Мета проєкту:створити умови для осмислення нової та вже відомої інформації про український народ,його побут та цінності,розширити знання дітей про народну творчість,ознайомити з сучасної інтерпретацію народної казки на основі мультфільму «Микита Кожум'яка»,розвивати вміння виділяти головне,формувати інтерес до народної творчості, яка залишили про себе слід в літературі,продовжувати роботу з навчання учнів робити та оформляти творчий звіт, публічно захищати результати своєї діяльності,виховувати бажання постійно розширювати свій обсяг знань.
Об’єкт пізнання: українська народна казка «Кирило Кожум’яка», «Микита Кожум'яка» — український 3 D-анімаційний фільм-фентезі. Проблема: залучити учнів та їхніх батьків до пошуку інформації про усну народну творчість. Спосіб вирішення проблеми:збір інформації в бібліотеці, Інтернеті, періодичній пресі. Освітній продукт: колективно підготовлена збірка пазлів,фотосушка за кадрами з мультфільму, фейсбук сторінка головного героя. Обладнання: портрети; народна казка,ілюстрації до твору; відео мультфільму «Микита Кожум’яка»; дитячі малюнки. Форма проведення: кінозал
Навчальний предмет: інтегрований курс «Українська мова та Читання». Девіз: Є народ, як свічка, - Згорить, відходить в небуття. Є народ, як зірка, - Горить і світить все життя…План виконання проекту. I етап. Підготовка. Визначення теми, мети проекту, виду проекту, його тривалості. II етап. Планування.1. Визначення джерел інформації: книги, підручники, періодична преса, інтернет.2. Розділ на творчі групи пошуку інформаціїПерша група. Літератори. Друга група. Мовники. Третя група. Дизайнери
Рекомендації, щодо реалізації проекту. Урок 1. (Запуск проекту)Виставити книги твори усної народної творчості. Заохотити дітей ознайомитися з творами, з складанням творів усної народної творчості. Урок 2. (Робота з літературою)Визначити тих, хто буде шукати інформацію в бібліотеці, газетах, інтернеті, тих хто буде захищати реферати. Доручити кожній групі шукати інформацію.
1) ознайомлення з друкованим твором- українською народною казкою «Кирило Кожум'яка»2) Перегляд 1 частини мультфільму ( можна перегляд вдома з батьками,або на групі подовженого дня)3) Проведення кінозалу. Перед початком перегляду мультфільму. Гра «Так чи НІ» (зелені і червоні цеглинки лего)на розуміння 1 частини мультфільму.
Запитання до гри «Так чи Ні» Микита жив лише з бабусею . (-)У Микити були мама,тато і брат. ( +)Микита з дитинства був сильним. (-)Тато Микити вбив дракона. (+)Червона комета віщувала недобре. (+)Микиті відніс листа кажан. (-)Дракон живий. ( +)В Дивинарію допомогає потрапити бичок. (-)