: «Довжина. Одиниці вимірювання довжини: метр, дециметр, сантиметр, міліметр

Про матеріал
Цікава розробка уроку! Вивчаючи тему: : «Довжина. Одиниці вимірювання довжини: метр, дециметр, сантиметр, міліметр"
Перегляд файлу

Тема: «Довжина. Одиниці вимірювання довжини: метр, дециметр, сантиметр, міліметр

Мета: повторити одиниці вимірювання довжини, вправлятися у перетворенні одиниць вимірювання довжини; вправлятися у вимірюванні і креслені відрізків; удосконалювати обчислювальні навички, розв’язувати задачі.

Очікувані результати: читає, знаходить, аналізує інформацію подану в таблицях, схемах; добирає числові дані необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації; порівнює іменовані числа, подані в одиницях вимірювання довжини; перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань; Застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язання практично зорієнтованих задач; виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання дожини.

Хід уроку

  1. Вітання , налаштування на урок.(Слайд 1)

Ми – діти України!

Держава в нас єдина!

Ми посміхнемось небу

І квітці, і дощу!

Усім добра бажаємо,

Урок розпочинаємо!

Дітки, а зараз до вашої уваги я пропоную ребус, відгадайте, яке слово зашифроване.(Слайд 2)

Так, це дійсно сім’я. І це слово для нас дуже важливе, тому що вдома вас оточує сім’я, це мама, тато… люди, котрі піклуються про вас. В школі вас оточує ваша шкільна сім’я. А ми - український народ є однією великою сім’єю, котра має спільну мету!

Дітки, а яка цифра сховалася у слові «Сім’я». Так це цифра 7. А з чим ще у вас асоціюється ця цифра? (7 нот, кольорів райдуги, днів тижня,7 листопада…)

Пальчикова вправа (розігріти пальчики)

 Тож пропоную від попередньої роботи пропустити вниз 4 клітинки, 10 від початку рядочка, записати 7 листопада, дистанційна робота і каліграфічно прописати цифру 7. Я сподіваюся, що в 3 класі ви це зробите ідеально, навіть без моєї допомоги. А тепер візьміть олівчик улюбленого кольору і обведіть цифру, котра вийшла у вас найкраще. Що ми можемо сказати про цифру 7 ( це одноцифрове число, непарне, має сусідів 6 і 8, воно натуральне).

Дітки, а ось в моїх руках є чарівна коробочка. А спробуйте відгадати, що в ній знаходиться. Ви задаєте питання, а я даю відповідь «Так чи ні». Подумайте, який зараз урок і, що там може бути?

Так, молодці, це лінійка!  А для чого потрібна лінійка? Що можна виміряти за допомогою лінійки? А якщо мені потрібно виміряти відстань від столу до дверей, за допомогою чого я можу це зробити? Тож давайте пригадаємо в яких одиницях ми вимірюємо довжину! (м, дм, см) А тепер погляньте на лінійку, чи можливо ви вже знаєте, що то за поділочки між 0 і 1, між 1 і 2 і т.д. Тож і темою нашого сьогоднішнього уроку є «Довжина. Метр, дециметр, сантиметр та міліметр»

Сьогодні на уроці ви зможете користуватися приміточкою співвідношення одиниць вимірювання довжини, котра знаходиться на с.109 вашого підручника. Розгляньте її, будь ласка.

Дітки, сьогодні до нас на урок завітали наші відомі козаки: Писар, Дзиґа і Відчайдух. В бібліотеці вони знайшли книгу про страусів і дуже хочуть познайомитися з цими дивовижними птахами. Але до Африки дуже далеко. То ж я заспокоїла їх і запропонувала допомогу. Сподіваюся, ви не проти допомогти. Адже страусів можна побачити в нас в Україні, а в якій саме області, ви дізнаєтесь, коли розставите іменовані числа в порядку зростання. Записати

 

 

 

Так, дійсно, це Херсонська область (Слайд3) заповідник Асканія Нова.

А тепер знайомтеся із страусами, котрі нам підготували завдання, за виконання яких ми отримаємо бонус (страуси не яйце, у якому буде схована цікава і пізнавальна інформація про даний вид страуса).

Завдання 1  Від страуса нанду.  Розгляньте табличку, в котрій дається висота кожного страуса. Письмово дайте відповіді на запитання.

C:\Users\2\Downloads\Знімок екрана 2022-11-01 221616.png

  1. Запиши висоту кожного страуса в дм. (14дм, 26дм,15дм)
  2. На скільки дм африканський страус вищий за страуса нанду?(26дм-14дм=12дм)

Молодці, дітки, тож отримуємо яйце від страуса нанду з цікавою інформацією про нього.

 

 

 

 

 

 

 

Фізкультхвилинка

Дружно ми усі стаємо,

Фізхвилинку розпочнемо

Рухаємось дистанційно,

Впевнено і енергійно. (Руханка «Дистанційка»)

Завдання 2 Від африканського страуса.

Не дивлячись на те, що африканський страус найбільший серед страусів, він нас хоче детальніше познайомити з найменшою одиницею вимірювання довжини – міліметром.  Давайте на с. 110 прочитаємо навіщо ж використовують мм.

А зараз підготуйте свої лінієчки, спробуємо на лінійці відшукати те, що просить нас африканський страус. (Слайд ?)

Не ховайте свої лінійки, виконаємо завдання №3 с.111.

Молодчинки, і це завдання виконали, тож отримуємо яйце від африканського страуса.

 

 

 

Давайте трішки перепочинемо, бо наші оченятка вже втомилися. Виконаємо вправи на увагу.

Коли ви чуєте слово «метр» - подивіться у вікно

                                       «дециметр» - переведіть погляд на двері

                                       « сантиметр» - на стелю

                                           «міліметр» - просто заплющіть оченята

Завдання 3 Від страуса ему

    Задача 6 с.111

Молодчинки, і з цим завданням справилися. Тож отримуєте яйце від страуса ему, де дізнаєтесь цікаву інформацію і про нього.

Ми виконали 3 завдання, тож залишилося

отримати домашнє завдання, а це буде №7 с.111

Погляньте на нього уважно, вам потрібно буде

обрати будь які 4 нерівності, записати їх і пос-

тавити відповідний знак. На наступному уроці

 ми з вами продовжимо працювати над цією темою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексія.

Дітки, ви сьогодні були великими молодчинками. Зробили дуже гарну справу, не лише показали які ви розумні та кмітливі, а й допомогли нашим козакам дізнатися більше інформації про страусів.  Ану  погляньте на страусині яйця, чи одинакові вони? А з якою одиницею вимірювання довжини можна асоціювати найбільше яйце? А середнє?А  менше? А чи можна страусине яйце асоціювати з міліметром? 

А тепер пропустіть від попередньої роботи 2 клітиночки і під лінієчку накресліть лінію довільної довжини, поставте на початку крапочку, а вкінці стрілочку, а тепер погляньте на мене, подаруйте мені посмішку, а тепер цю посмішку у вигляді смайлика перенесіть на свою лінію . Якщо ви вважаєте, що у вас все вдалося, що ви гарно володієте отриманими знання, намалюйте смайлика біля стрілочки; Якщо ви працювали добре, але можете краще – посередині, а якщо ви ще потребуєте допомоги , то біля крапочки.

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 березня 2023
Переглядів
1046
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку