"Модульна технологія навчання історії"Проблема над якою працюю: Модульне навчання — це технологія навчання, сутність якої полягає в тому, щоб той, хто навчається, міг самостійно працювати із запропонованими йому індивідуальними програмами, що містять банк інформації та методичні рекомендації щодо виконання завдань.
За МТНІ на уроці історії передбачається широке використання рівневої диференціації ,проблемних завдань і поетапного контролю за засвоєнням знань. Учні працюють з різними джерелами,атласами і контурними картами ,порівняльними таблицями,графіками,діаграмами,ілюстративним матеріалом. Робота може здійснюватися індивідуально,попарно й у підгрупах. Кожний учень одержує можливість працювати за індивідуальною програмою.
Історія-це наука про розвиток людства,минуле життя країн,народів,людей.Історія має велику роль у нашому житті,тому щоб діти краще засвоювали навчальний матеріал,необхідно правильно організувати навчальний процес. Тому я на уроках використовую різні форми,методи та прийоми,а саме такі інтерактивні методи роботи,як:1)аналіз конкретної ситуації;2)урок-бесіда «діалог з класом»3)метод «мікрофон»4)метод «незакінчені речення»5)метод «мозковий штурм»6)метод «дослідник»\7)"Коло ідей"8)"Мозковий штурм"
Ще користуюся елементами педтехнології уроки-історії-уроки- життя за Т.І. Гончаровою. Цією методикою користуюся переважно в старших класах,суть полягає в тому,щоб діти відпрацьовували навички роботи з додатковою літературою,вміння з багатьох джерел відібрати потрібну інформацію,узагальнити її. У процесі підготовки відбувається пошукдодаткової літератури,написання плану,пошук цікавої форми викладу .
Були проведені такі виховні заходи як:відкритий урок на тему: «Галицько-Волинська держава. Монгольська навала на українські землі»Засідання клубу "Юний правознавець"брей-ринг "Твої права і обов'язки"Міні-лекторії різноманітньої тематики "Конституція моєї України","Ніхто не забутий,ніщо не забуто","Визволення України і Полтавщини від німецько-фашистської окупації"
Мої учні беруть участь у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з навчальних предметів та є призерами:1.2019-III місце в II етапі олімпіади з правознавства(10 КЛ.)2.2020р.-II місце в II етапі олімпіади з правознавства (11 клас)та III місце в II етапі з правознавства(9клас)3.2021р.-II місце в II етапі олімпіади з правознавства(9кл);4.2022-III місце в II етапі олімпіади з історії(8 клас).