Нерівності зі змінною. Знаходження розв’язків нерівностей зі змінною.

Про матеріал
Конспект уроку математики для 3 класу за підручником О.Гісь, І.Філяк на тему "Нерівності зі змінною. Знаходження розв’язків нерівностей зі змінною. "
Перегляд файлу

24 жовтня 2022  року

Конспект уроку математики з використанням навчального посібника «Ольга Гісь, Ірина Філяк»

Урок № 36. Нерівності зі змінною. Знаходження розв’язків нерівностей зі змінною.

Мета: формувати вміння розв'язувати нерівності зі змінною способом добору; удосконалювати обчислювальні навички та вміння розв'язувати задачі; розвивати логічне мислення учнів.

Хід урок

  1.                   ОК (організація класу) Створення позитивного психологічного клімату класу.

Девіз уроку

Не просто слухати, а ЧУТИ

Не просто дивитися, а БАЧИТИ

Не просто відповідати, а МІРКУВАТИ

Дружно і плідно всім нам працювати.!

  • Тож розпочнемо. Дітки, за нашими віконцями осінь. Напишіть, будь ласка, в чаті 1 слово - асоціацію до слова ОСІНЬ. Що для вас осінь? Осінь – це…
  • Так, осінь багата на подарунки – це і грибочки, і фрукти, і овочі,  ягоди…
    Пропоную сьогодні і нам зібрати урожай! Багатий на вітаміни! Ось наш кошик. Тож за кожне виконане завдання ми з вами поповнюватимемо наш кошик корисними і смачними яблучками!
  1.                   Каліграфічна хвилинка
  • Дітки, сідаємо рівненько, ніжки, нахил……. відкриваємо ваші зошити, відступаємо 4 кл. вниз,
  • записуємо в зошитах число, класна робота..
  • Каліграфічна хвилинка: Пропишіть рядочок двоцифрове число, в якому 2 десятки, а одиниць вдвічі більше. Що це за число? 24. Каліграфічно, охайно виконуємо усі записи. Найкращий запис числа 24 обведіть сердечком, чи підкресліть кольоровим олівцем
  • Вправа Інтерв’ю: Що ви знаєте про число 24. Розкажіть.
  • Дітки, а я зустрічала це число в таблиці множення. Тож пропоную наступне завдання.
  • Вправа Істинне-хибне:
    1.                   Підготуйте 2 олівчики – червоний і зелений.
    2.                   Давайте обговоримо, а що ж означає слово «істинне»? Яким синонімом можна його замінити? а що означає слово «хибне»? Яким синонімом можна замінити його?
    3.                   Отже, я  показую вам картки з виразами, якщо добуток указаних чисел дорівнює 24, тобто наше твердження істинне або  правильне – ви показуєте мені зелений олівець. Якщо добуток вказаних мною чисел не дорівнює 24, тобто це хибне значення – ми показуємо червоний олівчик.
  1.                   Математична фізкультхвилинка
  1. Робимо нахили голівкою стільки разів, скільки буде сума чисел 2 і 4 (шість)
  2. Присісти потрібно стільки разів, скільки буде становити різниця чисел 15 і 10 (п’ять)
  3.  Стрибнути потрібно стільки разів, скільки буде добуток чисел 4 та 1 (чотири)
  4. Плеснути в долоньки стільки разів, скільки буде частка чисел 21 і 7 (три)
    - Молодці, а тепер уявляємо себе осіннім листочком, який тихенько кружляє і приземляється на ваш стілець!
    - Продовжуємо роботу…
  1. АОЗ (актуалізація опорних знань)

РОБОТА з ПІДРУЧНИКОМ

Ст.106 Завдання 1 усно:

Але спочатку згадаємо, що таке рівність? Нерівність (картки з гномиками)
Отже, ми повинні згрупувати нерівності на правильні і неправильні.
Першу нерівність коментую я. Наступні - Той, хто відповідає, перетворюється на вчителя і пояснює свою думку чітко і зрозуміло, звертаємо увагу на порядок дій. Починає коментувати …

Ст.106 Завдання 2 усно:

Ст.106 Завдання 3 письмово, але з картками.
- Будьте уважні, в 1ий стовпчик записуємо лише номери числових нерівностей, а в 2ий – номери нерівності зі змінними

 Числові нерівності (3,5,6)
         Нерівності зі змінною (1,2,4)

 

  1.                   ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА «Дистанційка»
  2.                   МНД (мотивація навчальної діяльності)

Ст.106 Завдання 4 усно:

Ми щойно з вами підставляли задані значення змінної Х у нерівності. А сьогодні на уроці ми з вами повинні навчитись знаходити розв’язки нерівностей способом підбору! Увага на екран

Довідничок!!

Ст.107 Завдання 5 письмово:

Ст.106 Завдання 6 усно:

Задача 8 письмово

 

  1.                   Рефлексія.

Логічна задача – що важче – 1 кг яблук, чи 1 кг заліза?

Підіб’ємо підсумки – за урок ми з вами зібрали… яблучок. Молодці!

Оцінюємо свою роботу за допомогою яблучок – намалюй його відповідного кольору

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 березня 2023
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку