Досліджуємо додавання і віднімання числа 1. Тварини.

Про матеріал

Актуалізувати уявлення про сутність додавання і віднімання;формувати обчислювальні навички; розвивати пізнавальні інтереси, логічне мислення та мовлення учнів; збагачувати словниковий запас; виховувати старанність, товариськість, дбайливе ставлення до природи.

Перегляд файлу

Інтегровано предмети: математика, «Я досліджую світ».

Математика: досліджуємо додавання і віднімання числа 1.

ЯДС: тварини.

        Мета:актуалізувати уявлення про сутність додавання і віднімання;формувати обчислювальні навички; розвивати пізнавальні інтереси, логічне мислення та мовлення учнів; збагачувати словниковий запас; виховувати старанність, товариськість, дбайливе ставлення до природи.

        Обладнання:  шість цеглинок, картки для групової роботи, ілюстрації героїв казки, ілюстрації свійських тварин для гри «Хто які звуки видає»

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Холодно в полі, в саду, на городі,

Осінь мандрує по нашій господі.

Тепло і затишно в класі у нас,

Доброго дня, ми вітаєм всіх вас.

Дайте мені 5 

Інтерактивна вправа  « Я очікую»

Я очікую,що ви на уроці будете активними, працьовитими, зібраними. А що  очікуєте ви? ( що урок буде навчальним, цікавим, незвичним, трохи казковим)

ІІ. Актуалізація опорних знань

Вступна бесіда вчителя

 - Діти! Чи любите ви казки? Сьогоднішній урок буде незвичайний тому, що ми з  вами вирушимо у казку.

- А щоб дізнатися в яку, вам потрібно відгадати загадку.

В лісі звірям всім на втіху

Щось згубив старенький дід.

Влізли мишка туди й жабка,

Заєць, лиска, вовк, ведмідь.

Ще й кабан-іклан. Будь ласка,

Пригадайте, що за казка.

        Молодці! Так, це українська народна казка « Рукавичка»

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Давайте згадаємо :

-В яку пору року дід пішов до лісу ?

-Які зимові місяці ви знаєте?

- Про який місяць говорять…рік кінчає, а зиму починає.

- А це… не так січе, як у вуха пече.

Дідусю дуже  холодно і він просить у вас допомоги. Йому треба повернути рукавичку. Але ось біда,  звірі погодилися віддати її тільки після того, як  ви виконаєте всі їх завдання.

- Чи готові ви  зробити добру справу і допомогти  дідусю?

IV. Повідомлення теми і мети уроку

V. Повторення вивченого матеріалу

А давайте згадаємо скільки звірів помістилося у рукавичці. (7)

-  Сьогодні ми будемо писати  цифру 7.

Діти, погляньте на дошку, прочитайте числа.

6  9   4  1  7  2  5   3

Запишіть числа  у порядку зростання

- Діти, а хто із звірят першим знайшов рукавичку?

Отже, Мишка пропонує вам перше завдання – це усний рахунок 

Порахуйте від 6 до 10

Порахуйте від 9 до2

  • назвати сусідів чисел 5, 8, 4;
  • назвати  число яке попереду числа 7,                                                         
  • яке  число стоїть між 2 і 4, 8 і 10
  • Як називаються числа при додаванні;
  • перший доданок 5, другий – 2, знайти суму
  • перший доданок 8, другий - 2, знайдіть суму

Закріплення вивченого матеріалу. Розвиток математичних знань.

- Хто наступним завітав до рукавички?

 

- Жабка пропонує нам порівняння чисел ( на дошці)

2 і 5   4 і 9   10 і 5   8 і 9   3 і 6   7 і 8   3 і 4  

 - Хто наступним побачив рукавичку?

Зайчик – побігайчик пропонує нам пограти в гру « Хто швидше?» (цеглинки)

 5+3=              7-2=

 4+3=              6-3=

    7+2=              5-4=

Фізкультхвилинка  для  очей.

А ось Лисичка-сестричка, дуже хитра поки бігла до Рукавички стомилася  і пропонує вам трішки попрацювати у зошитах.

Завдання 1,2,

- Діти, а хто ж наступним мріяв оселитися у рукавичці?     

Вовчик-братик пропонує вам дослідити додавання і віднімання числа 1 і щоб ви зробили висновок.

Фізкультхвилинка  про  звірів

- Хто у казці був наступним? (Ведмідь)

- А ось і його завдання.

Робота з підручником с.53,завдання 2

- Діти, а хто ж наступним потрапив до рукавички?

Робота в групах.

 Кабан – іклан хоче знати чи  вмієте ви дружити?

Він підготував  вам цікаве завдання із геометричним матеріалом.  Вам потрібно розглянути малюнки, порахувати і записати скільки там трикутників, прямокутників, кругів і презентувати роботу своєї групи.

-Діти, чиї завданнями ви виконували на уроці?( Тварин)

 - До якої природи належать тварини?

Робота з підручником ЯДС с.62

Тварин дуже багато. Усі вони різні. Вовк-сірий, лисиця- руда. Одні тварини літають, інші- плавають.

Гра «Хто які звуки видає»

V. Підсумок уроку

 - Ось і дійшов до кінця наш урок.

- Чи сподобався він вам ?

- Що найбільше запам’яталося?

- Що було важко?

 - Ой, погляньте хто несе рукавицю нашому дідусю. Це значить, що всі ми працювали дуже добре, він вами задоволений і говорить, що ви – молодці!

Оцініть свою роботу на уроці.

- Покажіть зелену цеглинку , якщо всі завдання легко виконувалися.

-жовту цеглинку, якщо виникали незначні труднощі.

-червону цеглинку, якщо завдання були для вас важкі.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
28 січня 2023
Переглядів
340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку