Технологія групової роботи вводить учителя у коло змістовного співробітництва,де він виступає суб'єктом спільної навчальної діяльності.Така форма роботи дає позитивні результати,робить очевидними зусилля та здібності кожного,що стимулює творче змагання.За такої організації навчальної праці учитель має можливість керувати навчальною роботою кожного учня опосередковано,через завдання,які він пропонує групі.
Проект «Фрукти та овочі рідного краю»
Учасники проекту.Члени гуртка «Природа рідного краю» 3-Аклас
Актуальність.Багато дітей люблять тільки солодкі фрукти.Але овочі ,як кажуть дорослі,теж корисні.Ми живемо у селищі міського типу,тому всі сім’ї нашого класу мають власні городи.Восени було зібрано багатий урожай овочів та фруктів.І ми вирішили дізнатися історію походження овочів і фруктів нашої місцевості,їх користь на організм дитини,можливості використання.
Об’єкти дослідів:яблуко,груша,морква,буряк,гарбуз.
Задачі:
-отримати інформацію з різних джерел про овочі і фрукти рідного краю;
-првести досліди;
-знайти цікаві факти;
-ознайомитися з використанням овочів і фруктів рідного краю у кулінарії;
Методи дослідів:
-збір інформації ,робота з літературою та інтернет-ресурсами;
-бесіди;
-спостереження,експеримент;
-обробка інформації;
-презентування робіт.
Вітамінний тиждень.
Яблучний день
Грушевий день
Морквяний день
Бурячний день
Гарбузовий день
Висновок
В ході дослідницької роботи ми дізналися багато нового і цікавого.Ми довели на власному досвіді ,що фрукти та овочі позитивно впливають на настрій дитини та її успішність.Містять вітаміни і корисні речовини,які роблять нас міцними та бадьорими.Рекомендуємо всім вживати якомога більше овочів і фруктів.