"Довга казка про Кошеня, якому не подобалося жити вдома»

Про матеріал
Пропоную презентацію до уроку літературного читання 3 класу НУШ.Матеріал побудований на основі казки Г. Малик "Довга казка про Кошеня, якому не подобалося жити вдома".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ліцей №10 Новокаховської міської ради. Літературне читання 3 клас Галина Малик «Вуйко Йой і Лишиня» « Довга казка про Кошеня, якому не подобалося жити вдома» Вчитель : Прийма І. А.

Номер слайду 2

Налаштуємось на роботу. Пролунав для нас дзвінок!Кличе в подорож урок!Вушка, прислухайтесь!Очки, придивляйтесь!Носик, глибше дихай!Ротик, посміхнись!Спинки, розправляйтесь!Ручки, піднімайтесь!Нумо, до роботи. Дружно всі взялись!

Номер слайду 3

Обери свій настрій

Номер слайду 4

Вправа « Мозковий штурм»- До якого уроку ми підготувалися?Над яким розділом працюємо? Що таке казка?Які бувають казки?Казки якого автора ми зараз читаємо?Що ви знаєте про письменницю Галину Малик?Яку казку ми розглянули на попередніх уроках?Чого навчає нас ця казка?

Номер слайду 5

Таблиця для розчитування1 АОУИІЕММАМОМУМИМІМЕННАНОНУНИНІНЕВВАВОВУВИВІВЕЛЛАЛОЛУЛИЛІЛЕССАСОСУСИСІСЕККАКОКУКИКІКЕППАПОПУПИПІПЕРРАРОРУРИРІРЕТТАТОТУТИТІТЕДДАДОДУДИДІДЕЗЗАЗОЗУЗИЗІЗЕББАБОБУБИБІБЕГГАГОГУГИГІГЕҐҐАҐОҐУҐИҐІҐЕЧЧАЧОЧУЧИЧІЧЕХХАХОХУХИХІХЕЖЖАЖОЖУЖИЖІЖЕШШАШОШУШИШІШЕЦЦАЦОЦУЦИЦІЦЕЩЩАЩОЩУЩИЩІЩЕФФАФОФУФИФІФЕДЗДЗАДЗОДЗУДЗИДЗІДЗЕДЖДЖАДЖОДЖУДЖИДЗІДЖЕ       

Номер слайду 6

Загадка Я вмію чисто митися. Не водою — язичком. І часто мені сниться. Тарілка з молочком! (Кішка)

Номер слайду 7

Гра «Віднови пісеньку» Наше кошеня живе у хатинці біля лісу і дуже любить мандрувати та співати. Під час однієї мандрівки воно погубило слова улюбленої пісеньки. Тож просить вас повернути слова на місце.— Кицю, кицю, де __________ ? Що ти їла, що ___________? — Я на _________ була, Там __________ пила, А що ______ — не скажу, Тільки ________ покажу. Слова для довідки: була, пила, річці, водичку, їла, хвостик.

Номер слайду 8

Словникова робота. Кіски, кирпатий, мисочка, знайоме, молоко, подобалося, щоранку, літнього. Прочитайте слова з наголосом на першому складі. Прочитайте слова, що мають таке значення: — короткий, задертий догори ніс;— зменшувана форма слова «коса»;— протягом кожного ранку.

Номер слайду 9

Довга казка про Кошеня, якому не подобалося жити вдома— Було у мене якось одне знайоме Кошеня, — так почав свою казку вуйко Йой . — Воно мало мисочку . À у мисочці було молоко . Молоко Кошеняті наливала дівчинка . У дівчинки було дві кіски і кирпатий носик . À ще у дівчинки були тато й мама . Жили вони у будиночку . Будиночок стояв край лісу . Спочатку Кошеняті подобалося жити разом з дівчинкою і пити щоранку молоко з мисочки . Àле одного чудового літнього дня Кошеняті стало нудно . «Ну що це за життя?! — подумало воно . — Кожного дня — одне й те саме: дівчинка, будиночок, молоко в мисці! Піду мандрувати!» І воно вирушило до лісу . О! Як цікаво було у великому лісі! Співали пташки, зозуля кувала: «Ку-ку! Ку-ку!» — аж лунайшла!

Номер слайду 10

Довга казка про Кошеня, якому не подобалося жити вдома Навколо росли квіти, яких Кошеня ніколи не бачило! Літали велетенські райдужні бабки, і кудисьу справах бігли великі смарагдові жуки . У деякихжуків були роги, наче у оленів! Дзюркотів струмочок . У ньому плавали маленькісріблясті рибки . Вони вискакували з води і виблискували на сонці . Справді, у лісі було дуже цікаво! Кошеня йшло все далі й далі . Воно зовсім забулопро дівчинку і свій рідний будиночок . Багато часу минуло чи мало, аж Кошеня захотілоїсти . Воно сіло і згадало свою мисочку з молоком . «Може, повернутися додому?» — подумало Кошеня . Àле де ж та стежка, якою воно побігло у ліс? Її небуло! Навколо були густі кущі і незнайомі дерева! Кошеня зрозуміло, що заблукало . Як тепер вибратися з цього великого густого лісу?

Номер слайду 11

Перевірка первинного сприйняття тексту. Відповіді на запитання:- Де жило Кошеня?- Що воно любило?- Чому воно вирішило мандрувати?

Номер слайду 12

Повторне читання тексту «Ланцюжком» (І частина)Відповіді на запитання:- Хто розказував казку?Прочитайте опис дівчинки. З ким жило кошеня?

Номер слайду 13

Читання « Рибками»Робота над ІІ частиною казки .- Читаючи цю частину, подумайте, чому Кошеняті було цікаво в лісі?Відповіді на запитання: Як кувала зозуля?Що робили рибки?Якими вони були?Коли Кошеня захотіло повернутися додому?Що зрозуміло Кошеня?

Номер слайду 14

Гра «Доповни речення»Було у мене якось одне … Воно мало …À у мисочці …Молоко Кошеняті …У дівчинки було …— Кожногодня — одне й те саме: … Піду …

Номер слайду 15

Підсумок уроку. Як називається казка, яку ми сьогодні почали читати?Хто автор казки?Чого навчає казка?

Номер слайду 16

Вправа «Інтерв’ю»- У кого з вас є котик?Розкажіть про свого улюбленця.

Номер слайду 17

Рефлексія

pptx
Додав(-ла)
Прийма Інна
Пов’язані теми
Літературне читання, Презентації
НУШ
Додано
17 листопада
Переглядів
102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку