Зразок характеристики міжособистісних взаємин у классному колективі

Про матеріал
Кожен клас - потенційний колектив, але аж ніяк не кожен клас реально існуючий колектив і діючий як колектив. Виникнення у його членів почуття спільності, почуття «ми - колектив» є результатом сприятливого розвитку класу і створює умови для ідентифікації особистості дитини з класом і відокремлення його в класному колективі.
Перегляд файлу

Вивчення міжособистісних взаємин у классному колективі

 

Клас ___3-А______

Кількість учнів _28__, з них хлопців _14__, дівчат _14_.

Склад класу:

Учні 3-А класу активно працюють на уроках, більшість дітей зацікавлені навчанням, приймають участь у різних освітніх конкурсах та олімпіадах. Також брали участь у тижні правил дорожнього руху. Більшість дітей відвідують різні секції та гуртки, як в школі. Та і за її межами.

Згуртованість класу:

Учні ставляться один до одного по різному, в залежності від вподобань. Та здебільшого клас ділиться на невеличкі групи за інтересами (учасники груп постійно змінюються). Також є діти які ставляться до всіх однаково, підтримують та допомагають кожному, хто до них звернеться. У класному колективі ведуть себе згуртовано та дружньо, вболівають один за одного.

Організованість класу:

Учні не можуть самостійно організуватися до роботи на уроці чи у виконанні колективних справ. Їм досить важко роз приділити між собою обов’язки, виконувати їх без нагляду. Не всі учні можуть працювати в колективі, у них проявляються надмірні лідерські якості, вони не дослухаються до думки інших.

Громадська думка в класі:

Здебільшого учні роблять те про, що говорять, та інколи їх дії не збігаються зі словами. Вони одразу говорять те, що їм не подобається в інших однокласниках. Інколи висміюють помилки інших перед класом. Деякі учні спілкуються за межами школи, проводять дозвілля разом.

Актив класу, учнівське самоврядування:

У класі відсутній актив класу, чи учнівське самоврядування. Проте деякі завдання вчителька дає учням вибірково. У класі є два явних лідера, які часто змагаються між собою, але тільки коли це стосується навчання чи прийнятті участі у різних конкурсах. Між собою вони спілкуються дружньо, конфлікти не створюють.

Зв'язок класного колективу з загальношкільним колективом:

Учні класу беруть активну участь у житті школи. Ознайомлені з усіма подіями, які відбуваються у інших класах, а також шкільних свят.

Заходи щодо подальшого зміцнення класного колективу:

Для подальшого зміцнення класного колективу пропоную вчителя та батькам більше організовувати спільне дозвілля учнів за межами класу та школи. Учням необхідно більше дізнатися цікавого один про одного, згуртуватися.

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
16 березня 2023
Переглядів
397
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку