Досліджуємо склад чисел першого десятка з песиком Патроном.

Про матеріал
Підсумковий урок з математики у 1 класі вивчення складу чисел першого десятка з виховною задачею безпечної поведінки під час виявлення вибухонебезпечних предметів.
Перегляд файлу

Тема уроку. Досліджуємо склад чисел першого десятка з песиком Патроном.

Мета: формувати поняття про число як про кількісну характеристику класу скінченних еквівалентних множин, формувати уявлення про зміст арифметичних дій додавання і віднімання.

Дидактична задача: формувати поняття про склад чисел 2–10; учити подавати числа у вигляді суми двох доданків; пов’язувати практичну дію об’єднання елементів двох множин з додаванням, вилучення частини елементів множини — з відніманням; користуватися знаками додавання і віднімання, термінами вираз, значення виразу; формувати вміння порівнювати числа. Пропедевтика переставного закону додавання та взаємозв’язку арифметичних дій додавання і віднімання за допомогою складання рівностей до малюнка.

Розвивальна задача: розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій.

Виховна задача:безпечна поведінка під час виявлення вибухонебезпечних предметів

                                 Хід уроку

 І. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів

На цьому уроці ми підсумуємо вивчення складу чисел першого десятка.

   Головне наше завдання старанно вчитися і не забувати про небезпеку. У нас сьогодні на уроці буде помічник. Він нам допоможе на уроці і розкаже як вберегтися від небезпеки.

ІІ. Актуалізація опорних знань і способів дії

                       

1. Хвилинка каліграфії  цифра 4

- Де ми зустрічаємо цифру і число 4?

                                  «Шифрувальники»

                   Математичний диктант.

 2+3=5                9+1 = 10          7 + 1 = 8

6-2= 4                  8 – 1= 7          10 – 9 = 1

      

Інформація про Патрона

https://youtu.be/CNHmm4MYnPs

2. Усне опитування.

  • Які арифметичні дії знаєте?
  • Що означає додати? відняти?
  • Яку арифметичну дію треба виконати, щоб стало більше? менше?
  • На скільки кожне наступне число більше за попереднє в ряді чисел? на скільки менше? Як одержати число, наступне до даного? попереднє до даного?

 

 ІІІ. Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок

Відео « Правила поводження на замінованих територіях» https://youtu.be/cR0rXKcfDt4

 

Робота з підручником

1.«Тренування в тирі»

https://i.pinimg.com/564x/58/ca/94/58ca94550d8fb8680648843a9c6e1db6.jpg                     Завдання 2 . Виконується коментовано усно

 

 

белка | Конотопський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 11  “Вітерець” Конотопської міської ради Сумської області2. « Допомога білочці»

 Опрацювання вмінь добирати схему та вираз до сюжетного малюнка.

Завдання № 3.

Миска для собаки или кошки с кормом, изолированным на белом фоне3. Допомагаємо відновити сили Патрончику

Завдання 4 Виконується коментовано в робочих  зошитах

 

Картина по номерам Украинские гуси, защитники Украины, цветной холст, 40*50  см, без коробки, ТМ Barvi, – низкие цены, кредит, оплата частями в  интернет-магазине ROZETKA | Купить в Украине: Киеве, Харькове, Днепре,  Одессе,Фізкультхвилинка з Патроном   https://youtu.be/foFUavVgKg4

 

4. Завдання від гусочок.

Працюємо комбіновано

Формування вмінь порівнювати числа

 

 

 

5. «Будочка»

Формування знань складу числа.

Завдання № 4. Самостійна робота учнів в парах. Засели будиночки

 

 

ІV. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів

«Інтерв`ю Патрону»

 Про що цікаве ви дізналися на уроці?

Що навчилися робити? Що повторили?

Що ви тепер знаєте краще, ніж до цього уроку?

Як можна встановити склад числа?

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 січня 2023
Переглядів
544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку