Досвід роботи вчителя початкових класів"Згуртування учнівського колективу як запорука успішної взаємодії у навчально-виховному процесі​"​

Про матеріал
Досвід роботи вчителя початкових класів "Згуртування учнівського колективу як запорука успішної взаємодії у навчально-виховному процесі​"​
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ РОБОТИКалайтан   Надії   Євгеніївни, Класного керівника 3 класу. Овсюківської гімназії

Номер слайду 2

Запрошую Вас у свій маленький, світ дитинства,творчості та радості 

Номер слайду 3

Калайтан Надія Євгеніївна2002 рік народження2008-2017-навчання у середній школі 2017-2021-навчання у Комунальному закладі "Прилуцький гуманітарно-педагогічний фаховий коледж ім.І. Я. Франка"Чернігівської обласної ради2021-по цей час- Овсюківська гімназія, вчитель початкових класів

Номер слайду 4

Проблемна тема:"Згуртування учнівського колективу як запорука успішної взаємодії у навчально-виховному процесі​"

Номер слайду 5

Важливим завданням вчителя є встановлення з класом конструктивних, врівноважених і доброзичливих стосунків, які перетворюються на взаємини (взаємні стосунки).

Номер слайду 6

«Діти, як квіти. Доторкнись до кожної з них –і вона задзвенить, і розсиплеться аромат, не схожий один на одного».

Номер слайду 7

Моя педагогічна філософія. Розвивати, навчати, виховувати одночасно. Максимально враховувати індивідуальні здібності учня. Створювати позитивний мікроклімат. Всебічно розвивати творчі здібності дітей. Формувати свідому, активну особистість та громадянина своєї країни. Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.

Номер слайду 8

Головним і найважливішимзавданням класного керівника є сприяння формування особистості учня, розвитку його задатків, можливостей, здібностей і талантів,а також його соціалізації, залучення до сфери суспільно-соціальних відносин.

Номер слайду 9

Засобом згуртування учнівського колективу є формування в ньому традицій. Особливо важливі так звані щоденні традиції - дотримання певних правил поведінки у повсякденному житті (наприклад, "у нашому класі не запізнюються", "у нашому класі допомагають один одному","у нашому класі всі є активними","у нашому класі немає слів "не хочу","не буду",а  такі слова "хочу","буду" та ін.). Шкільні традиції виховують в учнів почуття обов'язку, честі, гордості за колектив, його успіхи в навчанні та праці.

Номер слайду 10

На всіх стадіях розвитку учнівського колективу  цілеспрямовано працюю над його згуртуванням ​Важливою у цій роботі є система послідовних цілей, досягнення яких зумовлює перехід від простого задоволення результатами роботи до глибокого почуття обов'язку

Номер слайду 11

З початком своєї педагогічної діяльності я працюю над проблемою згуртування класного колективу. У процесі формування колективу я намагалась вирішити кілька важливих соціально-психологічних завдань. Одне з них – це об’єднання учнів навколо цілей спільної діяльності. Воно починається з того, що учні співвідносять свої особисті інтереси й потреби із цілями і завданнями колективу. Далеко не кожен учень може усвідомити свої інтереси в колективній діяльності, правильно сприйняти, оцінити навколишнє оточення з погляду того, які можливості колектив надає йому для власного росту, розвитку його творчих здібностей. Загально відомо, що навчити творчості не можливо, але можна дати уміння , навички і знання , які допоможуть дитині у творчості та її духовному розвитку. Кожна дитина має до чогось певні здібності. Моє завдання, завдання класного керівника – відшукати найменші пагінці таланту, зберегти і всебічно розвивати їх. 

Номер слайду 12

Плануючи роботу з класним колективом я ставлю собі наступні завдання:• прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для засвоєння навчальних програм i розвитку творчих здiбностей;• пiдтримувати позитивний мiкроклiмат в колективi та групах, на уроках i в позаурочному спiлкуваннi;• виховувати турботливе ставлення одне до одного, до батькiв, учителiв, молодших за вiком i людей похилого вiку; формувати найкращi моральнi якостi;• надавати квалiфiковану допомогу батькам у питаннях виховання в дiтях кращих людських якостей i подолання негативних звичок i рис характеру;• прищеплювати учням загальноприйнятi етичнi норми в поведiнцi та спiлкуваннi;• виховувати творчi здiбностi, пiдтримувати iнiцiативнi, органiзаторськi здiбностi та естетичнi нахили в дiтей.

Номер слайду 13

Задля поставленої мети планую сформувати у учнів ціннісне ставлення· до суспільства і держави· до себе і до людей· до праці· до природи· до мистецтва

Номер слайду 14

Вправи, які я застосовую на покращення згуртованості класу. Вправа «Розмовляючі руки»Ведучий дає команди, які учасники виконують мовчки в парах. Варіанти інструкцій створеним парам:• Привітатися за допомогою рук.• Помиритися руками.• Висловити підтримку за допомогою рук.• Пожаліти руками.• Висловити радість.• Побажати удачі.• Попрощатися руками. Вправа «Пори року». Учасники мовчки об’єднуються в групи за порами року відповідно до дати народження. Потім кожна група пантомімічно зображує свою пору року, завдання інших – вгадати її. Вправа «Імена-якості». Кожен придумує певну якість особистості, рису характеру і т.д., що починається на ту ж букву, що і ім’я (наприклад, Лариса – любов, Сергій – скромність), яке він міг би привнести в цю групу сьогодні.

Номер слайду 15

Вправа "Подібність і відмінність" Ведучий: « Люди спілкуються, бо вони схожі або відмінні один від одного. Давайте знайдемо відмінності і схожість один з одним. Кожен з вас повинен вимовити фазу, звертаючись до сусіда справа: “Ми з тобою схожі, тим що … (називається будь – яка ознака “схожості “), але на відміну від тебе я … (називається будь – якої ознака “відмінності “). Наприклад: “Ми з тобою схожі, тим що любимо тварин, а особливо кішок, але на відміну від тебе я люблю їсти пломбір з солоним огірком.”

Номер слайду 16

Напрямки роботи для покращення згуртованості класу: Розвивати творчі здібностіВпроваджувати інноваційні методи навчання та виховання. Здійснювати диференційований підхід до навчання. Створити умови для всебічного розвитку дитини

Номер слайду 17

Основні напрямки виховної роботи,які я застосовую у своїй педагогічній діяльності: Взаєморозуміння. Творчий підхід. Формування учнівського колективу. Толерантність. Співпраця вчитель-батьки. Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах, дуже активні,під час даних заходів,діти вчаться "жити в одному колективі та бути опорою для інших"

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
3.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Скред Валентина Олександрівна
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
pptx
Додав(-ла)
Калайтан Надія
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
13 червня 2022
Переглядів
1061
Оцінка розробки
3.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку