Дослідницький проєкт.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дослідницький проєктза мультфільмом«Микита Кожум”яка»Розробка для учнів 2-4 класів

Номер слайду 2

Мета проєкту:створити умови для осмислення нової та вже відомої інформації про український народ,його побут та цінності,розширити знання дітей про народну творчість,ознайомити з сучасної інтерпретацію народної казки на основі мультфільму «Микита Кожум'яка»,розвивати вміння виділяти головне,формувати інтерес до народної творчості, яка залишили про себе слід в літературі,продовжувати роботу з навчання учнів робити та оформляти творчий звіт, публічно захищати результати своєї діяльності,виховувати бажання постійно розширювати свій обсяг знань.

Номер слайду 3

Об’єкт пізнання: українська народна казка «Кирило Кожум’яка», «Микита Кожум'яка» — український 3 D-анімаційний фільм-фентезі. Проблема: залучити учнів та їхніх батьків до пошуку інформації про усну народну творчість. Спосіб вирішення проблеми:збір інформації в бібліотеці, Інтернеті, періодичній пресі. Освітній продукт: колективно підготовлена збірка пазлів,фотосушка за кадрами з мультфільму, фейсбук сторінка головного героя. Обладнання: портрети; народна казка,ілюстрації до твору; відео мультфільму «Микита Кожум’яка»; дитячі малюнки. Форма проведення: кінозал

Номер слайду 4

Навчальний предмет: інтегрований курс «Українська мова та Читання». Девіз: Є народ, як свічка, - Згорить, відходить в небуття. Є народ, як зірка, - Горить і світить все життя…План виконання проекту. I етап. Підготовка. Визначення теми, мети проекту, виду проекту, його тривалості. II етап. Планування.1. Визначення джерел інформації: книги, підручники, періодична преса, інтернет.2. Розділ на творчі групи пошуку інформаціїПерша група.  Літератори. Друга група. Мовники. Третя група. Дизайнери

Номер слайду 5

III етап. Реалізація проекту. Збирати матеріал. Відібрати найголовніше і найцікавіше. Провести кінозал для учасників. IV етап. Оформлення фотосушки. V етап. Запрошення гостей і демонстрація результатів. VI етап. Оцінювання роботи учасників проекту.

Номер слайду 6

Рекомендації, щодо реалізації проекту. Урок 1. (Запуск проекту)Виставити книги твори усної народної творчості. Заохотити дітей ознайомитися з творами, з складанням творів усної народної творчості. Урок 2. (Робота з літературою)Визначити тих, хто буде шукати інформацію в бібліотеці, газетах, інтернеті, тих хто буде захищати реферати. Доручити кожній групі шукати інформацію.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

1) ознайомлення з друкованим твором- українською народною казкою «Кирило Кожум'яка»2) Перегляд 1 частини мультфільму ( можна перегляд вдома з батьками,або на групі подовженого дня)3) Проведення кінозалу. Перед початком перегляду мультфільму. Гра «Так чи НІ» (зелені і червоні цеглинки лего)на розуміння 1 частини мультфільму.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Запитання до гри «Так чи Ні» Микита жив лише з бабусею . (-)У Микити були мама,тато і брат. ( +)Микита з дитинства був сильним. (-)Тато Микити вбив дракона. (+)Червона комета віщувала недобре. (+)Микиті відніс листа кажан. (-)Дракон живий. ( +)В Дивинарію допомогає потрапити бичок. (-)

Номер слайду 12

Запитання до гри «Так чи Ні» В Дивинарії Микиті допомагає подруга. (+)В Дивинарії діти каталися на віслюках.(-)Микита і Роксолана рушають до Кришталевого озера.(+)Рокі допомагає Чаклунці.(+)До замку діти пливли на човнах. (-)В чарівному будинку знайшли сувій ( звиток) (+)

Номер слайду 13

Після перегляду 2 частини мультфільмугімнастика для очей. Гра «Крокодил»Подивитися на картку,показати героя з мультфільму. Глядачі мають відгадати. Малюнки для гри нижче

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Після перегляду 3 частини завдання:1)Зібрати пазл і коротко описати,якої сцени стосується). Група «Літератори»2) Порівняти,чи був такий епізод в друкованій казці. Група «Мовники»

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

3) відновляємо послідовність на кінострічці ( половина діток). Cтворюємо фотосушку за сюжетом мультфільму. Група «Дизайнери».4) Інша частинка діток виконує завдання «Поєднай пари»

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Номер слайду 41

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Номер слайду 46

Номер слайду 47

Номер слайду 48

Номер слайду 49

Номер слайду 50

Чубик. Данило. Микита. ЕдіКамікадзе. РокіЗ’єднай парами.

Номер слайду 51

5)Створення сторінки в Facebook 1 варіант: кожна група створює свою сторінку ( групова робота)2 варіант: рекомендується для творчого завдання додому.

Номер слайду 52

pptx
Пов’язані теми
Літературне читання, Презентації
НУШ
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
160
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку