ДОСЛІДЖЕННЯ ДОСТОВІРНОСТІ РЕКЛАМИ
Рекламу часто називають двигуном торгівлі - споживач надає перевагу той товар, про який читав у ЗМІ або бачив по телевізору.
Природно, виробники намагаються представити свою продукцію в кращому вигляді. Однак існує тонка грань між описом особливостей і
/ або переваг товару або послуги і відвертим обманом, спрямованим на те, щоб споживач придбав непотрібні, а часто непотрібні і навіть шкідливі для нього речі.
Реклама стала невід'ємним атрибутом нашого життя. Іноді вона допомагає зорієнтуватися у різноманітті товарів, вибрати найбільш підходящий для нас. Реклама є одним з дієвих способів залучення населення для покупки того чи іншого продукту. Але чи вся достовірна інформація про товар доходить до споживача через рекламу?
Численні рекламні ролики стверджують, що до складу хорошої зубної пасти обов'язково має бути включений фтор.
Попри те, що фторид - природна речовина, він є токсичним для людини, набагато більшим токсином, ніж свинець. Кількість фториду в одному тюбику зубної пасти середнього розміру досить для того, щоб убити
маленьку дитину, якщо використати увесь тюбик за один раз. Фторид - це
нейротоксин, який погіршує пам'ять і послабляє розумові здібності. Пасти, які були найширше розрекламовані ("Colgate", "Blend - a - med"), мають в собі найбільший вміст фтору. Люди стали купувати ці зубні пасти не тому що їх користь доведена, а тому що багаторазово повторена брехня(у вигляді реклами ) стала сприйматися багатьма людьми як правда.
Особлива позначка на пляшках з соняшниковою олією —
«без холестерину» — повинна спонукати громадян, яких хвилює це питання, купувати саме це масло. Далеко не всі
знають про те, що холестерину немає і не може бути ні в одній пляшці олії будь-якої марки. Холестерин — це
природний жирний спирт,що міститься строго в тваринних організмах. І писати на пляшках з маслом «без
холестерину», все одно що писати «без хліба» — його там
немає і так. Вітамін Е, який теж виступає в комунікації як конкурентна перевага, навпаки, невід'ємна частина соняшникової олії.
Останній писк моди у галузі створення композицій для прання - введення в порошки ферментів (чомусь званих ензимами). Ці речовини досить успішно справляються з
біологічними забрудненнями типуплям від яєць, крові, вина і
т. д. Порошки з ферментами можуть знадобитися при пранні, наприклад, скатертин або дитячих речей.
Але! Ферменти не витримують температуру понад 50 градусів,так що при пранні постільної білизни з кип'ятінням порошок з ферментами використовувати
безглуздо. Тим більше, що їх присутність зазвичай помітно здорожує порошок.
Ступінь забрудненості речей, склад і колір їх тканин, а також наявність плям на них, є одними з головних критеріїв у виборі прального порошку
Дослідивши рекламу товарів, яку ми часто бачимо на екранах наших телевізорів та чуємо по звукових трансляторах, я дійшов до висновку, що не завжди та інформація яка озвучується або написана на етикетках не
відповідає дійсності . Отже, щоб не впасти в халепу, потрібно не довіряти
рекламі а більш ретельно вивчати інформацію яка зазначена на етикетці
оскільки лише віднас самих залежить наше здоров'я. Реклама в сучасному світі є потужну індустрію "обдурення", в якій працює ціла армія, що
складається з маркетологів, копірайтерів,художників, психологів і юристів.
Одні працюють надтим, щоб прикрасити властивості товару таким чином, щоб він виглядав набагато краще, ніж є насправді, а інші стежать за тим, щоб за цей обман не було ніякої відповідальності. Добре, коли у брехні немає наслідків, але ж часто для досягнення обіцяного в рекламі швидкого результатулюди даремно витрачають останні гроші або шкодять власномуздоров'ю.