Досліджуємо квадрат. 2 клас НУШ

Про матеріал
актуалізувати поняття «прямокутник», знання про властивості протилежних сторін прямокутника; ввести поняття «квадрат», визначити його істинні ознаки, спільні та відмінні ознаки прямокутника і квадрата.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку«Досліджуємо квадрат»Якщо ви хочете брати участь у великому житті, то наповнюйте свою голову математикою, поки є для цього можливість. Вона надасть вам потім величезну допомогу у всій вашій роботі.                   М.І. Калінін

Номер слайду 2

Мета:актуалізувати поняття «прямокутник», знання про властивості протилежних сторін прямокутника; ввести поняття «квадрат», визначити його істинні ознаки, спільні та відмінні ознаки прямокутника і квадрата.

Номер слайду 3

Актуалізація знань. Дайте визначення прямокутника. Назвіть істотні ознаки прямокутника. Чотирикутник, у якого всі кути прямі, називають прямокутником. Що можна стверджувати про протилежні сторони прямокутника? Протилежні сторони прямокутника попарно рівні

Номер слайду 4

Пропоную переглянути відео за поданим гіперпосиланням:https://www.youtube.com/watch?v=Iwdooe. AQz-E

Номер слайду 5

Запам’ятай!Квадрат – це чотирикутник у якої всі сторони рівні та всі кути прямі.

Номер слайду 6

   Квадрат та прямокутник дуже схожі між собою. Давайте поглянемо, що між ними спільне, а що відрізняється?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Спільні ознаки: 1. Чотири кути.2. Всі кути прямі.3. Чотири сторони.4. Протилежні сторони рівні. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Відмінні ознаки: 1. У прямокутника протилежні сторони рівні2. Всі сторони рівні

Номер слайду 7

Практичне завдання. Відшукай серед зображених предметів ті, що мають квадратну форму.

Номер слайду 8

Практичне завдання. Побудуй в зошиті в клітинку квадрат АВСК зі стороною 3 см; квадрат SDFX зі стороною 4 см. Яка характерна особливість є у квадрата? Його ocoбливіcть у тому, що це чотирикутник, у якого всі сторони pівнi.

Номер слайду 9

Завдання для самостійного опрацювання. Опрацюйте матеріали, що знаходяться у підручнику «Математика 2 клас» (авт. С. Скворцова, О. Онопрієнко)ст.77

Номер слайду 10

Питання для самоперевірки. Про яку геометричну фігуру ви дізнались сьогодні? (Квадрат)Квадрат це – … (прямокутник, у якого всі сторони рівні). У чому полягає відмінність між квадратом і прямокутником? ( у квадрата всі сторони рівні)Які спільні ознаки у квадрата і прямокутника? (чотирикутники, усі кути прямі)

Номер слайду 11

Інтерактивна вправа. Склади кути та їх назви на сайті Learning. Apps:https://learningapps.org/display?v=px2sf4yda21

Номер слайду 12

Бажаю успіхів!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Уколова Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
416
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку