Досліджує мовлення (ГР 4) Діагностувальна робота N°3. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія(тестові завдання)

Про матеріал
5 клас. Українська мова Досліджує мовлення (ГР 4) Діагностувальна робота N°3. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія(тестові завдання)
Перегляд файлу

Діагностувальна робота Nº3. Фонетика. Графіка.

Орфоепія. Орфографія(тестові завдання)

І варіант

1.Мʼякий знак треба писати в усіх словах у рядку (0,5б)

А) барабан..щик, віз..міть, пул..с

Б) нян..чин, велетен..ський, слиз..ко

В) нен..чин, хар..ок, різ..бяр

Г) воротар.., щіл..ний, інтер..єр

2.   Апостроф треба писати в усіх словах у рядку (0,5б)

А) м..якенький, тьм..яніти, підв..язати

Б) медв..яний, від..їстися, сім..я

В) в..їжджати, бур..янець, арф..яр

Г) під..яремний, харків..янин, кучер..явий

3.Буква с позначає звук [с] в усіх словах рядка (0,5б)

А) сіль, пісня, сміливий

Б) безсмертний, злість, світло

В) бабуся, сорока, принісши

Г) писати, сон, слово

4.В усіх словах пропущено букву и в рядку(0,5б)

А) м..тушня, пом..рати, в..личати

Б) бл..щати, тр..вога, кр..ниця

В) зат..хати, з..леніти, л..дарювати

Г) с..рдитий, с..мволічний, ож..ледиця

5.Позначте рядок, у якому букви я, ю, є, ї позначають два звуки (0,5б)

А) крякати, боєць, їжак, портьєра,

Б) малювати, пʼєса, куля, грюкіт

В) юрта, явір, переїхати, віяло,

Г) їжа, мʼясо, заєць, ряска

6.НЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ уподібнення в слові(0,5б)

А) вокзал

Б) рюкзак

В) айсберг

Г)книжка

Д)Великдень

7.Запишіть слова фонетичною транскрипцією

(3 б.):

Здоров’я, узбережжя, щастя, здивуєшся, джміль, вісь. 8.Виконайте фонетичний розбір слова, дайте характеристику звукам (3 б): щебечуть.

9.Запишіть 3 речення, уставляючи е/и, м'який знак або апостроф, підкресліть головні та другорядні члени речення (3б):

1.Книга р..ятує душу від здерев..яніння.

2. Сміют..ся дівчата та співають в..снянки.

3.Зацвітают.. на сх..лах і підгір..ях рум..яні соняшники.

Діагностувальна робота Nº3. Фонетика. Графіка.

Орфоепія. Орфографія(тестові завдання)

ІІ варіант

1.Мʼякий знак на місці пропуску слід писати в усіх словах рядка(0,5б)

А) париз..кий, перелаз..те, стежин..ці

Б) уман..ський, пісен..ці, верб..я

В)волос..кий, на брун..ці, різ..блення

Г)матір..ю, поглян..те, гір..кий

2.Без апострофа всі слова пишуться в рядку (0,5б)

А) моркв..яний, під..юджувати, пред..явник, р..юкзак

Б) роз..ятрити, возз..єднання, багр..яний, жаб..ячий

В)подвір..я, р..дно, бур..як, лук..янівський

Г)посв..ята, духм..яний, різдв..яний, багр..яний

3.Буква с позначає звук [с'] в усіх словах рядка(0,5б)

А) волосся, просьба, грається, сімейство

Б) сім, пісня, сяйво, сімʼя

В)розказати, ламається, одягаєшся, січ,

Г)снігур, сірка, сорока, розкласти

4.В усіх словах пропущено букву е в рядку(0,5б)

А) ш..потіти, віт..р, сел..зень

Б) ап..льсин, ц..буля, ш..рокий,

В) бл..скавиця, оч..рет, накр..вати

Г) прав..дний, кр..ниця, невм..рущий

5.Позначте рядок, у якому букви я, ю, є, ї позначають два звуки (0,5б)

А)Юрта, євро, їжак, щастя,

Б)мʼясо, яблуко, мрія, мʼята,

В) колія, порядок, вʼязати, лялька

Г) свято, мʼякий, ялина, рядно

6.НЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ уподібнення в слові(0,5б)

А) боротьба

Б) просьба

В) діжка

Г) молотьба

Д) легко

7.Запишіть слова фонетичною транскрипцією (3 б):

Обличчя, олень, дзбан, сховище, сміється, краєвид. 8.Виконайте фонетичний розбір слова, дайте характеристику звукам (3 б): Гімалаї.

9.Запишіть 3 речення, уставляючи е/и, м'який знак або апостроф, підкресліть головні та другорядні члени речення(3 б) .

1.В..ют..ся в..соко в небі солов..ї та кропив..янки.

2.Кучер..ява м..ята духм..яно пахне в садку.

3.На нашому подвір..і с..яють св..яткові різдв..яні вогн..ки.

pdf
Додано
28 листопада
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку