Тест
на тему "Повітря"
(з використанням дидактичних матеріалів)
Поради щодо проведення тесту:
-
Створити цікаву атмосферу. Використовуйте яскраві картинки, іграшки, звукові ефекти.
-
Зробіть завдання різноманітними. Чергуйте завдання на запам'ятовування, логіку, творчість.
-
Підтримуйте дітей. Заохочуйте їх відповідати, навіть якщо вони помиляються.
-
Похваліть кожну дитину. Це допоможе їм відчути впевненість у своїх силах.
Додаткові ідеї:
-
Можна використовувати дидактичні ігри з повітряними кульками, мильними бульбашками, вітрячками.
-
Для ускладнення завдання можна запропонувати дітям скласти невеликі розповіді про повітря.
Головне завдання тесту - не просто перевірити знання дітей, а зацікавити їх темою "Повітря" і спонукати до подальшого дослідження цього явища.
Варіант 1: "Що зайве?" з картинками
-
Матеріали: Картинки з зображенням: повітряна кулька, камінь, сонце, вітер.
-
Завдання: вибрати картинку, яка не пов'язана з повітрям (камінь).
-
Матеріали: Картинки з зображенням: риба, птах, дерево, хмари.
-
Завдання: Діти мають вибрати картинку, яка не може літати без допомоги повітря (риба).
Варіант 2: "Підбери пару" з картинками
-
Матеріали: Картинки з зображенням: повітряна кулька – насос, вітер – дерева, листок – вітер, птах – небо.
-
Завдання: Діти мають з'єднати лінією картинки, які пов'язані між собою (наприклад, повітряна кулька і насос).
Варіант 3: "Що відбудеться, якщо..." ( ТРВЗ)
-
Матеріали: Малюнки, що зображають різні ситуації: дитина надуває повітряну кульку, вітер гойдає дерева, людина дме на свічку.
-
Завдання: Діти мають розповісти, що станеться далі на кожному малюнку (наприклад,
-
якщо дитина надує повітряну кульку, вона стане великою).
Варіант 4: "Дослідницька діяльність"
-
Матеріали: Прозорий стакан, соломинка, таз з водою.
-
Завдання: Діти опускають соломинку у воду в стакані і намагаються видути бульбашки. Потім обговорюють, що вони побачили
-
-
. дослід “Повітря є у воді”
Варіант 5: "Розфарбуй і скажи"
-
Матеріали: Розмальовки з зображенням вітру, повітряної кульки, хмар.
-
Завдання: Діти розфарбовують малюнки і розповідають, що вони знають про зображені предмети та явища.
Варіант 5 Запрошуємо у літературну студію послухати
“Казка про Вітер”
https://svitkazok.pp.ua/kazka-pro-viter.html