"Дослідження повітря навколо "

Про матеріал
Цікавий матеріал ,який у ігровій формі допоможе дитині опанувати знання з теми "Повітря навколо нас"
Перегляд файлу

                            Тест

               на тему "Повітря"

(з використанням дидактичних матеріалів)

Поради щодо проведення тесту:

  •         Створити цікаву атмосферу. Використовуйте яскраві картинки, іграшки, звукові ефекти.
  •         Зробіть завдання різноманітними. Чергуйте завдання на запам'ятовування, логіку, творчість.
  •         Підтримуйте дітей. Заохочуйте їх відповідати, навіть якщо вони помиляються.
  •         Похваліть кожну дитину. Це допоможе їм відчути впевненість у своїх силах.

Додаткові ідеї:

  •         Можна використовувати дидактичні ігри з повітряними кульками, мильними бульбашками, вітрячками.
  •         Для ускладнення завдання можна запропонувати дітям скласти невеликі розповіді про повітря.

 

Головне завдання тесту - не просто перевірити знання дітей, а зацікавити їх темою "Повітря" і спонукати до подальшого дослідження цього явища.

 

 

Варіант 1: "Що зайве?" з картинками

  •         Матеріали: Картинки з зображенням: повітряна кулька, камінь, сонце, вітер.
  •         Завдання:  вибрати картинку, яка не пов'язана з повітрям (камінь).
  •         Матеріали: Картинки з зображенням: риба, птах, дерево, хмари.
  •         Завдання: Діти мають вибрати картинку, яка не може літати без допомоги повітря (риба).

Варіант 2: "Підбери пару" з картинками

  •         Матеріали: Картинки з зображенням: повітряна кулька – насос, вітер – дерева, листок – вітер, птах – небо.
  •         Завдання: Діти мають з'єднати лінією картинки, які пов'язані між собою (наприклад, повітряна кулька і насос).

 

 

 

Варіант 3: "Що відбудеться, якщо..."  ( ТРВЗ)

  •         Матеріали: Малюнки, що зображають різні ситуації: дитина надуває повітряну кульку, вітер гойдає дерева, людина дме на свічку.
  •         Завдання: Діти мають розповісти, що станеться далі на кожному малюнку (наприклад,
  •         якщо дитина надує повітряну кульку, вона стане великою).

Варіант 4: "Дослідницька діяльність"

  •         Матеріали: Прозорий стакан, соломинка, таз з водою.
  •         Завдання: Діти опускають соломинку у воду в стакані і намагаються видути бульбашки. Потім обговорюють, що вони побачили                
  •          
  •                                                                                                                             . дослід   “Повітря є у воді

 

                                                                                              

  Варіант 5: "Розфарбуй і скажи"

  •         Матеріали: Розмальовки з зображенням вітру, повітряної кульки, хмар.
  •         Завдання: Діти розфарбовують малюнки і розповідають, що вони знають про зображені предмети та явища.

 

 

 

 

 

  Варіант 5     Запрошуємо у літературну студію послухати

                    Казка про Вітер”

 

    https://svitkazok.pp.ua/kazka-pro-viter.html

 

 

docx
Додав(-ла)
Погулич Ольга
Додано
21 грудня
Переглядів
11
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку