Вивчення міжособистісних взаємин у классному колективі
Клас ___3-А______
Кількість учнів _28__, з них хлопців _14__, дівчат _14_.
Склад класу:
Учні 3-А класу активно працюють на уроках, більшість дітей зацікавлені навчанням, приймають участь у різних освітніх конкурсах та олімпіадах. Також брали участь у тижні правил дорожнього руху. Більшість дітей відвідують різні секції та гуртки, як в школі. Та і за її межами.
Згуртованість класу:
Учні ставляться один до одного по різному, в залежності від вподобань. Та здебільшого клас ділиться на невеличкі групи за інтересами (учасники груп постійно змінюються). Також є діти які ставляться до всіх однаково, підтримують та допомагають кожному, хто до них звернеться. У класному колективі ведуть себе згуртовано та дружньо, вболівають один за одного.
Організованість класу:
Учні не можуть самостійно організуватися до роботи на уроці чи у виконанні колективних справ. Їм досить важко роз приділити між собою обов’язки, виконувати їх без нагляду. Не всі учні можуть працювати в колективі, у них проявляються надмірні лідерські якості, вони не дослухаються до думки інших.
Громадська думка в класі:
Здебільшого учні роблять те про, що говорять, та інколи їх дії не збігаються зі словами. Вони одразу говорять те, що їм не подобається в інших однокласниках. Інколи висміюють помилки інших перед класом. Деякі учні спілкуються за межами школи, проводять дозвілля разом.
Актив класу, учнівське самоврядування:
У класі відсутній актив класу, чи учнівське самоврядування. Проте деякі завдання вчителька дає учням вибірково. У класі є два явних лідера, які часто змагаються між собою, але тільки коли це стосується навчання чи прийнятті участі у різних конкурсах. Між собою вони спілкуються дружньо, конфлікти не створюють.
Зв'язок класного колективу з загальношкільним колективом:
Учні класу беруть активну участь у житті школи. Ознайомлені з усіма подіями, які відбуваються у інших класах, а також шкільних свят.
Заходи щодо подальшого зміцнення класного колективу:
Для подальшого зміцнення класного колективу пропоную вчителя та батькам більше організовувати спільне дозвілля учнів за межами класу та школи. Учням необхідно більше дізнатися цікавого один про одного, згуртуватися.