Дослідження Міні-проект "Утилізація побутових відходів"

Про матеріал
Пропоную дослідження для 6 класу на тему "Утилізація побутових відходів" з використанням Qr-кодів.
Перегляд файлу

Дослідження 6 клас з географії

Тема: Розробка міні-проекту з утилізації побутових відходів

Мета: формувати бережливе ставлення до навколишнього середовища,підвищувати рівень культури поводження з твердими  побутовими відходами, просування ідеї щодо надання другого життя (рециклінг) непотрібним предметам (речам).

Обладнання(засоби): різні джерела географічної інформації(довідники, Інтернет, ЗМІ, розповіді очевидців, олівці, лінійка, гаджети, які допоможуть зафіксувати факт присутності сміттєзвалища,його об’єми, пакети для сміття, план населеного пункту )

Хід роботи:

  1. Дослідимо та дізнаємося як збирати та утилізувати правильно сміття.

Учні за допомогою Інтернету шукають інформацію:

  1.  Що таке  тверді побутові відходи(ТПВ)?
  2. Який відсоток ТВП по області та селі(свого населеного пункту).
  3. Які організації  займаються утилізацією та переробкою сміття у області/країни.
  1. Давайте пройдемо тестування. 

Проскануй!!!

C:\Users\Жанна\Desktop\Downloads\Проблеми сміттєзвалищ в Україні та світі.png

 

 

  1. Розробляємо власний міні – проект .

 

  1. Давайте сформуємо довідку про проект!

 

 

 

 

 

Якщо ви візьмете участь у цьому проекті, то ви дізнаєтесь відповіді на такі питання:

 

  • Чому ми ставимось до природи як до звалища?
  • Чи можна щось змінити?
  • Чому однією із важливих залишається проблема збору і вивезення сміття?
  • Як можна відходи використовувати другий раз?

 

  1. Завдання проекту:

 

Шановні учні!

 Серед глобальних проблем сучасності, проблема побутових відходів вирізняється тим, що кожен з нас щодня і щохвилини причетний до неї.

Отож, якщо ви…   

 Бажаєте, щоб ваше подвір'я і село було чистим?

 Не хочете потонути у власних відходах?

Хочете покращити стан природи хоч на секунду?

Тоді цей проект саме для вас і ми на правильному шляху!

 

 

Тому я вам пропоную об’єднатися у 3 групи:

 

Завдання “Статистам»:

 

Завдання ”Екологам”:

 

Завдання “Дизайнерам”:

 

Оцінити ситуацію на ділянках «безвідповідальних рук» у селі за даним зйомок та фото. Розрахувати кількість відходів на кожного жителя, двір, село? Запропонувати шляхи виходу із ситуації місцевій владі.(Продемонструвати результати у вигляді інфографки на основі зібраних матеріалів за допомогою гаджетів).

 

 

Яке сміття накопичується у вас вдома/школі/класі? Поставте поряд із сміттєвим відром пакет для паперу і картону,пакет для пластмаси. Які типи відходів переважають?

Встановити в школі «Папероїди» та оцінити їх використання учнями за призначенням.

(Зробити висновок про проведений експеримент).

Показати як непотрібні речі можуть отримати друге життя. Замість того, щоб викидати старі речі, варто придумати їм нове застосування. Носіть своє сміття на собі, робіть дитячі іграшки, прикраси для дому - закликають дизайнери. 

Приходьте на екологічну виставку дитячої творчості – «NEW LIFE» - друге життя відходів».

Старі диски, лампочки, шматочки поролону та поліетилену – різноманітні побутові відходи, що отримали нове життя завдяки дитячій творчості.

 

 

 

Завдання!

  1. Познайомити учнів школи з міні – проектом та долучити їх до створення «Папероїдів» до своїх класів.
  2. Запропонувати переглянути відео ідей надання другого життя непотрібним предметам.

 

 

C:\Users\Жанна\Desktop\Downloads\Друге життя непотрібних предметів.png C:\Users\Жанна\Desktop\Downloads\Ідеї переробки дисків..png

docx
Додано
1 листопада 2022
Переглядів
2602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку