Майстер-клас на тему "Клітина"

Про матеріал
1.Будова клітини. 2.Термінологічний кошик. 3.Казка "Будова клітини" 4.Пошук інформації 5. Відеофрагмент "Рух цитоплазми по клітині"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер-клас на тему “ Клітина“Фочук Оксана Дмитрівна. Учитель біології Вижницького ЗССО І–ІІІ ступенів ім. Юрія Федьковича

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Мета майстер-класу: 1. Сприяти підвищенню професійної майстерності вчителів щодо методів та форм роботи з формування пізнавальної діяльності школярів; 2. Поглибити знання учасників майстер-класу з методів самостійної пізнавальної діяльності учнів, їх ролі в досягненні позитивних результатів щодо роботи з формування творчої особистості; 3. Опрацювати методи і прийоми, що можуть бути ефективними на уроках біології; з моделювати фрагменти уроків з методів пізнавального навчання.

Номер слайду 4

План майстер-класу1. Вступне слово2. Організація діяльності учасників майстер-класу3. Теоретична хвилинка за темою: “ Розвиток самостійної пізнавальної діяльності на уроках біології ”4. Практична частинаа) Метод “ Пошуку інформації “б) Метод порівняння, пізнавальна гра “ Казка про клітину ”в) Метод практичної діяльності. “ Виготовлення тимчасового мікропрепарату з лусочки цибулини. ”г) метод мозковий штурм “ Термінологічний кошик ”

Номер слайду 5

В. Сухомлинський зазначив, що саме від нас, дорослих, залежить чи відчує дитина романтику і красу пізнання.

Номер слайду 6

Практичне завдання №1 «Пошук інформації»1. Клітина якого живого організму зображена на малюнку?

Номер слайду 7

2. Чому Ви так вважаєте? 3. Яка будова цієї клітини? 1.3.2.4.5.6.7.8.9.

Номер слайду 8

Казка про клітину Жила - була маленька дівчинка. Прогулюючись на подвір´ї, біля будинку, вона побачила, як з дерева впав, вітром зірваний листочок. Підняла його і почала розглядати. І так їй стало цікаво з чого він складається?… Стомившись у роздумах, заснула і побачила сон. Йде вона дорогою і нікого не має. Аж раптом, перед собою, побачила огорожу (_______). Почала шукати вхід, щоб увійти. Страшно залишатися на дворі. Увійшовши, вона опинилася на дивній доріжці, яка розходилася по всьому дворі (_______). Глянувши, вліво і вправо дівчинка, звернула увагу на ніжну, шовкову траву, якою було вкрите все подвір´я. Трава була жива - вона рухалась(_______)! Стало смеркати, а вона все йшла по доріжці вперед і побачила будиночок у якому можна було заночувати(_______). Увійшла всередину, але нічого не було видно. Подумала дівчинка: як і звідки взяти енергію. Знайшовши щиток, увімкнула світло(_____). Стала розглядати все навкруг. Так захотіла їсти, що аж животик звело. Тут вона згадала, що бачила грядку. На ній розкошувала дивна рослинність, схожа на картоплю(______). Побігла туди. Підкопала картопельки і приготувала їсти. Коли дівчинка закінчила трапезу, знайшла сміттєвий бачок і вкинула в нього залишки їжі(______). Помила посуд(____) і заночувала там. Прокинулася вранці щасливою, бо знайшла такий затишний нічліг. Покидаючи помешкання, взяла мішечок з сміттєвого бачка із залишками, винесла його за межі подвір´я (_______). Аж раптом сон обірвався. Дівчинка прокинулася і почала згадувати сон. Ніжно посміхнулась, дивуючись, де вона побувала? (_______).

Номер слайду 9

Будова клітини1. Оболонка2. Ендоплазматична сітка3. Цитоплазма 4. Ядро 5. Мітохондрія6. Пластида7. Комплекс Гольджі8. Вакуоля9. Лізосома

Номер слайду 10

Мозковий штурм «Термінологічний кошик»1. Що таке ядро?2. Що таке мітохондрія?3. Що таке вакуоля?4. Що таке пластиди?5. Що таке комплекс Гольджі?6. Що таке плазматична сітка?7. Що таке цитоплазма?8. Що таке клітина?

Номер слайду 11

Натхнення Вам, творчості та цікавих знахідок.

pptx
Додав(-ла)
Фочук Оксана
Пов’язані теми
Біологія, 6 клас, Майстер-класи
Інкл
Додано
22 березня 2021
Переглядів
1267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку