Дослідження (експеримент) у STEM-проєкті

Про матеріал
Основним завданням школи є формування STEM - підходів до навчання, використання STEM - компетентностей у житті. У даній презентації наведено приклад заняття, побудованого у STEM - проєкті.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дослідження (експеримент) у STEM - проєкті Буянівська гімназія Аврамук С. П.

Номер слайду 2

З Новим роком!З Новим щастям!Хай завжди в очах іскриться. Успіх, радість і кохання. Хай здійсняться всі бажання,Хай вас криза не лякає,Грип-застуда оминає. Щоб достаток був у домі,Щоб усі були здорові!

Номер слайду 3

У Концепції терміни вживаються у такому значенні:природничо-математична освіта (STEM-освіта) — цілісна система природничої і математичної освітніх галузей, метою якої є розвиток особистості через формування компетентностей, природничо-наукової картини світу, світоглядних позицій і життєвих цінностей з використанням трансдисциплінарного підходу до навчання, що базується на практичному застосуванні наукових, математичних, технічних та інженерних знань для розв’язання практичних проблем для подальшого використання цих знань і вмінь у професійній діяльності;STEM-лабораторія — навчальний кабінет або приміщення закладу освіти, оснащене сучасними засобами навчання та обладнанням для залучення здобувачів освіти до навчально-дослідницької, дослідницько- експериментальної, конструкторської, винахідницької та пошукової діяльності відповідно до стандартів освіти, освітніх та навчальних програм з використанням проектних технологій в освітньому процесі;

Номер слайду 4

Шляхи і способи розв’язання проблемнауково-дослідницьких навичок — проведення наукових досліджень, висунення, обґрунтування і перевірка гіпотези, експериментування, аналіз даних та підготовка висновків, що підтверджують, спростовують або модифікують гіпотезу, а також спостереження, вимірювання, прогнозування, використання просторово-часових зв’язків, інтерпретація даних; 

Номер слайду 5

Основні складові STEM - освіти

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Приклад заняття, побудованого за STEM-орієнтовним підходом Дослідницький практикум №5 Дослідження умов проростання насіння. Мета: навчальна: експериментально виявити умови, необхідні для проростання насіння;розвивальна: розвивати спостережливість та вміння проводити досліди, вміння документувати проведення дослідів;Виховна: продовжити формувати вміння працювати в групі. Обладнання: підручники, зошити, насіння квасолі, 5 склянок, вода

Номер слайду 11

Формулюємо проблему у вигляді практичної задачі. Завдання 2. Першу склянку із сухим насінням поставте в тепле місце. Завдання 1. У кожну склянку помістіть по 10 насінин в один шар. Завдання 3. У другу склянку покладіть добре змочену водою тканину. На ній розмістіть насіння квасолі і також поставте в тепле місце. Завдання 4. У третю склянку додайте води, щоб вона вкрила насіння і заповнила півсклянки. Залиште при кімнатній температурі. Завдання 5. У четверту склянку із квасолинами додайте трохи води і поставте в холодне місце. Завдання 6. П'яту склянку, подібну до другої, поставте в тепле місце, але в цілодобову темноту. Завдання 7. Спостерігайте, що відбувається з насінням у склянках. Завдання 8. Результати спостережень протягом двох тижнів запишіть у зошиті до таблиці.

Номер слайду 12

Проводимо власні експерименти. Записуємо експериментальні дані{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ склянки. Створені умови для насіння. Проростання насіння(очікувані результати)1 Тепло, сухо, повітря. Не проростає2 Тепло, вода, повітря. Проростає добре3 Тепло, вода, насіння без повітря у водіНе проростає, задихнулося4 Холодно, вода, повітря. Проростає погано5 (дослід без світла)Тепло, вода, повітря, темно. Проростає, але паростки білі і слабенькі

Номер слайду 13

Завдяки STEM-освіті можна досягти формування та розвитку креативного, аналітичного, творчого, інноваційного мислення; вміння працювати над проектами в команді та розв’язувати конкретні задачі, поєднуючи теоретичні знання із практичними навичками; інформаційної грамотності й ефективного використання ІКТ та КТ.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Потапова Галина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
22 березня 2021
Переглядів
508
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку