Слайд 1
Актуальність створення сайту полягає у висвітленні методичних матеріалів з проблем роботи циклової комісії фізичного виховання. Матеріал розрахований на широкий загал здобувачів освіти всіх рівнів, студентів, батьків, викладачів закладів вищої освіти для ознайомлення з проведеною роботою стуктурного підрозділу коледжу, який забезпечує спортивно-масову діяльність та створення позитивного іміджу здоров’язбереження. Створення такого веб-ресурсу підвищує якість освіти студентів в умовах її реформування. Завітати на сайт можна за посиланням https://sites.google.com/site/lpkfosvita/home (фото знизу) або з головної сторінки веб-сайту освітнього закладу (Лисичанський педагогічний коледж) http://lisichansk.luguniv.edu.ua/index.htm. (емблема закладу). Розробник: голова циклової комісії, викладач ФВ Крошка С.А.
Слайд 2
Сайт має естетичний вигляд та зручну навігацію і складається зі сторінок:
Головна, де висвітлюється проблема циклової комісії на поточний рік; пріоритетні напрямки діяльності та задачі ц/к; анонс відеосюжетів яскравих спортивно-масових заходів, флешмобів та проектів, направлених на популяризацію ЗСЖ, національно-патріотичного виховання підростаючого покоління; перемоги ц/к у конкурсах, проектах різних рівнів. Викладачі та студенти тісно співпрацюють під час оновлення сайту інформативними повідомленнями, розвиваючи тим самим креативність, комунікативну компетентність.
Слайд 3
Викладачі активно включилися у роботу по впровадженню ІКТ у освітній процес, а саме створенню різних віртуальних платформ, зокрема блогів з фахових дисциплін. Є перелік усіх дисциплін з адресами блогів. Навігація блогів зручна, доступна, фахово та естетично оформлена. Наявні відомості про вивчення дисципліни, завдання з кожного модуля (лекції, семінари, практичні, тести, завдання для контролю модуля, кросворди, відеофрагмети, презентації, електронні підручники.
Зручним для викладачів є те, що можна працювати з широкою аудитолрією студентів, які навчаються за альтернативними формами. Мобільность та доступність - визначна роль у творенні інформаційного суспільства та роботи зі студентами.
Слайд 4
Сторінка досягнення анонсує перемоги у конкурсах, участь у змаганнях, сертифікація викладачів та студентів, перелік досягнень викладачів; Гіперсилка виступи збірних команд коледжу у спартакіаді серед ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації м. Лисичанська; розміщений моніторинг спортивної майстерності студентів спеціальності «Фізичне виховання», який показує результати спортивних досягнень студентів, їх позитивну динаміку чи недостатній рівень розвитку; створення альманахів спеціальності.
Слайд 5
Сторінка Викладачі, де зазначається професійна характеристика діяльності членів ц/к.
Слайд 6
Сторінка Наукова робота, де виокремлюються наукові здобутки студентів та викладачів на міжнародному, всеукраїнському, регіональному, міському, коледжному рівнях. Наукова робота нарівні з освітнім та виховним процесами є невід’ємною складовою частиною будь-якого закладу освіти. Наукова діяльність циклової комісії фізичного виховання – інтелектуальна творча діяльність, спрямована на отримання і використання нових знань. Основними її формами є дослідження, участь у науково-практичних конференціях, їх організація та проведення, де спостергається симбіоз викладацької та студентської науки.
Слайд 7
Сьогодні проблема надання освіти дітям з особливими освітніми потребами набуває широкої актуальності. Лисичанський педагогічний коледж має певний досвід з впровадження інклюзивної освіти, що освітлено на науково-практичних форумах різних рівнів. Є певні наробки з каністерапії, новітніх технологій збереження здоров’я. Заклад освіти об’днав навколо себе чимало прихильників та однодумців.
Слайд 8
Фотогалерея анансує яскраві моменти участі викладачів та студентів у науково-практичних конференціях, семінарах, спортивних змаганнях на базі коледжу та поза його межами.
Слайд 9
На сторінці розміщений матеріал їх проведення за програмами «Вчимося жити разом», «Забезпечення захищеного навчального середовища для дітей та підлітків біля контактної лінії в Східній Україні», програми DOCCU, які впроваджуються в освітній процес майже 3 роки. За результатами діяльності проводяться супервізії з вчителями закладів освіти, визначаються пріорітетні напрямки роботи. В коледжі закладено фундамент для впровадження освіти на основі життєвих навичок зі студентською молоддю.
Слайд 10
Феліксологічна студія включає три напрямки
1. Валеологічна студія, мета якої формування у студентів наукового світогляду, валеологічної свідомості і культури; здобуття базового рівня знань та вмінь з валеології; розробка й проведення наукових досліджень з питань валеологічного виховання. Є гіперпосилання на сайт валеологічної студії «Краса і здоров’я», де висвітлюються актуальні проблеми збереження здоров’я студентської молоді.
2. Центр саногенного мислення, де акцентується увага на формуванні у студентської молоді механізмів саногенного мислення, продуктивної діяльності та ефективної взаємодії; розвиток якостей повноцінного високоінтелектуального та соціально-корисного індивіда; виховання психологічної самоорганізації, самодисципліни, самовдосконалення студентів.
3. Студія «Старт», де популяризується спорт, як запорука активного довголіття.
Слайд 11
Спортивний клуб здійснює всебічну роботу з розвитку фізичної культури і спорту, об’єднання студентів, викладачів коледжу, співробітників, їхніх дітей, інших громадян для спортом, оздоровлення та популяризації здорового способу життя. В рамках діяльності СК ,,ЛПК” серед студентів спеціальності ,,Фізичне виховання” проводиться моніторинг спортивної майстерності, який показує результати спортивних досягнень студентів, їх позитивну динаміку чи недостатній рівень розвитку.
Слайд 12
Сторінка Studsportlife знайомить з витоками сходження викладачів спеціальності ФВ на зірковий олімп. Висвітлює ТОП-10 найкращих спортсменів за кожен спортивний рік. Акцентує увагу на спортивних досягненнях видатних студентв коледжу з різних видів спорту.
Слайд 13
Звичайно є нормативно-методична база, яка включає план ц/к, протокли, робочі програми викладачів, нормативно-правове забезпечення спеціальності.
Слайд 14
Педагогічна практика – невід’ємна частина освітнього процесу. Її сторінка включає серію рухливих ігор, знятих самими студентами на допомогу студенту-практиканту, перелік документації з переддипломної педпрактики, нормативне забезпечення практики, оф-лайн лекції викладачів на допомогу студентам, приклади конспектів уроків з ФК, фотогалерея практичної підготовки студентів.
Слайд 15
Є посилання на он-лайн ресурси. офіційних веб-сайтів освітніх установ, фахових науково-методичних журналів, газет
Слайд 16
Спортивна база налічує: дві спортивні зали, спортивний майданчик з біговими доріжками, секторами для метання та штовхання ядра, полями для гри у футбол, баскетбол, волейбол; дві тренажерні зали; орендований басейн на території НПЗ; зала ритміки та хореографії. В достатній кількості спортивне обладнання та інвентар. Фаховий кабінет з теорії і методики виховання № 214.
Зручно користуватися картою сайту.
Слайд 16
Таким чином, контент сайту має певний обсяг матеріалу, не завантажений великим текстом, оптимально інформативний, читабельний, доступний для користування. Призначений для активного впровадження інформаційних технологій у освітній процес, забезпечення інформаційної культури та компетентності студентської молоді. Створення єдиного освітнього інформаційного середовища сприяє розвитку навчальної, педагогічної, управлінської й обслуговуючої діяльності закладу освіти у тісному взаємозв’язку зі студентською молоддю.
1