ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
1. Період виконання 2022 – 2023
2. Загальні відомості про учня:
прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) ____________________________________
дата народження 14.05.2013 р.
повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень ________________________________________________________________________________
рік навчання 3
клас навчання 3-А
контактні номери телефонів батьків (інших законних представників) для термінового зв’язку
____________________________________________________________________
3. Індивідуальні особливості розвитку учня:
Наявний рівень знань і вмінь і навичок учня (компетенції) |
Опис освітніх труднощів учня, виявлених у закладі освіти |
Потреби |
Знає: знає літери алфавіту Вміє рахувати в межах 10 за допомогою наочності. Володіє односкладовою мовленнєвою діяльністю з опорою на різні допоміжні матеріали Розуміє елементарні норми соціального середовища (на низькому рівні) Має початкові навички письма під диктовку друкованими літерами (пише гарно знайомі літери та склади з ними). Здатна сприймати на слух прості прохання. Називає цифри по порядку в межах 20.
Засвоїла: прості соціальні навички. Застосовує (з підказками): під час виконання фізичних вправ розуміє і дотримується інструкцій вчителя. |
інтелектуальні труднощі функціональні (сенсорні, моторні, мовленнєві) труднощі: системний недорозвиток мовлення на тлі дитячого аутизму. Словник нижче вікової норми. Звуко-складова структура мовлення порушена. Зв’язне мовлення не розвинене. Звернену мову не сприймає.
фізичні труднощі не володіє поняттями сторін (ліво - право), відсутність координації рухів, розуміння рухів. навчальні труднощі: дуже повільно засвоює навчальний матеріал або не засвоює зовсім. Перебуваючи в 3 класі потребує програму 1 класу Здатність до міркування відсутня. Потребує поглиблення та розширення знань з усіх освітніх ліній навчальної програми. |
працювати над
Розвивати вміння вести простий діалог з 2-3 речень. Запам’ятовувати короткі прислів’я.
Зв’язне мовлення (Показ предмета і його називання); Прохання-пропозиція вимовити (сказати) певні слова. Наприклад: «Сорока-ворона на припічку сиділа. – Скажи: «на припічку сиділа». формувати
|
4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):
1) рекомендований рівень підтримки:
перший рівень підтримки;
другий рівень підтримки;
третій рівень підтримки;
четвертий рівень підтримки;
√ п’ятий рівень підтримки;
2) адаптація та модифікація освітнього середовища:
Назва адаптації/модифікації |
Так/ні |
Примітка |
Пристосування середовища: |
|
|
потреба в усамітненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо) |
так |
Іноді, коли є психо-емоційна втома |
Психолого-педагогічна адаптація: |
|
|
використання візуального розкладу |
так |
Завжди |
збільшення часу на виконання завдань |
так |
Завжди |
збільшення обсягу допомоги |
так |
Завжди |
руховий режим |
так |
Додаткове розвантаження (за потребою) |
використання заохочень |
так |
Словесне заохочення, наліпки. |
використання стимулюючих засобів для розвитку пізнавальної активності та підтримки уваги |
так |
фізхвилинки з улюбленими піснями, довільний відпочинок |
Адаптація навчального матеріалу: |
|
|
Унаочнення змісту навчання |
Так |
картки-підказки, картки- інструкції |
Подання нового матеріалу невеликими порціями, з урахуванням працездатності |
Так |
в залежності від настрою дитини |
Багаторазові повторення та збільшення кількості однотипних завдань |
Так |
в залежності від настрою дитини |
Предметна основа (лічильний матеріал) та лінійка як допоміжні засоби під час обчислень. |
Так |
лінійка, роздрукований лічильний матеріал, малюнки |
Візуальний рукописний зразок вчителя(дорослого) для написання невідомих слів. |
Так |
ламіновані дошки для “змалювання”слів |
Використання широкого арсеналу дидактичних ігор та вправ |
Так |
Дидактичні ігри: “Пори року”, “Опиши предмет” ігри з танграмом - виклади за зразком. Гра на розвиток уваги “Хто заховався”. Ігри з наслідуванням - повтори за мною. |
Модифікація: |
|
|
спрощення змісту навчального предмета |
Так |
Математика, українська мова і література, ЯДС |
зниження вимог для виконання завдань |
Так |
|
3) потреба у використанні:
жестової мови та/або залученні перекладача жестової мови;
шрифту Брайля;
4) потреба в додаткових заняттях з:
√ так
ні
5) потреба в консультації з:
фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;
фахівцями спеціальних закладів освіти;
іншими фахівцями ____________________________________________________
6) наявність індивідуального навчального плану:
√ так
ні.
У разі потреби в індивідуальному навчальному плані зазначити навчальні предмети (інтегровані курси), які потребують адаптації чи модифікації, та відповідального за розроблення індивідуального навчального плану педагогічного працівника:
Навчальний предмет (інтегрований курс) |
Адаптація чи модифікація |
Відповідальний педагогічний працівник |
Математика |
Модифікація |
|
Українська мова |
Модифікація |
|
Літературне читання |
Модифікація |
|
ЯДС |
Модифікація |
|
Англійська мова |
Модифікація |
|
5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):
Найменування заняття (послуги) |
Фахівець, який проводить заняття (надає послугу) |
Місце проведення |
Розклад занять |
Заняття з практичним психологом |
|
|
|
Заняття з вчителем-дефектологом |
|
|
|
Вчитель-логопед |
|
|
|
Заняття з вчителем-реабілітологом |
|
|
|
Заняття з вчителем-логопедом |
|
|
|
6. Навчання:
√ за розкладом класу;
за адаптованим розкладом, з відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до індивідуального навчального плану, зазначити які: ___________________________________________________________________________
7. Забезпечення асистента учня (учениці):
1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):
√ так
ні;
2) асистентом учня (учениці) є:
√ батьки: __________________________________________________________________
інші законні представники_____________________________________________
уповноважена батьками особа _________________________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я,
__________________________________________________________________________________________
по батькові (за наявності) та контактні дані)
соціальний робітник
___________________________________________________________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) та контакті дані)
8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:
1) потреба у підручниках:
підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;
√ адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів.
2) допоміжні засоби для навчання:
√ так
ні.
Зазначити перелік засобів для навчання, які потребує учень (учениця):
лічильний матеріал, наочність, картки.
9. Потреба в розумному пристосуванні:
так, зазначити яка: ____________________________________________________
√ ні.
10. Особливості проведення оцінювання:
√ адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;
√ використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (письмових чи усних завдань тощо);
√ використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;
√ адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації (створення комфортних умов для усних опитувань для осіб, які цього потребують, тощо);
інше (зазначити що) __________________________________________________
11. Потреба у продовженні строків навчання:
√ так
ні.
12. Додаткові напрями роботи:
13. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) |
Посада |
Підпис |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальну програму розвитку погоджено одним з батьків (іншим законним представником) учня:
___________________________________________________________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків
(іншого законного представника) учня)
підпис ___________________________ дата __________________________