Урок математики" Вивчаємо число та цифру 7"

Про матеріал
У цікавій формі проходить урок математики. Діти досліджують, рахують, творчо підходять до вивчення нової цифри.
Перегляд файлу

Тема. Число і цифра 7. Поняття «сьомий». Склад числа 7. Порівняння кількості об’єктів. Дні тижня. Написання цифри 7

Мета: ознайомити з число і цифрою 7; вчити писати цифри 7 та порівнювати предмети; закріплювати вміння співвідносити кількість предметів і число; ввести поняття «сьомий»; ознайомити зі складом числа 7; розвивати навички усної лічби; логічне мислення; навички охайного письма; виховувати в учнів наполегливість, старанність.

Обладнання: мультимедійна дошка, лічильний матеріал, математичне віяло.

Перебіг уроку

I. Організаційний момент

II. Контроль, корекція та закріплення знань

  1. Усний рахунок

У маленької Маринки

Є 5 ягідок малинки.

Їй бабуся Соня

Принесла одну.

Скільки у Маринки

Ягідок малинки? (6)

 

Наша Ірочка прийша

6 грибочків принесла.

А Андрійко, її братик,

Ще 4 їй віддав.

Скільки у Іринки стало всіх грибів? (10)

 

Валя, Таня і Андрій

Гралися у м’ячик.

А ще був Паша, Саша і Тарас.

Скільки всіх було хлоп’ят? (4)

 

Їхало 2 ведмеді

На велосипеді,

А на зустріч зайчик.

Скільки всіх звірят? (3)

 

  •    Полічіть від 1 до 10.
  •    Полічіть від 10 до 1.
  •    Полічіть від 5 до 10.
  •    Полічіть від 3 до 8.
  1. Проведення гри «Попереднє – наступне»
  • Назвіть число, попереднє до числа 2.
  • Назвіть число, яке стоїть між числами 3 і 5.
  • Назвіть число, наступне до числа 3.
  • Назвіть число, попереднє до числа 6.
  • Назвіть число, наступне до числа 4.
  • Назвіть число, наступне до числа 5.
  • Назвіть число, наступне до числа 6.
  1. Проведення гри «Відгадай слово»

1+1(О)  2+1 (Л) 2+2 (О)  3+2 (Д)  3+3 (Ц) 6+1 (І)

  1. Робота в парах. Вправа «Порівняй кількість об’єктів»

Похожее изображение

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку (слайд)

  • Скільки грибів? (7) Скільки морквинок? (7) Скільки шишок? (7)
  • Що спільного для всіх цих предметів? (Кількість. Їх 7.)
  • Яке число ми будемо сьогодні вивчати?

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Ознайомлення з число і цифрою 7
  • Порахуйте, скільки трикутників?
  • Якщо додати ще один трикутник, скільки стало?
  • Як утворилося число 7?
  • Отже, щоб одержати число 7, потрібно до 6 додати 1. Число 7, як і всі інші, має свій знак, позначається цифрою 7.
  • Порахуйте, скільки на малюнку тварин.
  • Який ведмедик по порядку?
  • Який зайчик по порядку?
  • Після якої цифри ми заселимо цифро 7?
  • Який по порядку будинок цифри 7?
  1. Перегляд мультфільму

https://www.youtube.com/watch?v=dXezDR9yL2o&t=168s

  1. Робота в зошиті (написання цифри 7)

Цифра сім, як кочерга,

В неї, бач, одна нога.

  • На що схожа цифра 7?
  • Починають писати хвилясту лінію трохи нижче за середину верхньої сторони клітини, доводять її до верхнього правого кута клітини. Написання першого елементу цифри 7 схоже з написанням останнього елементу цифри 2 (рух ручки вгору, вниз, вгору), з тією різницею, що у двійки цей елемент розташований на нижній лінії клітини, а у сімки — під верхньою лінією клітини. З верхнього правого кута проводять похилу паличку до середини нижньої сторони клітини, як у цифри 1. Маленька горизонтальна паличка має перекреслювати довгу паличку приблизно посередині.
  • А зараз напишемо цифру в повітрі, на долоньці.

Фізкультхвилинка

  1. Продовження роботи в зошиті з друкованою основою

V. Закріплення раніше вивченого

1. Робота з підручником

- Що зображено на кожному малюнку?

- Скільки всього квіточок у кожному глечику?

- Скільки ромашок?

- Скільки волошок?

- Порівняйте, чого більше?

- Назвіть дні тижня.

- Скільки всього днів тижня?

2. Порівняння кількості об’єктів (мультимедійна дошка)

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія

docx
Додав(-ла)
Галепа Наталя
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 січня 2023
Переглядів
394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку