Досвід роботи вчителя початкових класів Коханівської Галини Михайлівни

Про матеріал
Даний матеріал описує досвід роботи вчителя Козлівського ліцею Козлівської селищної ради вчителя вищої кваліфікаційної категорії Коханівської Галини Михайлівни. Може бути використано для підготовки до атестації.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Козлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ОПИС досвіду роботи вчителя початкових класів КОХАНІВСЬКОЇ ГАЛИНИ МИХАЙЛІВНИ

Номер слайду 2

РОЗДІЛ І Візитна картка

Номер слайду 3

Педагогічний стаж – 24 роки Коханівська Галина Михайлівна вчитель початкових класів кваліфікаційна категорія «Спеціаліст першої категорії» «Щоб бути гарним педагогом, треба любити те, що викладаєш, і любити тих, кому викладаєш.» В. Ключевський

Номер слайду 4

ДАНІ ПРО ОСВІТУ Освіта – вища, у 2006 році закінчила Тернопільський педагогічний університет ім. В.Гнатюка Факультет – початкове навчання Спеціальність – вчитель початкових класів

Номер слайду 5

МОЄ КРЕДО «Учитись важко, а учить ще важче. Але не можеш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще – то й сам сягнеш нової висоти!» М. Сингаївський.

Номер слайду 6

Мої нагороди

Номер слайду 7

САМООСВІТА

Номер слайду 8

РОЗДІЛ ІІ Методична скарбничка

Номер слайду 9

ТЕМА ДОСВІДУ «Формування творчої особистості молодших школярів шляхом застосування інтерактивних методів на уроках читання та української мови»

Номер слайду 10

Створити комфортні умови навчання, за яких учень відчуває власний успіх, свою інтелектуальну досконалість.

Номер слайду 11

Інтерактивне навчання – це навчання діалогу, під час якого відбувається взаємодія учасників педагогічного процесу з метою взаєморозуміння, спільного розв’язання навчальних завдань, розвитку особистісних якостей учнів

Номер слайду 12

МЕТА ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ Створення комфортних умов навчання при яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам навчальний процес

Номер слайду 13

Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної активної взаємодії усіх учнів. Це базується на співпраці, взаємонавчанні: учень учитель учень

Номер слайду 14

Інтерактивне навчання сприяє: формуванню загальнонавчальних та предметних навичок можливості відстоювати та пропонувати свою думку максимальному використанню своїх здібностей формуванню навичок толерантного спілкування створенню атмосфери співробітництва взаємодії творчому підходу до розв’язання проблеми опановуванню нового матеріалу за короткий час вмінню аргументувати свою точку зору можливості проявити ініціативу, самостійність формуванню доброзичливого ставлення до інших розвитку комунікативних якостей виробленню життєвих цінностей

Номер слайду 15

ПЕРЕВАГИ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ У роботі задіяні всі учні класу Діти вчаться працювати у групі (команді) Формується доброзичливе ставлення до опонента За короткий час опановується багато нового матеріалу Створюється ситуація успіху Кожна дитина має можливість пропонувати свою думку

Номер слайду 16

Підтримує розвиток пізнавальної активності і самостійності учнів Розкриває потенційні можливості та здібності дітей Сприяє розвитку творчого мислення Створює комфортні умови навчання Передбачає урізноманітнення навчальної діяльності

Номер слайду 17

ПРИНЦИПИ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ: цілеспрямований розвиток дитини на основі комплексної розвивальної системи;  провідна роль теоретичних знань; навчання на високому рівні складності; вивчення матеріалу швидким, але доступним темпом; усвідомлення дитиною цілісності процесу навчання; включення до процесу навчання емоційної сфери; робота над розвитком усіх дітей як з низьким, так і з високим рівнем навчальних можливостей.

Номер слайду 18

ПРОБЛЕМИ ТА ТРУДНОЩІ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ Учень часто не має власної думки, а якщо і має, боїться її висловлювати відкрито, на весь клас. Школярі не вміють слухати інших, об’єктивно оцінювати їх думку, рішення. Висловлення думок з метою завоювання “ авторитету ”. Характерно для роботи в групах є підвищений шум.

Номер слайду 19

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВПРОВАДЖУЮ ЧЕРЕЗ: Групову роботу, роботу в парах; Залучення учнів до самооцінки; Роботу з довідковою літературою; Створення проблемних ситуацій; Виконання творчих завдань.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Правила для учнів під час використання інтерактивних методів Кожна думка важлива! Ми всі – партнери! Не бійся висловитися! Важлива кожна роль! Вмій погодитися і не погодитися! Тільки обґрунтовані докази! Вислухав, висловився, вислухав! Говори чітко, ясно, красиво! Обдумав, сформулював, висловив! Обговорюємо сказане, а не людину!

Номер слайду 23

За допомогою інтерактивних методів дитина на уроці Вчиться висловлювати власну думку Вчиться приймати рішення Шукає варіанти вирішення проблеми Вчимться креативно мислити Самостійно обирає потрібний шлях Досліджує проблему

Номер слайду 24

    ґрунтовно аналізувати навчальну інформацію, творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу; навчитися слухати іншу дитину, поважати думку іншого; моделювати і розв’язувати пізнавальні та життєві ситуації; вчитися працювати у групі, визначати своє місце в ній, уникати конфліктів, прагнути до діалогу, знаходити спільне рішення; розвивати навички проектної самостійної роботи. Застосування інтерактивних технологій у навчанні дає змогу учням:

Номер слайду 25

ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ, ЩО СПРЯМОВАНІ НА РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ УЧНІВ актуалізація і збагачення словникового запасу учнів під час роботи з малюнками добір слів на задану тему; словотворчі вправи (спостереження за зміною значення слова, творення нових слів); лексичні вправи (групування слів, близьких за значенням, заміна слів синонімами, вживання антонімів);

Номер слайду 26

Дещо змінивши слова видатного китайського філософа Конфуція, можна сформулювати КРЕДО ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ Те, що я чую, я забуваю . Те, що я бачу і чую, я трохи пам'ятаю. Те, що я чую, бачу і обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я здобуваю знання і навички. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Якими я хочу бачити своїх учнів: Людиною, в житті якої переважають мотиви самовдосконалення; Людиною, що зберігає інтерес до пізнання світу протягом усього життя; Людиною вільною, яка усвідомлює свої права і визнає права інших людей з їхніми переконаннями та віросповіданнями; Людиною, що знає свій родовід, малу і велику батьківщину, поважає і шанує звичаї і традиції предків; Людиною, в основі вчинків якої переважають гуманістичні ідеї та цінності. Мені так хочеться , щоб всі учні яких я навчала, навчаю та буду навчати, стали людьми з великої літери…

Номер слайду 29

Філософія освіти «Всі діти обдаровані і талановиті, тому покликання вчителя - підтримувати в них талановитість, розвивати і плекати індивідуальне, самобутнє, спираючись на їх природу, боячись втратити їх»

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Дякую за увагу!

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
16 березня 2023
Переглядів
476
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку