                   .  Радіють мешканці                        .

 

Радію і я. Ми не тільки врятували казкових героїв, а й запам’ятали нові англійські слова, та спостерігали за Сонцем.

6.2. Бліц – опитування з опорою на складену протягом уроку схему-опору.

 

 

 

 

- Що таке Сонце?

- Далеко чи близько воно від нас?

- Що дає Сонце людині?

- Кому ще крім людей потрібно Сонце?

Дякую за ваші чудові відповіді.

Ви молодці!

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
26 грудня 2017
Переглядів
2914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку