24 жовтня 2022 року
Конспект уроку математики з використанням навчального посібника «Ольга Гісь, Ірина Філяк»
Урок № 36. Нерівності зі змінною. Знаходження розв’язків нерівностей зі змінною.
Мета: формувати вміння розв'язувати нерівності зі змінною способом добору; удосконалювати обчислювальні навички та вміння розв'язувати задачі; розвивати логічне мислення учнів.
Хід урок
-
ОК (організація класу) Створення позитивного психологічного клімату класу.
Девіз уроку
Не просто слухати, а ЧУТИ
Не просто дивитися, а БАЧИТИ
Не просто відповідати, а МІРКУВАТИ
Дружно і плідно всім нам працювати.!
-
Тож розпочнемо. Дітки, за нашими віконцями осінь. Напишіть, будь ласка, в чаті 1 слово - асоціацію до слова ОСІНЬ. Що для вас осінь? Осінь – це…
-
Так, осінь багата на подарунки – це і грибочки, і фрукти, і овочі, ягоди…
Пропоную сьогодні і нам зібрати урожай! Багатий на вітаміни! Ось наш кошик. Тож за кожне виконане завдання ми з вами поповнюватимемо наш кошик корисними і смачними яблучками!
-
Каліграфічна хвилинка
-
Дітки, сідаємо рівненько, ніжки, нахил……. відкриваємо ваші зошити, відступаємо 4 кл. вниз,
-
записуємо в зошитах число, класна робота..
-
Каліграфічна хвилинка: Пропишіть рядочок двоцифрове число, в якому 2 десятки, а одиниць вдвічі більше. Що це за число? 24. Каліграфічно, охайно виконуємо усі записи. Найкращий запис числа 24 обведіть сердечком, чи підкресліть кольоровим олівцем
-
Вправа Інтерв’ю: Що ви знаєте про число 24. Розкажіть.
-
Дітки, а я зустрічала це число в таблиці множення. Тож пропоную наступне завдання.
-
Вправа Істинне-хибне:
-
Підготуйте 2 олівчики – червоний і зелений.
-
Давайте обговоримо, а що ж означає слово «істинне»? Яким синонімом можна його замінити? а що означає слово «хибне»? Яким синонімом можна замінити його?
-
Отже, я показую вам картки з виразами, якщо добуток указаних чисел дорівнює 24, тобто наше твердження істинне або правильне – ви показуєте мені зелений олівець. Якщо добуток вказаних мною чисел не дорівнює 24, тобто це хибне значення – ми показуємо червоний олівчик.
-
Математична фізкультхвилинка
-
Робимо нахили голівкою стільки разів, скільки буде сума чисел 2 і 4 (шість)
-
Присісти потрібно стільки разів, скільки буде становити різниця чисел 15 і 10 (п’ять)
-
Стрибнути потрібно стільки разів, скільки буде добуток чисел 4 та 1 (чотири)
-
Плеснути в долоньки стільки разів, скільки буде частка чисел 21 і 7 (три)
- Молодці, а тепер уявляємо себе осіннім листочком, який тихенько кружляє і приземляється на ваш стілець!
- Продовжуємо роботу…
-
АОЗ (актуалізація опорних знань)
РОБОТА з ПІДРУЧНИКОМ
Ст.106 Завдання 1 усно:
Але спочатку згадаємо, що таке рівність? Нерівність (картки з гномиками)
Отже, ми повинні згрупувати нерівності на правильні і неправильні.
Першу нерівність коментую я. Наступні - Той, хто відповідає, перетворюється на вчителя і пояснює свою думку чітко і зрозуміло, звертаємо увагу на порядок дій. Починає коментувати …
Ст.106 Завдання 2 усно:
Ст.106 Завдання 3 письмово, але з картками.
- Будьте уважні, в 1ий стовпчик записуємо лише номери числових нерівностей, а в 2ий – номери нерівності зі змінними
Числові нерівності (3,5,6)
Нерівності зі змінною (1,2,4)
-
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА «Дистанційка»
-
МНД (мотивація навчальної діяльності)
Ст.106 Завдання 4 усно:
Ми щойно з вами підставляли задані значення змінної Х у нерівності. А сьогодні на уроці ми з вами повинні навчитись знаходити розв’язки нерівностей способом підбору! Увага на екран
Довідничок!!
Ст.107 Завдання 5 письмово:
Ст.106 Завдання 6 усно:
Задача 8 письмово
-
Рефлексія.
Логічна задача – що важче – 1 кг яблук, чи 1 кг заліза?
Підіб’ємо підсумки – за урок ми з вами зібрали… яблучок. Молодці!
Оцінюємо свою роботу за допомогою яблучок – намалюй його відповідного кольору